reds Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Folket styrer med? Kom nettopp hjem fra 8km løpetur! Blir godt med en dusj nå. C'ya folks! Mvh. marius E Lenke til kommentar
Mato Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 da ver enda en gang i wow server kø , utrolig hvor plagsomt det er og stå i kø 5411286[/snapback] AO > CS > WoW. 5411311[/snapback] begynner ikke Cs og bli WEEEEEELDIG opbrukt , for ca 3 år siden ?? finnes sikkert bedre spill en wow , men jeg liker nå det , og så er det midt første mmorg ??+?!!1 sikkert sån det skrives Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 (endret) Create an e-annoyance, go to jail "In other words, it's OK to flame someone on a mailing list or in a blog as long as you do it under your real name. Thank Congress for small favors, I guess." :!: Endret 9. januar 2006 av Agressive Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Høhøhø, FFXI>WoW. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Rompesvette, jeg tror jeg liker brunost med brødskiver. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Nruto eier. Måtte nesten felle en tåre i stad, en som hadde blitt behandlet som en hore døde, så fikk eieren dårlig samvittighet Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Ikke 1337'ere enn meg. Jeg holdt også på å krasje i rundkjøringa i dag. Kom en bil fra venstre som jeg ikke så pga en annen bil ved siden av meg. Heldigvis kjører jeg med foten på bremsa i rundkjøringer, så reagerte kjapt nok til å få stoppet omtrent 2 meter fra en feit V70. Pjuh! Noe av det samme skjedde med meg også Bare at jeg kom i 60 litt for nert rundkjøringa, og der kom plutseli en fra venstre, is på veien var det også. Muttern ropte STOOOOOOOOPPP mens jeg trødde foten på bremsa... 5411268[/snapback] Hehe, jau. Ikke så taktisk å ligge i 60 inn i rundkjøringer med is på veien da. Lenke til kommentar
ovzer Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 vet noen av dere hvem som har kjørt rund i Trondheim og kjørt over rundkjøringene? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 (endret) finnes sikkert bedre spill en wow , men jeg liker nå det , og så er det midt første mmorg ??+?!!1 sikkert sån det skrives 5411345[/snapback] Tror det skrives mmorpg. Edit: Leif Endret 9. januar 2006 av fargoth Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Restart cmos, du 5410519[/snapback] Pcn min funker igjen Det var no galt med cd'rommen. Nå har jeg Lian Li kabinett og en ekstra 230 gig å fylle opp skal kjøpe no greier jeg har glemt navn på nå som fikser cd'rommen i morra. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Alkohol. Hvor ofte kan en på 16 år drikke alkohol, men allikevel holde kroppen i god form? Svar: Det bør gå ca. 2 år mellom hver gang for å være sikker på å kunne holde kroppen i god form. Så får 16-åringen finne ut av om han vil lytte til slike råd - eller la være. Det er jo han/hun som skal 'bo i kroppen' sin resten av livet. Lenke til kommentar
Leontodon Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 vet noen av dere hvem som har kjørt rund i Trondheim og kjørt over rundkjøringene? 5411613[/snapback] Nope, men har lagt merke til det. Trodde det bare var på en rundkjøring her på byåsen men så la jeg merke til flere rundt omkring. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Ah, øvelseskjøring er kos. <3 Husker jeg og holdt på å kræsje i en rundkjøring ( helt til pappa dro brekket ) og jeg har ca aldri sett noen så sur som henne jeg holdt på å kræsje med.. Menmen, nå er det bare jeg som har ansvar for kjøringen min. Holdt på å nærmeste plassere bilen min under jeepen til foreldrene til Anette i klassen min da hun stoppa i krysset fra skolen til hovedveien og jeg skulle bråbremse men det var is.. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Godt håndbrekket mitt er gåent Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Godt håndbrekket mitt er gåent 5411769[/snapback] Er ikke det litt krise hvis du skal parkere i oppkjørselen? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Now playing: ManuChao-BongoBong [02:55] *Spille GTA:SA* Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Hmm, en ting jeg har lurt litt på. Hvis man parkerer omvendt av sånn man ville stått om førstegir hadde vært ideelet. Fungerer det å ha i revers da? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Bundy: http://www.suldal.gs.rl.no/jelsa/TG/MasseyFerguson.mp3 FTW! Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Hmm, en ting jeg har lurt litt på. Hvis man parkerer omvendt av sånn man ville stått om førstegir hadde vært ideelet. Fungerer det å ha i revers da? 5411853[/snapback] Revers funker, men første gir er det man skal bruke i alle tilfeller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg