quakie Skrevet 9. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2006 Faen... Vi må lese Harry Potter i engelsktimene. Jeg er i mot alt som har med trollmenn og alver å gjøre. 5408545[/snapback] Hvilken bok da(1 eller2) osv..? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 9. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2006 Mange andre samsunger pleier å whine som et helvete selv om de er på lydløs. Jaja Jeg sitter og utarbeider en kort skriftlig rapport til en fantasibedrift der eventuelle forslag til tiltak er underbygd med beregninger og faglige argumenter. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2006 Faen... Vi må lese Harry Potter i engelsktimene. Jeg er i mot alt som har med trollmenn og alver å gjøre. 5408545[/snapback] Har blitt tvunget til å lese den første boka både på norsk og engelsk. Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 9. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2006 Faen... Vi må lese Harry Potter i engelsktimene. Jeg er i mot alt som har med trollmenn og alver å gjøre. 5408545[/snapback] ..........Vi leste "The Pearl"............................ Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 9. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2006 Fredik, du kan jo diskutere mer med Tonio om du faktisk leser bøkene da. Hmm, hvis jeg kom inn fra friminuttet fem over halv og hver time varer førti min så er det ikke veldig lenge til neste friminutt. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2006 (endret) Liten historie: Det var ei gong I tida før tida, da han Ola og ho Sigrid satt på stranden og så på vannet. Dei var ikkje så glade I dag, for deires far hadde vært sakna etter snøstormen. Ingen visste hvor det hadde blitt av dei. Ingen hadde sett dei siden. Vannet gav dei ro. Plutseleg kom det noko flytende ut av tåka på vattnet. Ei person? Dei reste seg heilt likt og løyp mot vattnet. Dei høyrte at personen I vattnet ropte nå. Hjelp ropte han. Dei var ute I vattnet no og fikk bettre og bettre syn på mannen. Og jammen var det ikkje faren deres. ”Heilt utruleg,” utbrøt dei alle sammen. Så gikk dei hjem og spillte ludo. Endret 9. januar 2006 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 9. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2006 Wok teh fuck...? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2006 Wok teh fuck...? 5408771[/snapback] Don't wake the wookie! Liek, vi driver med rasterbator. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 9. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2006 Igjen, Wok Teh Fok? Hehe driver å kødder med en japse i klassen. Skikkelig chinese farmer som levler som faen på wow. Wok the fuck... Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 9. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2006 Har alle her PC'ene sine på på soverommet eller? 5408446[/snapback] Soverom = datarom = oppholdsrom Har ikke annet enn disse omtrent 10 kvadratmeterne jeg. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 9. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2006 Har alle her PC'ene sine på på soverommet eller? 5408446[/snapback] Soverom = datarom = oppholdsrom Har ikke annet enn disse omtrent 10 kvadratmeterne jeg. 5408826[/snapback] Den pc'n jeg sitter på nå er på kontoret mitt på jobb. Den pc'en jeg har hjemme er på oppholdsrommet mitt. På soverommet mitt er pc'n til mor Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 9. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2006 Stasjonær.Bærbar.=Full kompatibilitet Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 9. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2006 Bare 40 minutter igjen til semesterstart nå! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2006 Første dag gjennomført. 2 timer med fagorientering. Stakk på G-sport og kjøpte 3 par sko og en pilatesball til magetrening. =) Lenke til kommentar
<< Alex >> Skrevet 9. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2006 bare 20 min igjen til engelsk muntlig prøve! weeee! gleder meg sinnsykt! Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 9. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2006 Første dag gjennomført. 2 timer med fagorientering. Stakk på G-sport og kjøpte 3 par sko og en pilatesball til magetrening. =) 5408917[/snapback] Er ikke pilates sånn derre kvinnfolktrening? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2006 Er ikke pilates sånn derre kvinnfolktrening? 5408931[/snapback] Ja, det er sant. Men, ballen derimot som har det klingende navnet kan brukes av andre enn kvinnfolk. Kall det gjerne en gymball om du føler at manndommen min er truet. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. januar 2006 Er ikke pilates sånn derre kvinnfolktrening? 5408931[/snapback] Ja, det er sant. Men, ballen derimot som har det klingende navnet kan brukes av andre enn kvinnfolk. Kall det gjerne en gymball om du føler at manndommen min er truet. 5408945[/snapback] Den har vært truet lenge så det skal du ikke tenke på Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2006 Den har vært truet lenge så det skal du ikke tenke på 5408963[/snapback] Lundefuglen er truet, manndommen min sammenlignes heller med dinosaurene. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 9. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2006 Ja, det er sant. Men, ballen derimot som har det klingende navnet kan brukes av andre enn kvinnfolk. Kall det gjerne en gymball om du føler at manndommen min er truet. 5408945[/snapback] Manndommen min blir ikke truet av slik. Det skal sies at jeg liker å lage mat og rydde. DET burde utgjort en større trussel. Derimot er det en gymball. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg