LarsP Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Livsstilen handler nettopp om å ikke respektere at folk tror på Gud. Trenger ikke være noe galt med personene, bare det at de tror på Gud er for oss feil og teit. 5402107[/snapback] Det er ingen livsstil, snarere en aldri så liten holdning. Tror det kalles å være sneversynt. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 [Livsstilen handler nettopp om å ikke respektere at folk tror på Gud. Trenger ikke være noe galt med personene, bare det at de tror på Gud er for oss feil og teit. 5402107[/snapback] Jeg hater deg. Ikke at du er teit, men du tror på noe jeg ikke tror på. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 (endret) Livsstilen handler nettopp om å ikke respektere at folk tror på Gud. Trenger ikke være noe galt med personene, bare det at de tror på Gud er for oss feil og teit. 5402107[/snapback] Det er ingen livsstil, snarere en aldri så liten holdning. Tror det kalles å være sneversynt. Den handler om å tro på seg selv i stedet for Gud. Tro på det som er realistisk. Vi tror ikke på Gud, og oppfordrer folk til å ikke tro på Gud. Kall det hva dere vil, poenget er der. Endret 8. januar 2006 av Newt32 Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Hvem er det du tenker på Kenneth? 5402040[/snapback] På denne siden har vi deg, Ferr, Hylo og Tomaten. Men dere. her har jeg noe helt sinnsykt. Det er en italiener som utviklet en teknologi på 80-tallet. Teknologien er en 3D-mikrofon som tar opp slik et menneske ville hørt det. Dermed blir det ekstremt virkelighetsnært. Lydopptaket lurer rett og slett hjernen din. Men veldig viktig! Dere MÅ bruke høretelefoner el. får å få riktig utbytte av det. http://www.holophonic.ch/ Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Hva synes dere om logoen til religionen min: 5401138[/snapback] Like ræva som navnet. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 (endret) Livsstilen handler nettopp om å ikke respektere at folk tror på Gud. Trenger ikke være noe galt med personene, bare det at de tror på Gud er for oss feil og teit. Personlig kristendom er fint. Personlig ikke-kristendom er også fint. kennethdammyr: Må bruker headset? Dette høres ut som noe sånt som fredeligfredeligfreBØ!!! Endret 8. januar 2006 av DurinVIII Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Hva synes dere om logoen til religionen min: Like ræva som navnet. Vel det er vel egentlig logoen til en nettside som skal inneholde det temaet. Men takk uansett Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 wow DIAZ har en danseband- sang på nrk2! Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Den handler om å tro på seg selv i stedet for Gud. Tro på det som er realistisk. Vi tror ikke på Gud, og oppfordrer folk til å ikke tro på Gud. Kall det hva dere vil, poenget er der. 5402143[/snapback] Men heldigvis vet vi bedrevitende at du vil brenne i all evighet i de mørkeste avgrunnene i helvete Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Hva synes dere om logoen til religionen min: 5401138[/snapback] Jeg vil konverteres dit! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Høres ut som et strålende, og ikke minst svært gjennomtenkt, propagandaprosjekt. Gleder meg til å se 'DIMON FROM HEAVAN PART TVO' med integrert dårlig skjult og uoriginal religionskritikk. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Men dere. her har jeg noe helt sinnsykt. Det er en italiener som utviklet en teknologi på 80-tallet. Teknologien er en 3D-mikrofon som tar opp slik et menneske ville hørt det. Dermed blir det ekstremt virkelighetsnært. Lydopptaket lurer rett og slett hjernen din. Men veldig viktig! Dere MÅ bruke høretelefoner el. får å få riktig utbytte av det. http://www.holophonic.ch/ 5402147[/snapback] Herre Jeremias så kult! Du kan jo høre fystykkesken gå rundt deg. Direkte link Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 (endret) Men heldigvis vet vi bedrevitende at du vil brenne i all evighet i de mørkeste avgrunnene i helvete Det tror jeg ikke på. Og jeg kunne ikke brydd med mindre om de fantastiske tingene som skjer med meg etter jeg er død. Endret 8. januar 2006 av Newt32 Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Høres ut som et strålende, og ikke minst svært gjennomtenkt, propagandaprosjekt. Gleder meg til å se 'DIMON FROM HEAVAN PART TVO' med integrert dårlig skjult og uoriginal religionskritikk. LOL. Haha... Ja, den er litt dyster på akkurat det med Gud og himmelen da. Altså jeg ser for meg Gud som en feit gris som ikke gjør annet enn å ligge i en seng sammens med 8 damer, der de gir han hva han vil ha osv osv... Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Men heldigvis vet vi bedrevitende at du vil brenne i all evighet i de mørkeste avgrunnene i helvete Det tror jeg ikke på. Og jeg kunne ikke brydd med mindre om de fantastiske tingene som skjer med meg etter døde. 5402204[/snapback] Det er jo akkurat derfor du bryr deg så mye om dette. Du er så redd for hva som skjer med deg når du dør. Du vet du er et dårlig menneske, og prøver derfor å overbevise deg selv om at gud ikke finnes Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Men dere. her har jeg noe helt sinnsykt. Det er en italiener som utviklet en teknologi på 80-tallet. Teknologien er en 3D-mikrofon som tar opp slik et menneske ville hørt det. Dermed blir det ekstremt virkelighetsnært. Lydopptaket lurer rett og slett hjernen din. Men veldig viktig! Dere MÅ bruke høretelefoner el. får å få riktig utbytte av det. http://www.holophonic.ch/ 5402147[/snapback] Herre Jeremias så kult! Du kan jo høre fystykkesken gå rundt deg. Direkte link 5402201[/snapback] Tenk deg så bra lydposisjonering i et horrorspill til PC. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Hvem er det du tenker på Kenneth? 5402040[/snapback] På denne siden har vi deg, Ferr, Hylo og Tomaten. http://www.holophonic.ch/ 5402147[/snapback] Har jeg postet bilde? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 (endret) Angående holophonic-greiene. Dæven, det var ekstremt god surround-følelse! Hadde vært kult å bruke noe slikt til å ta opp et band spille live, trodde ikke man kunne oppnå så god surroundeffekt med vanlig stereo! Endret 8. januar 2006 av HalTan Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Tenk deg så bra lydposisjonering i et horrorspill til PC. 5402224[/snapback] Tenkte på det. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Du er så redd for hva som skjer med deg når du dør. Du vet du er et dårlig menneske, og prøver derfor å overbevise deg selv om at gud ikke finnes. Nei, jeg sa jo at jeg ikke bryr meg om hva som skjer. Dessuten vet jeg 99.99% sikkert at Gud ikke eksisterer. Men det er riktig at jeg overbesiver folk om å ikke tro på Gud. Men ikke pga det, har hørt at noen får sin energi og motivasjon fra Gud? For noe bull... Men jeg vil spørre deg om noe: Hvis du tror Gud eksisterer, hvorfor eksisterer han? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg