:---{D Skrevet 8. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2006 Hvis du tror Gud eksisterer, hvorfor eksisterer han? 5402242[/snapback] Vel, universet eksiterer uten noen grunn? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2006 Ting må ikke ha noen spesiell grunn.. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 8. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2006 (endret) Menneskets livssyklus: Endret 8. januar 2006 av Zlatzman Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 8. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2006 (endret) Hvis du tror Gud eksisterer, hvorfor eksisterer han? Vel, universet eksiterer uten noen grunn? For det første spurte jeg ikke deg og for det andre skulle du SVARE på spørsmålet, ikke komme med et nytt... Endret 8. januar 2006 av Newt32 Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 8. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2006 Zlatzman: Hva slags mennesker lever i flere hundre millioner år? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2006 Hvis du tror Gud eksisterer, hvorfor eksisterer han? Vel, universet eksiterer uten noen grunn? For det første spurte jeg ikke deg og for det andre skulle du SVARE på spørsmålet, ikke komme med et nytt... 5402271[/snapback] Du skrev det ikke på noe PM, nei faktisk i det som kan kalles en chattetråd dvs, at jeg kan svare hvis jeg vil. Og det at jeg svarte med et spørsmål var for å få deg til å tenke over hva du sier. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 8. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2006 (endret) Javel, men hvis Gud eksisterer uten grunn er det enda mer latterlig. Hvorfor tro på noe som ikke eksisterer for en grunn? Evnt: Hvorfor tro på noe som ikke har en grunn til å eksistere? Endret 8. januar 2006 av Newt32 Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 8. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2006 Hvem er det du tenker på Kenneth? 5402040[/snapback] På denne siden har vi deg, Ferr, Hylo og Tomaten. Men dere. her har jeg noe helt sinnsykt. Det er en italiener som utviklet en teknologi på 80-tallet. Teknologien er en 3D-mikrofon som tar opp slik et menneske ville hørt det. Dermed blir det ekstremt virkelighetsnært. Lydopptaket lurer rett og slett hjernen din. Men veldig viktig! Dere MÅ bruke høretelefoner el. får å få riktig utbytte av det. http://www.holophonic.ch/ 5402147[/snapback] Heftig! --- Nå har jeg brukt hele dagen på å feilsøke den nye PCen min, men til ingen nytte. Jævel-Windows. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2006 Javel, men hvis Gud eksisterer uten grunn er det enda mer latterlig. Hvorfor tro på noe som ikke eksisterer for en grunn? 5402301[/snapback] Fordi man er redd for å dø? Men jeg må si det er bedre å tro på at det er noe som styrer det hele enn å tro at når man dør spawner man 90 grader opp i himmelen, for så å bli hentet av en mann i hvitt. Ja, ja. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 8. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2006 Zlatzman: Hva slags mennesker lever i flere hundre millioner år? 5402276[/snapback] Meg selvsagt. Det var kanskje mer menneskehetens livssyklus. Det er egentlig bare å gi opp å tenke på hvordan universet ble til, da mennesker ikke helt klarer å forestille seg at noe blir til. Det må alltid være noe før tenker vi, men er det alltid sant? Jeg leser for tiden the Science of Discworld (part 1), og der kommer de med en interessant tankegang: Det sies at noen vitenskapsmenn spurte en kvinne hva som holdt skilpadden oppe (verden støttes opp av elefanter og en skilpadde også videre), og svaret var "det er skilpadder hele veien ned". Mange ser på det som absurd. Bytt nå ut skilpadder med tid, og ned med tilbake (i tid) ... Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 8. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2006 Fordi man er redd for å dø? Så da eksisterer ikke Gud fordi folk er redde for å dø? Men jeg må si det er bedre å tro på at det er noe som styrer det hele enn å tro at når man dør spawner man 90 grader opp i himmelen, for så å bli hentet av en mann i hvitt. Ja, ja. Vel, dette er bare en mobbe fantasi jeg har. Et eventyr, har aldrig sagt at det er sånn. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 8. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2006 Javel, men hvis Gud eksisterer uten grunn er det enda mer latterlig. Hvorfor tro på noe som ikke eksisterer for en grunn? Evnt: Hvorfor tro på noe som ikke har en grunn til å eksistere? 5402301[/snapback] Hvorfor tro på noe med en grunn til å eksistere? Gud er veldig fin å ha om du sliter psykisk, føler du må legge ut om noe eller bare ha noe å si, som du ikke kan dele med andre. Du prater btw med en ateist, ikke en kristen. Lenke til kommentar
Seether Skrevet 8. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2006 *rive seg i håret* Kan noen bytte ekle pringles'n min ut med en bedre chips? eg dør her.. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2006 Fordi man er redd for å dø? Så da eksisterer ikke Gud fordi folk er redde for å dø? Oops. Mente at Gud er skapt, fordi mennesker er redde for å dø. Men jeg må si det er bedre å tro på at det er noe som styrer det hele enn å tro at når man dør spawner man 90 grader opp i himmelen, for så å bli hentet av en mann i hvitt. Ja, ja. Vel, dette er bare en mobbe fantasi jeg har. Et eventyr, har aldrig sagt at det er sånn. 5402316[/snapback] Men hvorfor konsentrerer seg sånn om hate kristne? Greit nok at du mener at de tar feil. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2006 *rive seg i håret* Kan noen bytte ekle pringles'n min ut med en bedre chips? eg dør her.. 5402327[/snapback] Er det den røde? Du kan få popcorn av meg i bytte? Lenke til kommentar
Solid Skrevet 8. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2006 Men dere. her har jeg noe helt sinnsykt. Det er en italiener som utviklet en teknologi på 80-tallet. Teknologien er en 3D-mikrofon som tar opp slik et menneske ville hørt det. Dermed blir det ekstremt virkelighetsnært. Lydopptaket lurer rett og slett hjernen din. Men veldig viktig! Dere MÅ bruke høretelefoner el. får å få riktig utbytte av det. http://www.holophonic.ch/ 5402147[/snapback] Herre Jeremias så kult! Du kan jo høre fystykkesken gå rundt deg. Direkte link 5402201[/snapback] Det var skummelt Lenke til kommentar
Seether Skrevet 8. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2006 *rive seg i håret* Kan noen bytte ekle pringles'n min ut med en bedre chips? eg dør her.. 5402327[/snapback] Er det den røde? Du kan få popcorn av meg i bytte? 5402334[/snapback] Jah! vi bytter *dø av takknemlighet i stedet* Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2006 *Kobler kossPP opp mot tven og setter høyere*, danseband på nrk2 nå vettu! Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 8. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2006 Gud er veldig fin å ha om du sliter psykisk, føler du må legge ut om noe eller bare ha noe å si, som du ikke kan dele med andre. Men da trenger det ikke hete Gud. Det er ingen som har sett... hva skal jeg bruke? Sett det, han, hun, dyret eller gassen? Jeg mener det virker psykisk fostyrrende å snakke til... ja til det, han, hun, dyret eller gassen... Lenke til kommentar
Seether Skrevet 8. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2006 Snakk til Universet da...stjernene og alt det fantastisk ukjente der ute ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg