PlatinumFlyer Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 Gjennom skolen. Aner du hvor pinlig jeg synes det er å gå rundt å TIGGE? Det er bare ikke meg. Jeg har god selvtillitt, får stort sett beskjed om å ikke ta så mye "plass" og jekke meg litt ned, men med en bøsse i hånden føler jeg meg som et null av en tigger... tigge? tror du trenger en ordbok gutt.. en tigger er en som spør etter penger til seg selv, en bøssebærer er en som tar i et tak for og samle inn penger til en veldedig sak. men visst du synes det er pinelig og samle inn penger til veldedige saker så får du nå bare fortsette på ditt vis.. Jeg synes nå det jeg... Jeg kan gjøre mer nytte for meg på andre områder. Jeg ringer gjerne store bedrifter og ber om sponsor-bidrag og krever sjefen på linjen, men å gå på gaten med bøsse - det er ikke meg... Enig at det er litt pinelig å gå med bøsse. Er så mange rare folk rundt om kring som sier så mye rart. Men blir du egetlig "tvunget" til å gå med bøsse? Hvis jeg ikke har samlet inn 400 kroner - får jeg en anmerkning. Ikke bigdeal, for det av mamma liksom. Men virker mye mer i kronestykker. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 Gjennom skolen. Aner du hvor pinlig jeg synes det er å gå rundt å TIGGE? Det er bare ikke meg. Jeg har god selvtillitt, får stort sett beskjed om å ikke ta så mye "plass" og jekke meg litt ned, men med en bøsse i hånden føler jeg meg som et null av en tigger... tigge? tror du trenger en ordbok gutt.. en tigger er en som spør etter penger til seg selv, en bøssebærer er en som tar i et tak for og samle inn penger til en veldedig sak. men visst du synes det er pinelig og samle inn penger til veldedige saker så får du nå bare fortsette på ditt vis.. Jeg synes nå det jeg... Jeg kan gjøre mer nytte for meg på andre områder. Jeg ringer gjerne store bedrifter og ber om sponsor-bidrag og krever sjefen på linjen, men å gå på gaten med bøsse - det er ikke meg... Enig at det er litt pinelig å gå med bøsse. Er så mange rare folk rundt om kring som sier så mye rart. Men blir du egetlig "tvunget" til å gå med bøsse? Hvis jeg ikke har samlet inn 400 kroner - får jeg en anmerkning. Ikke bigdeal, for det av mamma liksom. Men virker mye mer i kronestykker. de kann ikke gi deg annmerkning for å ikke gå med bøsse. Jeg trodde at jeg gikk på en "fæl/teit" skole... men de pålegger oss vertfall ikke slikt. Syns du bør prottestere;) Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 I morra skal jeg til by'n med klassen og motta en stygg filmpris av Statsministeren Urettferdig at dere får komme inn, mens vi må stå ute og se på. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 Gidder da ikke protestere, er en grei fridag.. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 Turboneger r0xx0rz2k5! *Spille Source* Lenke til kommentar
Blax Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 Ohje! Trbngr.. Im a proud member of Turbojugend Lenke til kommentar
galaxee Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 det søkes 10 Pilot-testere til å teste ADSL2 og Digitaltv på sentral får sove dårligt nå til mailen kommer i retur Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 det søkes 10 Pilot-testere til å teste ADSL2 og Digitaltv på sentral får sove dårligt nå til mailen kommer i retur Mens jeg sitter her på en P2 350mzh, 128mb ram, fordi microplex er på Computex :/ Lenke til kommentar
svamp Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 La oss få litt positive vibber innover SO4! Med musikk som ikke lager deppehumør, sommer, og humor --- 16045507000. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 La oss få litt positive vibber innover SO4! Med musikk som ikke lager deppehumør, sommer, og humor --- 16045507000. Rob Thomas - [something To Be-Retail #12] Now Comes The Night [4:55] ? Jeg vil ha ferie, må jobbe med muntligeksamen i morgen. :--( Lenke til kommentar
diversity Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 2 timer på skolen imorgen Så skal jeg til byn å spise mat, og forhåpentligvis kjøpe noe klær Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 Idyll: Gitar G-mol Det var solnedgang, det var latter det var sang, det var sommerfri, det var sjø og magi. Det var deg og det var meg. Det var minner som aldri vil dø. Det var evighet, og en sol som farga himmelen rød! Det var øl, berusende ord, det var sommer det var sol. Det var hjerter i brann, blikkstille vann, alt på denne jord. Og det var kjærlighet... Ja det var kjærlighet! Så kan noen andre fortsette... Lenke til kommentar
Pels Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 http://maps.google.com/maps?q=las+vegas&ll...48659&t=k&hl=en Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 (endret) man kan ikke zoome inn :O Endret 7. juni 2005 av TheMasteR Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 http://maps.google.com/maps?q=las+vegas&ll...48659&t=k&hl=en Skulle ikke det der bli fjernet? Husker det var en stor svart flekk der en god stund. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 Rob Thomas - [something To Be-Retail #12] Now Comes The Night [4:55] ? Jeg vil ha ferie, må jobbe med muntligeksamen i morgen. :--( Slå av nå ---------- Kanskje Idyll, ja? Og her har vi humoren også (om enn noe trøtt..): Det var møl ukvems-ord, det var sommer, det var sol. Det var hytter i brann blikkstille vann alt på denne jord. Og kanskje en natt vi sees igjen jeg stopper deg, betaler og du blir med meg hjem så ser vi med natten hva som skjer mens jeg lenker deg til veggen og [...] [Ref] Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 http://maps.google.com/maps?q=las+vegas&ll...48659&t=k&hl=en OLD! Sjekk NASA World Wind. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 (endret) http://maps.google.com/maps?q=las+vegas&ll...48659&t=k&hl=en OLD! Sjekk NASA World Wind. NASA World Wind har sladdet Area 51. Tror heller ikke at google maps er OLD, men ingen trenger å vite at du har sett det. Endret 7. juni 2005 av Pels Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 Ha! Genial kartfunksjon på Google da. Viste jeg ikke om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg