Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
:omg:

ER DU JENTE?

5411985[/snapback]

Skal du og begynne no? :p Bare spør TLZ duh..

5412035[/snapback]

Det er bare det at ketchez trodde han var alene her

5412065[/snapback]

Hahaha :!: poor thing..

Edit: Uansett, e det så viktig då?

Endret av Seether
Lenke til kommentar
Herregud da, jeg har ikke førerkort? Jeg har riktignok laget en ordentlig nice bakpart på en fin bil etter å ha drevet med rygging  en gang, men jeg har ikke akkurat kjørt så grusomt mye.

5412074[/snapback]

Uansett, folk flest over fire år veit kva ei girstang er, og kva funksjon den har.

Lenke til kommentar
Herregud da, jeg har ikke førerkort? Jeg har riktignok laget en ordentlig nice bakpart på en fin bil etter å ha drevet med rygging  en gang, men jeg har ikke akkurat kjørt så grusomt mye.

5412074[/snapback]

Jeg har aldri flydd et fly, men jeg vet hva en vinge er.

Lenke til kommentar

5412074[/snapback]

Uansett, folk flest over fire år veit kva ei girstang er, og kva funksjon den har.

5412081[/snapback]

Girstangen vet jeg jo hva er(på bilen jeg smashet litt satt den forøvrig på rattet), jeg trodde vi snakket om sånn håndbrekk-ting jeg.

Lenke til kommentar

5412074[/snapback]

5412081[/snapback]

Girstang?

Vi snakker håndbrekk, trodde jeg

Lenke til kommentar

5412074[/snapback]

5412081[/snapback]

Girstangen vet jeg jo hva er(på bilen jeg smashet litt satt den forøvrig på rattet), jeg trodde vi snakket om sånn håndbrekk-ting jeg.

5412105[/snapback]

Stemmer, min feil.

Likevel, håndbrekk er også ein ganske elementær del av bilens interiør. :-)

Lenke til kommentar
omfg, trodde jeg hadde kontroll over jentene her inne..

Jaja, velkommen :wee:

5412088[/snapback]

Joda, takk men har vært her en stund egentlig. Bytta bare fra coke lovin chick..

Sluttet med cola lissom.. :whistle:

5412113[/snapback]

Aaah..

Visste jeg hadde kontrollen! :w00t:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...