Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da har jeg summert alle 1 kroningene jeg fant under senga...264 kr... :cool:

Når jeg og pappa skulle pusse opp, samlet vi opp alle småmyntene han ahdde liggende i huset. Til sammen over 2300 kroner. Sick? Yes.

Jeg simpelthen HATER kronestykker. HATER. Har en krukke med det, den ene gangen i året jeg må samle inn penger, så tar jeg de fire hundre jeg får fra mamma og pappa i egen lomme, og legger fire hundre i flotte kronestykker på bøssen. Bøssen blir tung, og det ser ut som om jeg har benyttet dagen bedre enn om jeg bare hadde to to hundrelapper...

Lenke til kommentar

Den der er vel egentlig oppbrukt, Mysil ;)

Edit: Altså det du skrev 2 innlegg opp.

-----

*Få fredrikrb til å danse*

-----

JoachimR: Jeg har også en svær haug med kronestykker, ligger på cd-hylla og nede mellom CDene. Blir nok aldri kvitt dem :wee:

Endret av svamp
Lenke til kommentar
shæblimblu..

Min familie har en gullbøsse som vi legger en-kroner oppi. Men disse enkronene må være rensket av vår bøtler før de legges oppi gullbøssen.

Seriøst. Og den nye kortholderen min, som jeg ikke bare mnåtet kvitte meg med fire kort for å få plass - har langt mindre plass til kronestykker. Tror jeg skal kjøpe en ny kortholder jeg. Ralph Lauren har en fin en.

Lenke til kommentar

Jeg simpelthen HATER kronestykker. HATER. Har en krukke med det, den ene gangen i året jeg må samle inn penger, så tar jeg de fire hundre jeg får fra mamma og pappa i egen lomme, og legger fire hundre i flotte kronestykker på bøssen. Bøssen blir tung, og det ser ut som om jeg har benyttet dagen bedre enn om jeg bare hadde to to hundrelapper...

så bra at du gjør ditt for og støtte en god sak da.. :hrm:

hva med og legge pengene fra krukka + hundrelappene i bøssa? du har jo ikke akkurat økonomi problemer.. og hva med og faktisk gå litt rundt og samle inn penger slik som alle andre?

Lenke til kommentar

phax: Alle andre? Jeg har samlet inn penger én gang, og det var obligatorisk på skolen. Kan ikke si at jeg føler for å gjøre det en gang til (da snakker jeg selvsagt kun for meg selv). Klart jeg gir penger når det kommer folk på døra, da.

Tror ikke flertallet går med bøsse en gang i året, slik som JoachimR tydeligvis gjør.

Lenke til kommentar
gta vice city og sims og 1.6 mot botter på easy.. faen hu suger i cs nå :(

Datter på åtte år som du lar spille spill med 15- og 18-årsgrensedpill? Det er en grunn til at disse aldersgrensene er der...

Du ser vel heller ikke på 16- og 18-års aldersgrense filmer du...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...