b-real Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 Tenker litt rart eg da. Tenker på at damer liker litt muskler og sånt istedenfor fett osv..... ser for meg med den markerte kroppen og greier og haugevis av damer rundt meg......anyways. Get the picture? :!: Yeah, jeg tror det kan bli en hit faktisk Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 Get the picture? :!: Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 Hvor er damene da haddis? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 (endret) Bak kamera... EDIT: som forøvrig sugler og besvimer osv... Endret 7. juni 2005 av haddis Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 Bak kamera... Der ser du, det er kameramann, og ikke muskelmann, man skal bli hvis man vil ha mye damer. Nå skal jeg se på tv. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 Markert kroppe ikke bodybuilder greier. Litt sånn the rock aktig på det meste. Lenke til kommentar
robB Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 Nam nam! Vaniljesaus og sjokoladepudding! Lenke til kommentar
diversity Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 Nam nam! Vaniljesaus og sjokoladepudding! I glass.. :!: Lenke til kommentar
robB Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 (endret) Nam nam! Vaniljesaus og sjokoladepudding! I glass.. :!: Jepp, hadde ikke flere skåler igjenn. Blæh! Nå ble jeg nesten kvalm. Selv om det var lite. Endret 7. juni 2005 av robB Lenke til kommentar
Mysil Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 hva skjera? mysil is back from vacation Lenke til kommentar
robB Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 Og hvor har Mysil vært? --- Alt for stille her. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 (endret) Jeg gruer meg til imorgen. Har muntlig Natur- og miljøfag-eksamen. 10. klasse. Endret 7. juni 2005 av razh0r Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 Og kanskje mysil burde stille ned størrelsen på signaturen sin før en moderator ser det. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 Hihi. Broren min har fått databevis for 5. klasse. Det innebærer bla. å kunne bruke WordART! :!: Da har de lite å finne på altså. Kanskje jeg skal søke som datalærer på barneskolen... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 Og kanskje mysil burde stille ned størrelsen på signaturen sin før en moderator ser det. PM please. ----- robB, stille fordi jeg egentlig ikke er her vet du. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 Mysil is taken care of Husk det til neste gang Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 (endret) Da har de lite å finne på altså. Kanskje jeg skal søke som datalærer på barneskolen... Hvorfor barneskolen? En som jobber som assistent til IT-ansvarlig på gamlejobben til faren min (relativt stort, viktig statseid selskap), kan ikke engang noe som helst programmering. Han kunne faktisk ikke engang noe som helst av kommandoer til ledetekst. Søk på et større sted, for du kan nok mere enn 70% av alle vanlige IT-folk. Bedre betalt enn barneskolen. Endret 7. juni 2005 av @kd Lenke til kommentar
Mysil Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 faen, signaturen min var for stor.. lol.. men @kd du som er sånn snill og grei og aldri noe i veien med, hvorfor kunne han ikke si det til meg direkte her? hadde han sendt pm ville han jo blitt spammet med masse drittsnakk fra meg personlig.. btw: hvorfor ble so3 stengt' Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 Mysil is taken care of Husk det til neste gang MAKTMISBRUK!! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 men @kd du som er sånn snill og grei og aldri noe i veien med, hvorfor kunne han ikke si det til meg direkte her? Jeg, snill og grei? Når fikk du det inntrykket? Jeg har selv fått streng beskjed av moderatorer å ta slikt på PM, så derfor så sa jeg bare ifra til -FriedDude-, så Kenneth slapp det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg