Fredrik Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Newt32, jeg blir med i syforeningen din om jeg får lov til å ofre tullinger. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Hvem er det du tenker på Kenneth? 5402040[/snapback] På denne siden har vi deg, Ferr, Hylo og Tomaten. Men dere. her har jeg noe helt sinnsykt. Det er en italiener som utviklet en teknologi på 80-tallet. Teknologien er en 3D-mikrofon som tar opp slik et menneske ville hørt det. Dermed blir det ekstremt virkelighetsnært. Lydopptaket lurer rett og slett hjernen din. Men veldig viktig! Dere MÅ bruke høretelefoner el. får å få riktig utbytte av det. http://www.holophonic.ch/ 5402147[/snapback] Heftig! 5402307[/snapback] Det der var skummelt. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 (endret) La meg fortelle deg en liten historie: *Blablablablablablablablablablablablablablablablablablablablabla* Så spørsmålet er: Du mener du har en grunn til å eksistere? For så vidt jeg forstår, tror du på deg selv? Jeg eksisterer fordi mora mi laget meg. Og meningen med mitt liv er å nyte de goder som verden og livet har å tillby. Jeg tror på meg selv ja, og ikke en Gud som ble skapt av ingenting... Som til slutt laget dette forumet med demoner Endret 8. januar 2006 av Newt32 Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Newt32, jeg blir med i syforeningen din om jeg får lov til å ofre tullinger. 5402470[/snapback] Blir du ikke da nødt til å ofre selve "guden"? Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Newt32, jeg blir med i syforeningen din om jeg får lov til å ofre tullinger. Vel da ofrer du kanskje deg selv først? Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Før var det ingenting. Ikke tid, ikke liv, ikke noe. Ikke en gang tomrom. Og hvordan vet du dette? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Jeg eksisterer fordi mora mi laget meg. Og meningen med mitt liv er å nyte de goder som verden og livet har å tillby. Jeg tror på meg selv ja, og ikke en Gud ble skapt av ingenting... Som til slutt laget dette forumet med demoner 5402480[/snapback] Ok. Jeg uttykte meg visst litt uklart Hvorfor eksisterer menneskeheten? Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Før var det ingenting. Ikke tid, ikke liv, ikke noe. Ikke en gang tomrom. Og hvordan vet du dette? 5402494[/snapback] Hvilket spørsmål skal vi stille? "Hvorfor" eller "Hvorfor ikke"? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Newt32, jeg blir med i syforeningen din om jeg får lov til å ofre tullinger. Vel da ofrer du kanskje deg selv først? 5402493[/snapback] Fredrik got owned! Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Før var det ingenting. Ikke tid, ikke liv, ikke noe. Ikke en gang tomrom. Og hvordan vet du dette? 5402494[/snapback] Gud fortalte meg det over kopp med kaffe Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Hvorfor eksisterer menneskeheten? Menneskeheten eksisterer fordi mennesket er et navn på en egen rase. Og nå i dag heter det mennesket. Jeg tror ikke at vi har vært "menneske" i all tid, men at vi er blitt utvikklet opp igjennom 100 000 år kanskje. Jeg vet ikke helt sikkert hvorfor vi eksisterer, du kan jo prøve å svare på det selv. Jeg tror vertfall ikke at vi eksisterer fordi en gud lagde oss, og de som trodde på han skulle være redde for å dø. Så han laget oss fordi vi skulle være redde for å dø? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Men jeg vil spørre deg om noe: Hvis du tror Gud eksisterer, hvorfor eksisterer han? 5402242[/snapback] La meg fortelle deg en liten historie: Før var det ingenting. Ikke tid, ikke liv, ikke noe. Ikke en gang tomrom. Noen vil kanskje se for seg dette som bare svarthet til alle kanter. Men nei - vi må huske på at dette var i tiden før noe var oppfunnet, ikke en gang 'svart'. Siden tid ikke eksisterte er det ingen vits i å snakke om hvor lang tid denne 'ingentingen' varte, og derfor hopper vi bare til poenget: Plutselig ut av ingenting ble noe skapt. Noen vil kanskje lure på hvordan noe blir skapt av ingenting, men som en kjant mann en gang sa: "Alt ble skapt av ingenting - noe som av og til skinner gjennom". Så uansett, ut av ingenting kom gud, fordi som Newtons 4. lov sier: De som er ingenting, har alltid lyst til å bli noe. Så gud eksisterer for å fylle opp trangen til at noe skal eksistere. Men gud var ikke dårligere, så han lagde seg et lite univers, med en liten planet kalt Tellus. På denne planeten lagde han mennesker og dyr og alt der. Til slutt lagde han dette forumet, hvor han skrev "Here be demons". Så la han seg til å sove. Så spørsmålet er: Du mener du har en grunn til å eksistere? For så vidt jeg forstår, tror du på deg selv? 5402436[/snapback] Laget min egen versjon av historien, jeg. :---) Before there was notting. Not time, not life, not nothing. There lived a man named HalTan64 who was dead, and he haded an iron horse which he loved to watch eat its own skin in the beautiful sunrais of the land of Kutaglon'd. There was not even emptyspace. Some will maybe see this as weakness in all direction. But no - we must remember this was the time where nothing had been invented yet, not even 'black'. Therefore there were this demon named HalTan64 and his mother was named John, which was strange, for John was a boys name, and there were no 'mothers' at that time, because there was no time and there was nothing. Since time did not exist, there is no reason to talk about if time exists at this time and since there was no black. Not even the black that HalTan64 loved to watch with his iron horse as he lay by the fire of life and ate his dinner: Suddenly out of nothin, something was made. There was a demon created 56 degrees above the place of the chickens death bead and home. Some will perhaps wonder why nothing was made from nothing, but as a known man once said, a man that was before nothing and beyond black and that did not obey the rules of time and space: "The demon was made from nothing, which is obvious since he's empty". So ayway, out of nothing came God because the Demon says so: Those that are nothing like to watch to beans of God's fruit. HalTan64 likeded this, because fruits are nice and he liked to watch the drops of saturn on his fruits in the very evening of his land. But then God made a planet. On this planet he made humans and demons and Gods and iron horses who likes to fly and land. In the end the demon wanted to sleep. So he slept and dreamt of watching trees from his horses back as the horse liked to fly with it's majestic wings of eternal atheism and doom. Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Hvorfor eksisterer menneskeheten? Menneskeheten eksisterer fordi mennesket er et navn på en egen rase. Og nå i dag heter det mennesket. Jeg tror ikke at vi har vært "menneske" i all tid, men at vi er blitt utvikklet opp igjennom 100 000 år kanskje. Jeg vet ikke helt sikkert hvorfor vi eksisterer, du kan jo prøve å svare på det selv. 5402522[/snapback] Akkurat som gud har mennesket ingen grun til å eksistere, men vi gjør det beste ut av det akkurat som gud. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Laget min egen versjon av historien, jeg. :---) Before there was notting. Not time, not life, not nothing. There lived a man named HalTan64 who was dead, and he haded an iron horse which he loved to watch eat its own skin in the beautiful sunrais of the land of Kutaglon'd. There was not even emptyspace. Some will maybe see this as weakness in all direction. But no - we must remember this was the time where nothing had been invented yet, not even 'black'. Therefore there were this demon named HalTan64 and his mother was named John, which was strange, for John was a boys name, and there were no 'mothers' at that time, because there was no time and there was nothing. Since time did not exist, there is no reason to talk about if time exists at this time and since there was no black. Not even the black that HalTan64 loved to watch with his iron horse as he lay by the fire of life and ate his dinner: Suddenly out of nothin, something was made. There was a demon created 56 degrees above the place of the chickens death bead and home. Some will perhaps wonder why nothing was made from nothing, but as a known man once said, a man that was before nothing and beyond black and that did not obey the rules of time and space: "The demon was made from nothing, which is obvious since he's empty". So ayway, out of nothing came God because the Demon says so: Those that are nothing like to watch to beans of God's fruit. HalTan64 likeded this, because fruits are nice and he liked to watch the drops of saturn on his fruits in the very evening of his land. But then God made a planet. On this planet he made humans and demons and Gods and iron horses who likes to fly and land. In the end the demon wanted to sleep. So he slept and dreamt of watching trees from his horses back as the horse liked to fly with it's majestic wings of eternal atheism and doom. 5402524[/snapback] We want more! *eagerly awaiting the next chapter* Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 De siste par sidene er kanskje de beste i SO's historie. HalTan Lenke til kommentar
hylo Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 HABHAHAHAHAHAHA! HalTan is teh king! Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Så på sonen på tv2. Det er den skalla fyren som er programleder. Han hadde en konkuranse om å finne riktig fotball-lag. Folk ramser opp, Moss, AC Milan, Fredrikstad, så kommer det en melding hvor det står: "Du ser ut som en jævla dildo!" Hau ja...trøtt Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Laget min egen versjon av historien, jeg. :---) Before there was notting. Not time, not life, not nothing. There lived a man named HalTan64 who was dead, and he haded an iron horse which he loved to watch eat its own skin in the beautiful sunrais of the land of Kutaglon'd. There was not even emptyspace. Some will maybe see this as weakness in all direction. But no - we must remember this was the time where nothing had been invented yet, not even 'black'. Therefore there were this demon named HalTan64 and his mother was named John, which was strange, for John was a boys name, and there were no 'mothers' at that time, because there was no time and there was nothing. Since time did not exist, there is no reason to talk about if time exists at this time and since there was no black. Not even the black that HalTan64 loved to watch with his iron horse as he lay by the fire of life and ate his dinner: Suddenly out of nothin, something was made. There was a demon created 56 degrees above the place of the chickens death bead and home. Some will perhaps wonder why nothing was made from nothing, but as a known man once said, a man that was before nothing and beyond black and that did not obey the rules of time and space: "The demon was made from nothing, which is obvious since he's empty". So ayway, out of nothing came God because the Demon says so: Those that are nothing like to watch to beans of God's fruit. HalTan64 likeded this, because fruits are nice and he liked to watch the drops of saturn on his fruits in the very evening of his land. But then God made a planet. On this planet he made humans and demons and Gods and iron horses who likes to fly and land. In the end the demon wanted to sleep. So he slept and dreamt of watching trees from his horses back as the horse liked to fly with it's majestic wings of eternal atheism and doom. LOL GENIALT!! Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 (endret) Men jeg vil spørre deg om noe: Hvis du tror Gud eksisterer, hvorfor eksisterer han? 5402242[/snapback] La meg fortelle deg en liten historie: Før var det ingenting. Ikke tid, ikke liv, ikke noe. Ikke en gang tomrom. Noen vil kanskje se for seg dette som bare svarthet til alle kanter. Men nei - vi må huske på at dette var i tiden før noe var oppfunnet, ikke en gang 'svart'. Siden tid ikke eksisterte er det ingen vits i å snakke om hvor lang tid denne 'ingentingen' varte, og derfor hopper vi bare til poenget: Plutselig ut av ingenting ble noe skapt. Noen vil kanskje lure på hvordan noe blir skapt av ingenting, men som en kjant mann en gang sa: "Alt ble skapt av ingenting - noe som av og til skinner gjennom". Så uansett, ut av ingenting kom gud, fordi som Newtons 4. lov sier: De som er ingenting, har alltid lyst til å bli noe. Så gud eksisterer for å fylle opp trangen til at noe skal eksistere. Men gud var ikke dårligere, så han lagde seg et lite univers, med en liten planet kalt Tellus. På denne planeten lagde han mennesker og dyr og alt der. Til slutt lagde han dette forumet, hvor han skrev "Here be demons". Så la han seg til å sove. Så spørsmålet er: Du mener du har en grunn til å eksistere? For så vidt jeg forstår, tror du på deg selv? 5402436[/snapback] Laget min egen versjon av historien, jeg. :---) Before there was notting. Not time, not life, not nothing. There lived a man named HalTan64 who was dead, and he haded an iron horse which he loved to watch eat its own skin in the beautiful sunrais of the land of Kutaglon'd. There was not even emptyspace. Some will maybe see this as weakness in all direction. But no - we must remember this was the time where nothing had been invented yet, not even 'black'. Therefore there were this demon named HalTan64 and his mother was named John, which was strange, for John was a boys name, and there were no 'mothers' at that time, because there was no time and there was nothing. Since time did not exist, there is no reason to talk about if time exists at this time and since there was no black. Not even the black that HalTan64 loved to watch with his iron horse as he lay by the fire of life and ate his dinner: Suddenly out of nothin, something was made. There was a demon created 56 degrees above the place of the chickens death bead and home. Some will perhaps wonder why nothing was made from nothing, but as a known man once said, a man that was before nothing and beyond black and that did not obey the rules of time and space: "The demon was made from nothing, which is obvious since he's empty". So ayway, out of nothing came God because the Demon says so: Those that are nothing like to watch to beans of God's fruit. HalTan64 likeded this, because fruits are nice and he liked to watch the drops of saturn on his fruits in the very evening of his land. But then God made a planet. On this planet he made humans and demons and Gods and iron horses who likes to fly and land. In the end the demon wanted to sleep. So he slept and dreamt of watching trees from his horses back as the horse liked to fly with it's majestic wings of eternal atheism and doom. 5402524[/snapback] Jeg byttet nettopp livssyn! EDIT: Du burde lage et navn til denne... religionen (eller hva det nå en er ment å være) Endret 8. januar 2006 av goliatmo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg