Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liten historie:

Det var ei gong I tida før tida, da han Ola og ho Sigrid satt på stranden og så på vannet. Dei var ikkje så glade I dag, for deires far hadde vært sakna etter snøstormen. Ingen visste hvor det hadde blitt av dei. Ingen hadde sett dei siden.

Vannet gav dei ro.

Plutseleg kom det noko flytende ut av tåka på vattnet. Ei person? Dei reste seg heilt likt og løyp mot vattnet. Dei høyrte at personen I vattnet ropte nå. Hjelp ropte han.

Dei var ute I vattnet no og fikk bettre og bettre syn på mannen. Og jammen var det ikkje faren deres.

”Heilt utruleg,” utbrøt dei alle sammen. Så gikk dei hjem og spillte ludo.

Endret av Tomat-Ulf
Lenke til kommentar
Har alle her PC'ene sine på på soverommet eller?

5408446[/snapback]

Soverom = datarom = oppholdsrom

Har ikke annet enn disse omtrent 10 kvadratmeterne jeg.

5408826[/snapback]

Den pc'n jeg sitter på nå er på kontoret mitt på jobb. Den pc'en jeg har hjemme er på oppholdsrommet mitt. På soverommet mitt er pc'n til mor :p

Lenke til kommentar
Er ikke pilates sånn derre kvinnfolktrening?  :ermm:

5408931[/snapback]

Ja, det er sant. Men, ballen derimot som har det klingende navnet kan brukes av andre enn kvinnfolk. Kall det gjerne en gymball om du føler at manndommen min er truet. :)

5408945[/snapback]

Den har vært truet lenge så det skal du ikke tenke på :)

Lenke til kommentar
Ja, det er sant. Men, ballen derimot som har det klingende navnet kan brukes av andre enn kvinnfolk. Kall det gjerne en gymball om du føler at manndommen min er truet. :)

5408945[/snapback]

Manndommen min blir ikke truet av slik. Det skal sies at jeg liker å lage mat og rydde. DET burde utgjort en større trussel.

Derimot er det en gymball.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...