Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
[+] Skole = Utdanning = Jobb = Penger = Energi

Ventnå ventnå.. Om denne likningen stemmer...

Skole = Penger

Noo no no no, none of this adds up! :cry:

5399524[/snapback]

Nei, det blir Skole=Energi, noe som jeg ikke vil si er helt riktig.

5399664[/snapback]

Min blir også rett siden alle leddene er lik hverandre. :tease:
Lenke til kommentar
Nei, det blir Skole=Energi, noe som jeg ikke vil si er helt riktig.

Jo. Fordi hvis du tenker poeng. Poenget med skole, poenget med utdanning, poenget med jobb, poenget med penger og poenget med energi.

Når jeg sier energi mener jeg at for å kunne leve må man ha en form for energi.

Så hvis du har lyst å leve er det lurt å tjene penger så du kan skaffe energi (energi som i mat) :)

Lenke til kommentar
Jeg synes mamma gjør mer for klassen til min søster på ungdomsskolen enn hva hun gjorde for min.... I stedet for busstur til Polen og Tyskland fikser mamma og hennes komitée fly ned til Warsawa og lokalt leiet buss, med hjemreise fra Berlin med fly.

Jeg liker fly. Ikke busser.

5399781[/snapback]

Selve buss/togturen er jo selve hjertet i en klassetur! Hadde jeg faatt valget mellom busstur og fly paa klassetur hadde det blitt buss med en gang, uten tvil :)

Lenke til kommentar
Selve buss/togturen er jo selve hjertet i en klassetur! Hadde jeg faatt valget mellom busstur og fly paa klassetur hadde det blitt buss med en gang, uten tvil :)

Tja.

Vel jeg tror ikke forskjellen på sosial kontakt blir så forskjellig. De har samme sete prinsipp i et fly som i buss. Dvs at folkene i klassen din hadde holdt sammen me de samme personene i buss som i fly :)

Lenke til kommentar
På klassetur: Buss, uten tvil. Det er jo det som er litt av poenget med en klassetur synes jeg, at det skal være sosialt, og en busstur er *veldig* sosialt . :)

5399862[/snapback]

Er ikke en flytur sosial? Og det blir, såvidt jeg husker, mer enn nok bussing nede i Tyskland og Polen. Tviler på at det gjør den store forskjellen, bortsett fra at man slipper noen dager med ti timer buss...

Lenke til kommentar

Det er nok flere som bryr seg paa et fly enn hvis man leier egen buss. Jeg har selv tatt fly med basketklubben min, tatt tog med samme gjengen, tatt baade buss og fly med en hel gjeng hit til Frankrike, samt reist med buss og tog (dog ikke fly) paa klassetur.

Buss/tog er enkelt og greit mer sosialt. Om man ikke mener dette er saa viktig og at man fint kan vaere sosialt naar man kommer frem osv. er en ting, men jeg personlig mener at noe av sjarmen med slike gruppeturer er nettopp reisen, dermed foretrekker jeg buss/tog. :)

Lenke til kommentar
På klassetur: Buss, uten tvil. Det er jo det som er litt av poenget med en klassetur synes jeg, at det skal være sosialt, og en busstur er *veldig* sosialt . :)

5399862[/snapback]

Er ikke en flytur sosial? Og det blir, såvidt jeg husker, mer enn nok bussing nede i Tyskland og Polen. Tviler på at det gjør den store forskjellen, bortsett fra at man slipper noen dager med ti timer buss...

5399880[/snapback]

En flytur er ikke sosial paa samme maaten som en busstur. Med mindre dere leier eget fly (hvilket foroevrig ikke forundrer meg hvis alle har samme oekonomi som deg, no offense :p), saa vil det vaere mer sosialt med en busstur.

Og nettopp slike dager med ti timer buss er morsomme! Disse er noe av det jeg husker best fra mine turer av ymse slag...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...