Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
da ver enda en gang i wow server kø , utrolig hvor plagsomt det er og stå i kø

5411286[/snapback]

AO > CS > WoW. :cool:

5411311[/snapback]

begynner ikke Cs og bli WEEEEEELDIG opbrukt , for ca 3 år siden ??

finnes sikkert bedre spill en wow , men jeg liker nå det , og så er det midt første mmorg ??+?!!1 sikkert sån det skrives :p

Lenke til kommentar
Ikke 1337'ere enn meg. :cool:  :cool:  :cool:

Jeg holdt også på å krasje i rundkjøringa i dag. Kom en bil fra venstre som jeg ikke så pga en annen bil ved siden av meg. Heldigvis kjører jeg med foten på bremsa i rundkjøringer, så reagerte kjapt nok til å få stoppet omtrent 2 meter fra en feit V70. Pjuh!

Noe av det samme skjedde med meg også :ohmy:

Bare at jeg kom i 60 litt for nert rundkjøringa, og der kom plutseli en fra venstre, is på veien var det også. Muttern ropte STOOOOOOOOPPP mens jeg trødde foten på bremsa...

5411268[/snapback]

Hehe, jau. Ikke så taktisk å ligge i 60 inn i rundkjøringer med is på veien da. :p

Lenke til kommentar

Alkohol.

Hvor ofte kan en på 16 år drikke alkohol, men allikevel holde kroppen i god form?

Svar:

Det bør gå ca. 2 år mellom hver gang for å være sikker på å kunne holde kroppen i god form.

Så får 16-åringen finne ut av om han vil lytte til slike råd - eller la være. Det er jo han/hun som skal 'bo i kroppen' sin resten av livet.

Lenke til kommentar

Ah, øvelseskjøring er kos. <3 Husker jeg og holdt på å kræsje i en rundkjøring ( helt til pappa dro brekket :p ) og jeg har ca aldri sett noen så sur som henne jeg holdt på å kræsje med..

Menmen, nå er det bare jeg som har ansvar for kjøringen min. Holdt på å nærmeste plassere bilen min under jeepen til foreldrene til Anette i klassen min da hun stoppa i krysset fra skolen til hovedveien og jeg skulle bråbremse men det var is..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...