Juleniss1 Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Hvorfor eksisterer menneskeheten? Menneskeheten eksisterer fordi mennesket er et navn på en egen rase. Og nå i dag heter det mennesket. Jeg tror ikke at vi har vært "menneske" i all tid, men at vi er blitt utvikklet opp igjennom 100 000 år kanskje. Jeg vet ikke helt sikkert hvorfor vi eksisterer, du kan jo prøve å svare på det selv. Jeg tror vertfall ikke at vi eksisterer fordi en gud lagde oss, og de som trodde på han skulle være redde for å dø. Så han laget oss fordi vi skulle være redde for å dø? 5402522[/snapback] Det er ikke noe grunn. Noe som visstnok gjør religionen din latterlig. Laget min egen versjon av historien, jeg. :---) Jeg skal ta med oversettelsen din i den reviderte utgaven av "The Bible Episode I: The Phantom Menace" (seriøst, æ dævva! ca best ever) Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Det er ikke noe grunn. Noe som visstnok gjør religionen din latterlig. DET ER IKKE EN RELIGION FFS Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 De siste par sidene er kanskje de beste i SO's historie. HalTan 5402549[/snapback] Ord. Laget meg til og med ny avatar. Skummel? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 (endret) Det er ikke noe grunn. Noe som visstnok gjør religionen din latterlig. DET ER IKKE EN RELIGION FFS 5402581[/snapback] Omgz. Hva skal du gjøre? Svarteliste meg fra religionen? Sende meg til ditt eget helvete? :-----o Endret 8. januar 2006 av _Julenissen_ Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 De siste par sidene er kanskje de beste i SO's historie. HalTan 5402549[/snapback] Ord. Laget meg til og med ny avatar. Skummel? 5402592[/snapback] Skal den avarte klumpen med øyne være HalTan eller demonen som ble skapt fra intet? Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Omgz. Hva skal du gjøre? Svarteliste meg fra religionen? Sende meg til ditt eget helvet`? .--o Jeg som skal si omg til deg, du har ikke skjønnt poenget her... Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Laget meg til og med ny avatar. Skummel? 5402592[/snapback] Skal den avarte klumpen med øyne være HalTan eller demonen som ble skapt fra intet? 5402603[/snapback] Mm.. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Skal den avarte klumpen med øyne være HalTan eller demonen som ble skapt fra intet? 5402603[/snapback] Det er faktisk ikke godt å si. Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Laget meg til og med ny avatar. Skummel? 5402592[/snapback] Skal den avarte klumpen med øyne være HalTan eller demonen som ble skapt fra intet? 5402603[/snapback] Mm.. 5402612[/snapback] Har jeg gjort noe galt? mente ikke å være frekk Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Helvete, det er søndag, som igjen betyr at det er skole igjen i morgen. Damn. "But mommy, I don't wanna go to school today, I wanna be home and bake cookies with you!" - Space Jam. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Omgz. Hva skal du gjøre? Svarteliste meg fra religionen? Sende meg til ditt eget helvet`? .--o Jeg som skal si omg til deg, du har ikke skjønnt poenget her... 5402605[/snapback] Jasså. Du mener jeg misforstår dette?: Jeg driver å lager logo til min nye religion, Anti God heter den, engelsk tittel. 5400737[/snapback] Synes det står svart på hvitt jeg (eller blått på hvitt, grønt på rosa, rødt på gult osv. Alt etter som..) Lenke til kommentar
Jan Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Dritbra tittel da newt32. . Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Hva blir den norske tittelen? Oh! Oh! Vent... Anti....Gud? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Hva blir den norske tittelen? Oh! Oh! Vent... Anti....Gud? 5402668[/snapback] Den er på engelsk fordi da kan den bli forvekslet med anti-god. Du vet, ikke god. Som i slem (fordi vi er så onde) HEHEHE Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Jasså. Du mener jeg misforstår dette?:Jeg driver å lager logo til min nye religion, Anti God heter den, engelsk tittel. Synes det står her Newt32: Kall det et livssyn, eller noe, men ikke en religion. Vel det innlegget der har jeg ikke gidda å redigere, er vel mer et livssyn fant vi ut Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Ja det blir enten AntiGod.com eller AntiGud.no... Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Jasså. Du mener jeg misforstår dette?:Jeg driver å lager logo til min nye religion, Anti God heter den, engelsk tittel. Synes det står her Newt32: Kall det et livssyn, eller noe, men ikke en religion. Vel det innlegget der har jeg ikke gidda å redigere, er vel mer et livssyn fant vi ut 5402675[/snapback] Quote-O-Rama 10K™ Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 (endret) Now playing: Conway Twitty & Loretta Lynn: GTA SA K-Rose - Louisiana Woman, Mississippi Man [02:23] *Synge* Da har jeg ALLE sangene til GTA. Heey. Håper jeg ikke begynner og synge på bussen da. Sitter og synger hjemme automatisk. Åå! Now playing: Eddie Rabbit: GTA SA K-Rose - I Love A Rainy Night [02:36] I lØØVE a rainy nigt! Endret 8. januar 2006 av Bundy Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Du blir sikkert populær om du synger på bussen. Er en kar som kjører buss og synger her i nærheten, og folk spør han om han ikke kan synge bestemte sanger osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg