Mysil Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 Den skal tidlig krøkes Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 Da har jeg summert alle 1 kroningene jeg fant under senga...264 kr... Når jeg og pappa skulle pusse opp, samlet vi opp alle småmyntene han ahdde liggende i huset. Til sammen over 2300 kroner. Sick? Yes. Jeg simpelthen HATER kronestykker. HATER. Har en krukke med det, den ene gangen i året jeg må samle inn penger, så tar jeg de fire hundre jeg får fra mamma og pappa i egen lomme, og legger fire hundre i flotte kronestykker på bøssen. Bøssen blir tung, og det ser ut som om jeg har benyttet dagen bedre enn om jeg bare hadde to to hundrelapper... Lenke til kommentar
Mysil Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 shæblimblu.. Min familie har en gullbøsse som vi legger en-kroner oppi. Men disse enkronene må være rensket av vår bøtler før de legges oppi gullbøssen. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 Jeg kjeder meg. SYKT BRA! :!: :!: Lenke til kommentar
svamp Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 (endret) Den der er vel egentlig oppbrukt, Mysil Edit: Altså det du skrev 2 innlegg opp. ----- *Få fredrikrb til å danse* ----- JoachimR: Jeg har også en svær haug med kronestykker, ligger på cd-hylla og nede mellom CDene. Blir nok aldri kvitt dem Endret 7. juni 2005 av svamp Lenke til kommentar
Eline Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 Jeg kjeder meg. Huff, dakar.. Skal vi leke? Jeg finner masse kronestykker over alt i huset jeg, ganske greit egentlig.. Jeg trenger jo alltid penger Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 Jeg kan gjerne ta kronestykkene deres God natt! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 Jeg kjeder meg. Huff, dakar.. Skal vi leke? Ja, du starter. Lenke til kommentar
Mysil Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 Jeg kjeder meg. Fyre opp litt pr0n ? Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 Jeg kjeder meg. :!: Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 Ri meg. La meg åpne deg opp. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 shæblimblu.. Min familie har en gullbøsse som vi legger en-kroner oppi. Men disse enkronene må være rensket av vår bøtler før de legges oppi gullbøssen. Seriøst. Og den nye kortholderen min, som jeg ikke bare mnåtet kvitte meg med fire kort for å få plass - har langt mindre plass til kronestykker. Tror jeg skal kjøpe en ny kortholder jeg. Ralph Lauren har en fin en. Lenke til kommentar
phax Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 Jeg simpelthen HATER kronestykker. HATER. Har en krukke med det, den ene gangen i året jeg må samle inn penger, så tar jeg de fire hundre jeg får fra mamma og pappa i egen lomme, og legger fire hundre i flotte kronestykker på bøssen. Bøssen blir tung, og det ser ut som om jeg har benyttet dagen bedre enn om jeg bare hadde to to hundrelapper... så bra at du gjør ditt for og støtte en god sak da.. hva med og legge pengene fra krukka + hundrelappene i bøssa? du har jo ikke akkurat økonomi problemer.. og hva med og faktisk gå litt rundt og samle inn penger slik som alle andre? Lenke til kommentar
consilium Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 Seriøst. Og den nye kortholderen min, som jeg ikke bare mnåtet kvitte meg med fire kort for å få plass - har langt mindre plass til kronestykker. Tror jeg skal kjøpe en ny kortholder jeg. Ralph Lauren har en fin en. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 Ermm. Jeg er stolt over å banke gamlinger.. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 phax: Alle andre? Jeg har samlet inn penger én gang, og det var obligatorisk på skolen. Kan ikke si at jeg føler for å gjøre det en gang til (da snakker jeg selvsagt kun for meg selv). Klart jeg gir penger når det kommer folk på døra, da. Tror ikke flertallet går med bøsse en gang i året, slik som JoachimR tydeligvis gjør. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 gta vice city og sims og 1.6 mot botter på easy.. faen hu suger i cs nå Datter på åtte år som du lar spille spill med 15- og 18-årsgrensedpill? Det er en grunn til at disse aldersgrensene er der... Du ser vel heller ikke på 16- og 18-års aldersgrense filmer du... Lenke til kommentar
Senz0r Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 Seriøst. Sorry, jeg kan ikke holde meg PwNd 111one111 :!: :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg