Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er ikke tilfeldigvis en microsoft intellimouse 4.0 explorer eller noe saann?

5404290[/snapback]

Nope. En A4 tech. Kjøpt på clas Ohlson.

5404566[/snapback]

Aha.

De musene koster vel tilnaermet lik ingenting, og kvaliteten er vel strengt tatt deretter...

Min gamle A4tech laser er i alle fall ikke verdt aa kalles en mus. Makan til ubrukelig soeppel skal du lete lenge etter.

5404644[/snapback]

Hehe. Min mus har fungert en stund nå. Mottakeren har tatt imot mangen smell. Hehe.

Nå skal jeg gå inn på GTA SA, så kommer broderen opp og da skal me ut og spise middag... :D

Lenke til kommentar
Support. hvor på den hel***** sida http://www.brreg.no/ kan jeg søke etter organisasjoner? Må finne org.nr til organisasjonen min. HATER den sida. Support.

5404542[/snapback]

http://w2.brreg.no/enhet/sok/ :)

------

Hater å bli vekket av brødre....

5404653[/snapback]

Hei pus :love:

Det var paa tide aa staa opp uansett, men broedre er noe dritt aa bli vekket av.

Pene vertssoestre ftw :love:

Lenke til kommentar

Det var paa tide aa staa opp uansett, men broedre er noe dritt aa bli vekket av.

5404718[/snapback]

Heisannpusen. :love. Ja, jeg vet jeg burde stå opp, men det finnes da bedre metoder.

Uansett. Har ikke noe vertssøstere her. Gidder du sende noen?

Lenke til kommentar

5404718[/snapback]

Heisannpusen. :love. Ja, jeg vet jeg burde stå opp, men det finnes da bedre metoder.

Uansett. Har ikke noe vertssøstere her. Gidder du sende noen?

5404737[/snapback]

Dessverre, de ville ikke ned i esken... Saa det ble vanskelig. :innocent:

Dessuten vil jeg ha dem for meg selv!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Det var jævlig flaut. Smigrende, men flaut. Oh yes, jeg rødmet.

Jeg sitter med den sedvanlige dagen derpå-følelsen jeg alltid har før jeg skal reise tilbake til Bergen. Jeg blir sjøsyk (ironisk sant) og er i tillegg kvalmen etter en våt kveld på byen. Jeg kommer til å spy så det vibrerer i veggene...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...