Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Brannøvelse på skolen her nå... Røybomber og greier. Kjipt. :hm:

Røybomber?

Det høres tungt ut. Er du truffet?

Altså, sånne "bomber" som bare lager røyk da. :p

-----

Fredrik, det blir et snitt på 4,11 det. Jeg har 4,5, så gå å legg deg!

 

:p

-----

Gratulerer så mye Mario! :)

Endret av @kd
Lenke til kommentar

Bekalger å måtte si det, men å ha lest gjennom SO1-SO3 er rett og slett et bevis på mangel av fritidsaktiviteter... Så bor jo du ikke akkurat midt i den hotteste byen da b-real, så du er unnskyldt. :p

Uansett, bra du endelig har innsett at å lese alt som blir postet her er litt drøyt, særlig med tanke på hvor mye uinteressant dritt som faktisk blir postet her (Hæ? Hvorfor ser alle på meg? :p).

Lenke til kommentar
Bekalger å måtte si det, men å ha lest gjennom SO1-SO3 er rett og slett et bevis på mangel av fritidsaktiviteter... Så bor jo du ikke akkurat midt i den hotteste byen da b-real, så du er unnskyldt. :p

Uansett, bra du endelig har innsett at å lese alt som blir postet her er litt drøyt, særlig med tanke på hvor mye uinteressant dritt som faktisk blir postet her (Hæ? Hvorfor ser alle på meg? :p).

ikke vurdert tanken at han kanskje har vært aktiv her siden den første so tråden ble opprettet?

Lenke til kommentar
EDit: sikkert ikke så mange som bryr seg om hvor mange SO'er du har lest gjennom :roll:

Vil si at det er spess kult å lese gjennom de...

Vel, i gammle dager så var det et krav at man leste SO (da SO2 og SO1).

Men alle de er borte desverre og ingen av de faste brukerene som var da er her nå :\

Om du ikke bryr deg så gir jeg meg fan i det egentlig. Har lov til å si hva jeg vil. Skal du komme med "how lame" kommentarer så greit, skal kommentere jeg også.

 

 

Mario: Er koselig å pumpe ja, dog er kjedelig å gjøre det alene..er vel derfor jeg ikke trener noe...

Lenke til kommentar
Bekalger å måtte si det, men å ha lest gjennom SO1-SO3 er rett og slett et bevis på mangel av fritidsaktiviteter... Så bor jo du ikke akkurat midt i den hotteste byen da b-real, så du er unnskyldt. :p

Uansett, bra du endelig har innsett at å lese alt som blir postet her er litt drøyt, særlig med tanke på hvor mye uinteressant dritt som faktisk blir postet her (Hæ? Hvorfor ser alle på meg? :p).

ikke vurdert tanken at han kanskje har vært aktiv her siden den første so tråden ble opprettet?

Ser ikke slik ut ;)

Lenke til kommentar
Vel, i gamle dager så var det et krav at man leste SO (da SO2 og SO1).

Men alle de er borte desverre og ingen av de faste brukerene som var da er her nå :\

Om du ikke bryr deg så gir jeg meg fan i det egentlig. Har lov til å si hva jeg vil. Skal du komme med "how lame" kommentarer så greit, skal kommentere jeg også.

Har jeg sagt noe annet? :S

 

Synes du alltid syter og klager over at SO ikke var som før etc. ..

Hvorfor skal du fortsette å lese/skrive i SO da?

Lenke til kommentar
Har jeg sagt noe annet? :S

 

Synes du alltid syter og klager over at SO ikke var som før etc. ..

Hvorfor skal du fortsette å lese/skrive i SO da?

Nei, men hintingen er da tydelig nok.

Jeg skal ikke forsette å lese med unntak når jeg er hjemme og orker å poste..

Lenke til kommentar
Bekalger å måtte si det, men å ha lest gjennom SO1-SO3 er rett og slett et bevis på mangel av fritidsaktiviteter... Så bor jo du ikke akkurat midt i den hotteste byen da b-real, så du er unnskyldt. :p

Uansett, bra du endelig har innsett at å lese alt som blir postet her er litt drøyt, særlig med tanke på hvor mye uinteressant dritt som faktisk blir postet her (Hæ? Hvorfor ser alle på meg? :p).

ikke vurdert tanken at han kanskje har vært aktiv her siden den første so tråden ble opprettet?

Jo... :ermm: Det forandrer jo egentlig ikke saken.

Lenke til kommentar
Hey hey haddis. :)

 

b-real: Tar med meg egen musikk så tenker eg på damer så går pumpingen unna som bare FAEN! :mrgreen:

 

Others: SO er ikke det engang var. Desverre.  :(

:lol:

 

 

Hm, må ta meg en time på sats eller.no og prøve den der ;)

Dog, madammen sa at man kanskje skulle gå på fjellet og så humpe litt der oppe og så gå ned igjen. Sa ikke neitakk til den der :mrgreen:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...