Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjennom skolen.

 

Aner du hvor pinlig jeg synes det er å gå rundt å TIGGE? Det er bare ikke meg. Jeg har god selvtillitt, får stort sett beskjed om å ikke ta så mye "plass" og jekke meg litt ned, men med en bøsse i hånden føler jeg meg som et null av en tigger...

tigge? tror du trenger en ordbok gutt.. en tigger er en som spør etter penger til seg selv, en bøssebærer er en som tar i et tak for og samle inn penger til en veldedig sak.

 

men visst du synes det er pinelig og samle inn penger til veldedige saker så får du nå bare fortsette på ditt vis..

Jeg synes nå det jeg... Jeg kan gjøre mer nytte for meg på andre områder. Jeg ringer gjerne store bedrifter og ber om sponsor-bidrag og krever sjefen på linjen, men å gå på gaten med bøsse - det er ikke meg...

Enig at det er litt pinelig å gå med bøsse.

 

Er så mange rare folk rundt om kring som sier så mye rart.

 

Men blir du egetlig "tvunget" til å gå med bøsse?

Hvis jeg ikke har samlet inn 400 kroner - får jeg en anmerkning. Ikke bigdeal, for det av mamma liksom. Men virker mye mer i kronestykker. :p

Lenke til kommentar
Gjennom skolen.

 

Aner du hvor pinlig jeg synes det er å gå rundt å TIGGE? Det er bare ikke meg. Jeg har god selvtillitt, får stort sett beskjed om å ikke ta så mye "plass" og jekke meg litt ned, men med en bøsse i hånden føler jeg meg som et null av en tigger...

tigge? tror du trenger en ordbok gutt.. en tigger er en som spør etter penger til seg selv, en bøssebærer er en som tar i et tak for og samle inn penger til en veldedig sak.

 

men visst du synes det er pinelig og samle inn penger til veldedige saker så får du nå bare fortsette på ditt vis..

Jeg synes nå det jeg... Jeg kan gjøre mer nytte for meg på andre områder. Jeg ringer gjerne store bedrifter og ber om sponsor-bidrag og krever sjefen på linjen, men å gå på gaten med bøsse - det er ikke meg...

Enig at det er litt pinelig å gå med bøsse.

 

Er så mange rare folk rundt om kring som sier så mye rart.

 

Men blir du egetlig "tvunget" til å gå med bøsse?

Hvis jeg ikke har samlet inn 400 kroner - får jeg en anmerkning. Ikke bigdeal, for det av mamma liksom. Men virker mye mer i kronestykker. :p

de kann ikke gi deg annmerkning for å ikke gå med bøsse.

 

Jeg trodde at jeg gikk på en "fæl/teit" skole... men de pålegger oss vertfall ikke slikt.

 

Syns du bør prottestere;)

Lenke til kommentar

Idyll:

Gitar G-mol

Det var solnedgang,

det var latter det var sang,

det var sommerfri,

det var sjø og magi.

Det var deg og det var meg.

Det var minner som aldri vil dø.

Det var evighet,

og en sol som farga himmelen rød!

 

Det var øl,

berusende ord, det var sommer det var sol.

Det var hjerter i brann,

blikkstille vann,

alt på denne jord.

Og det var kjærlighet...

Ja det var kjærlighet!

 

 

Så kan noen andre fortsette...

Lenke til kommentar
Rob Thomas - [something To Be-Retail #12] Now Comes The Night [4:55] ?

 

:p

 

Jeg vil ha ferie, må jobbe med muntligeksamen i morgen. :--(

:wee:

Slå av nå :p

 

----------

Kanskje Idyll, ja?

 

Og her har vi humoren også (om enn noe trøtt..):

 

Det var møl

ukvems-ord, det var sommer, det var sol.

Det var hytter i brann

blikkstille vann

alt på denne jord.

 

Og kanskje en natt vi sees igjen

jeg stopper deg, betaler og du blir med meg hjem

så ser vi med natten hva som skjer

mens jeg lenker deg til veggen og [...]

 

[Ref]

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...