Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke for å syte, men folk som skriver uten Æ, Ø og Å plager meg litt. :tease:

5400289[/snapback]

vel, jeg har ikke noe valg... Gidder ikke akkurat aa kopiere/lime inn overalt hvor jeg skal bruke disse bokstavene. Dette kan du nemlig proeve aa gjoere selv, det er ikke morsomt.

Jeg skriver med fransk tastatur, og har dermed ikke tilgang til de bokstavene :)

Lenke til kommentar
For de fleste er det bare å gå inn på kontrollpanelet og velge norsk tastaturoppsett. I alle fall om det er et 105-knappers tastatur, med andre tastatur blir det litt mer slitsomt

5400320[/snapback]

1: Det er ikke min maskin, saa jeg kan ikke godt bare gjoere slike forandringer.

2: Det er en mac... Jeg orker ikke sette meg inn i det :p

Til dere med morsomme ideer: Det er slitsomt. Skriver mye fortere med aa skrive aeoeaa, og dere forstaar meg helt fint...

Newt: Du skjoente ikke ironien min, eller hva?

Lenke til kommentar

AMAGAD. Enda en automatisk. Hvordan skriver jeg hele tiden, i stedet for hvilke. Hater hvilke, hater bokmål. Hater Olslo dialekt - mer eller mindre søring dialekt. Får ont i hodet av å skrive bokmål og lese det :hrm:

Edit: Får ja... fårikål

Endret av Newt32
Lenke til kommentar
AMAGAD. Enda en automatisk. Hvordan skriver jeg hele tiden, i stedet for hvilke. Hater hvilke, hater bokmål. Hater Olslo dialekt - mer eller mindre søring dialekt. For ont i hodet av å skrive bokmål og lese det :hrm:

5400399[/snapback]

Hva liker du da? Nynorsk?

Du faar (tihi), ikke for.

Lenke til kommentar
AMAGAD. Enda en automatisk. Hvordan skriver jeg hele tiden, i stedet for hvilke. Hater hvilke, hater bokmål. Hater Olslo dialekt - mer eller mindre søring dialekt. For ont i hodet av å skrive bokmål og lese det :hrm:

5400399[/snapback]

Du er er en nynorsk-forkjemper du altså?

Herr Brun er for rask!

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar

Skarstad, les den siste setningen et par ganger.

Det er faktisk riktig skrevet. Ja jeg kan OG/Å regelen.

EDIT: Nå skal jeg dra til en kompis og spise pizza og litt diverse spilling.

Snakkes etterpå, regner jeg med. :)

Endret av Agressive
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...