thomassit0 Skrevet 9. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2006 (endret) klarte faktisk å stå opp idag hurra for meg ! (sto opp kl 9 altså.) Endret 9. januar 2006 av 2mass Lenke til kommentar
MagE Skrevet 9. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2006 hehe. sitter her på engelsktentamen nå. Har nettilgang på alle tentamene vi Skriver om julen og traddisjonene den fører med. Ønsk meg lykke til! Lenke til kommentar
hegem0r Skrevet 9. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2006 hehe. sitter her på engelsktentamen nå. Har nettilgang på alle tentamene vi Skriver om julen og traddisjonene den fører med. Ønsk meg lykke til! 5409060[/snapback] Lykke til! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2006 Skulle skifte kabinett i går og sette inn en ny 320 gig hd. Broren min som hjalp meg, og nå funker ikke pcn min Trur bruttern er hjemme å prøver å fikse den nå. Håper ingenting har ryki. Om ikke så sa pappa i dag tidlig: " Om det værste skulle skje har du jo alltids en del penger igjen fra konf. du kan bruke på å kjøpe nye deler. *håpe pcn sin er ferdig fiksa innen jeg er hjemme* Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 9. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2006 Grimfist - 10 steps to hell må være den nydeligste cd'en ever Trenger ikke annet i bilen nå på en stund. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2006 Uff, nå trur jeg timen starter straks... *be for pcn min* Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 9. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2006 To timer med møter over, ikke mer skole før på onsdag. Ellers så har dagen vært utrolig rar.. Blitt politianmeldt av en jeg knapt vet hvem er, og vært utrolig dårlig dårlig uten å helt vite hva som feiler meg. Weird. Sove litt kanskje. Lenke til kommentar
phax Skrevet 9. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2006 To timer med møter over, ikke mer skole før på onsdag. Ellers så har dagen vært utrolig rar.. Blitt politianmeldt av en jeg knapt vet hvem er, og vært utrolig dårlig dårlig uten å helt vite hva som feiler meg. Weird. Sove litt kanskje. 5409501[/snapback] anmeldt for hva da? barnerov? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 9. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2006 Tyveri av alle ting. Jeg var på vors der det visstnok forsvant ting, og siden vertinnen ikke kjente meg så godt tror hun visst det er meg. Jeg har aldri stjålet noe i hele mitt liv, og ser heller ikke ut som en kriminell.. Skjønner ikke det der. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 9. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2006 sært. hater at folk bare beskylder deg for ting. jævlig frekt egentlig. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 9. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2006 Grimfist - 10 steps to hell må være den nydeligste cd'en ever Trenger ikke annet i bilen nå på en stund. 5409385[/snapback] Du trenger Carcass og Cephalic Carnage og Blood Red Throne Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 9. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2006 sært. hater at folk bare beskylder deg for ting. jævlig frekt egentlig. 5409535[/snapback] Utrolig frekt. Spesielt når det eneste grunnen er at hun ikke kjenner meg. Men men, sånn er livet, har jo ikke gjort noe så.. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 9. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2006 Det norske rettsystemet er for snilt uansett, og siden du faktisk ikke har gjort noe galt går det herl ypperlig Lenke til kommentar
phax Skrevet 9. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2006 Tyveri av alle ting. Jeg var på vors der det visstnok forsvant ting, og siden vertinnen ikke kjente meg så godt tror hun visst det er meg. Jeg har aldri stjålet noe i hele mitt liv, og ser heller ikke ut som en kriminell.. Skjønner ikke det der. 5409517[/snapback] for ei tøs. typen hennes syns sikkert du var hot så må hun straffe deg. det tror nå jeg! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 9. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2006 Det norske rettsystemet er for snilt uansett, og siden du faktisk ikke har gjort noe galt går det herl ypperlig 5409581[/snapback] Syns nå det bare er så dustete og unødvendig å bruke tid og krefter på noe sånt. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 9. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2006 Da var man hjemme igjen... Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 9. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2006 Det norske rettsystemet er for snilt uansett, og siden du faktisk ikke har gjort noe galt går det herl ypperlig 5409581[/snapback] Syns nå det bare er så dustete og unødvendig å bruke tid og krefter på noe sånt. 5409617[/snapback] Tenk på det slik; Du har ikke gjort noe. Hvorfor skulle du bry deg om hvorvidt folk du ikke kjenner tror på deg. Med mindre du har svært uflaks finnes det logisk sett ingen beviser mot deg, annet enn at hu kjenner deg dårlig og at du var der. Ord mot ord, ingenting skjer. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2006 (endret) Tyveri av alle ting. Jeg var på vors der det visstnok forsvant ting, og siden vertinnen ikke kjente meg så godt tror hun visst det er meg. Jeg har aldri stjålet noe i hele mitt liv, og ser heller ikke ut som en kriminell.. Skjønner ikke det der. 5409517[/snapback] Hva med da du stjal mitt hjerte? Endret 9. januar 2006 av SteffyBoy Lenke til kommentar
applemania Skrevet 9. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2006 for ei tøs. typen hennes syns sikkert du var hot så må hun straffe deg. det tror nå jeg! 5409594[/snapback] Enig ... Nesten alltid slik det ligger an. Sjalu bitches Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 9. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2006 Tyveri av alle ting. Jeg var på vors der det visstnok forsvant ting, og siden vertinnen ikke kjente meg så godt tror hun visst det er meg. Jeg har aldri stjålet noe i hele mitt liv, og ser heller ikke ut som en kriminell.. Skjønner ikke det der. 5409517[/snapback] Hva med da du stjal mitt hjerte? 5409855[/snapback] Hehe... Imponerende du...Imponerende! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg