Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skulle skifte kabinett i går og sette inn en ny 320 gig hd.

Broren min som hjalp meg, og nå funker ikke pcn min :cry:

Trur bruttern er hjemme å prøver å fikse den nå.

Håper ingenting har ryki.

Om ikke så sa pappa i dag tidlig: " Om det værste skulle skje har du jo alltids en del penger igjen fra konf. du kan bruke på å kjøpe nye deler.

*håpe pcn sin er ferdig fiksa innen jeg er hjemme*

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

To timer med møter over, ikke mer skole før på onsdag. Ellers så har dagen vært utrolig rar.. Blitt politianmeldt av en jeg knapt vet hvem er, og vært utrolig dårlig dårlig uten å helt vite hva som feiler meg. Weird. Sove litt kanskje.

Lenke til kommentar
To timer med møter over, ikke mer skole før på onsdag. Ellers så har dagen vært utrolig rar.. Blitt politianmeldt av en jeg knapt vet hvem er, og vært utrolig dårlig dårlig uten å helt vite hva som feiler meg. Weird. Sove litt kanskje.

5409501[/snapback]

anmeldt for hva da? barnerov?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Tyveri av alle ting. Jeg var på vors der det visstnok forsvant ting, og siden vertinnen ikke kjente meg så godt tror hun visst det er meg. Jeg har aldri stjålet noe i hele mitt liv, og ser heller ikke ut som en kriminell.. Skjønner ikke det der.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH
sært. hater at folk bare beskylder deg for ting. jævlig frekt egentlig.

5409535[/snapback]

Utrolig frekt. Spesielt når det eneste grunnen er at hun ikke kjenner meg. Men men, sånn er livet, har jo ikke gjort noe så..

Lenke til kommentar
Tyveri av alle ting. Jeg var på vors der det visstnok forsvant ting, og siden vertinnen ikke kjente meg så godt tror hun visst det er meg. Jeg har aldri stjålet noe i hele mitt liv, og ser heller ikke ut som en kriminell.. Skjønner ikke det der.

5409517[/snapback]

for ei tøs. typen hennes syns sikkert du var hot så må hun straffe deg. :wee:

det tror nå jeg!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH
Det norske rettsystemet er for snilt uansett, og siden du faktisk ikke har gjort noe galt går det herl ypperlig :)

5409581[/snapback]

Syns nå det bare er så dustete og unødvendig å bruke tid og krefter på noe sånt.

Lenke til kommentar
Det norske rettsystemet er for snilt uansett, og siden du faktisk ikke har gjort noe galt går det herl ypperlig :)

5409581[/snapback]

Syns nå det bare er så dustete og unødvendig å bruke tid og krefter på noe sånt.

5409617[/snapback]

Tenk på det slik; Du har ikke gjort noe. Hvorfor skulle du bry deg om hvorvidt folk du ikke kjenner tror på deg. Med mindre du har svært uflaks finnes det logisk sett ingen beviser mot deg, annet enn at hu kjenner deg dårlig og at du var der. Ord mot ord, ingenting skjer.

Lenke til kommentar

5409517[/snapback]

Hva med da du stjal mitt hjerte? :love:

Endret av SteffyBoy
Lenke til kommentar

5409517[/snapback]

Hva med da du stjal mitt hjerte? :love:

5409855[/snapback]

Hehe... Imponerende du...Imponerende! ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...