Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Hvorfor eksisterer menneskeheten?

Menneskeheten eksisterer fordi mennesket er et navn på en egen rase. Og nå i dag heter det mennesket. Jeg tror ikke at vi har vært "menneske" i all tid, men at vi er blitt utvikklet opp igjennom 100 000 år kanskje.

Jeg vet ikke helt sikkert hvorfor vi eksisterer, du kan jo prøve å svare på det selv. Jeg tror vertfall ikke at vi eksisterer fordi en gud lagde oss, og de som trodde på han skulle være redde for å dø. Så han laget oss fordi vi skulle være redde for å dø?

5402522[/snapback]

Det er ikke noe grunn. Noe som visstnok gjør religionen din latterlig.

Laget min egen versjon av historien, jeg. :---)

Jeg skal ta med oversettelsen din i den reviderte utgaven av "The Bible Episode I: The Phantom Menace"

(seriøst, æ dævva! ca best ever)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Omgz. Hva skal du gjøre? Svarteliste meg fra religionen? Sende meg til ditt eget helvet`? .--o

Jeg som skal si omg til deg, du har ikke skjønnt poenget her... :ermm:

5402605[/snapback]

Jasså. Du mener jeg misforstår dette?:

Jeg driver å lager logo til min nye religion, Anti God heter den, engelsk tittel.

5400737[/snapback]

Synes det står svart på hvitt jeg (eller blått på hvitt, grønt på rosa, rødt på gult osv. Alt etter som..)

Lenke til kommentar
Jeg driver å lager logo til min nye religion, Anti God heter den, engelsk tittel.

Synes det står her

Newt32: Kall det et livssyn, eller noe, men ikke en religion.
Vel det innlegget der har jeg ikke gidda å redigere, er vel mer et livssyn fant vi ut :p
Lenke til kommentar

Synes det står her

Newt32: Kall det et livssyn, eller noe, men ikke en religion.
Vel det innlegget der har jeg ikke gidda å redigere, er vel mer et livssyn fant vi ut :p

5402675[/snapback]

Quote-O-Rama 10K™

Lenke til kommentar

Now playing: Conway Twitty & Loretta Lynn: GTA SA K-Rose - Louisiana Woman, Mississippi Man [02:23]

*Synge*

Da har jeg ALLE sangene til GTA. Heey.

Håper jeg ikke begynner og synge på bussen da. Sitter og synger hjemme automatisk.

Åå! Now playing: Eddie Rabbit: GTA SA K-Rose - I Love A Rainy Night [02:36]

I lØØVE a rainy nigt!

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...