Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

French style! :cool:

5396667[/snapback]

Skal gjerne sniffe litt i bushen hennes jeg :yes:

5396754[/snapback]

Var ikke det at jeg ville sagt nei takk heller! :p

Men nå er Kontor-Streik ferdig oppdatert, så dere får ha det så godt.

5396757[/snapback]

Bare å gi henne en høvell i bursdagsgave det...problem solved

Lenke til kommentar

Zlatzman: Maskinstudent du da eller? Har en kompis på maskin 2.året som jeg stod der med og lo. Greiene stinka noe helt jævlig! Det er kebabfett og frityrolje blandet med hår i den ene av karene og råtten frukt og cultura i det andre + vann. Kompisen min var på "kost mel og egg av en planke med tannbørsten du har i munnen"-posten.

Lenke til kommentar
Zlatzman: Maskinstudent du da eller? Har en kompis på maskin 2.året som jeg stod der med og lo. Greiene stinka noe helt jævlig! Det er kebabfett og frityrolje blandet med hår i den ene av karene og råtten frukt og cultura i det andre + vann. Kompisen min var på "kost mel og egg av en planke med tannbørsten du har i munnen"-posten.

5396770[/snapback]

Jepp, maskin jeg går.

Mel av planke var en av de bedre aktivitetene den dagen, en annen bra aktivitet var å kaste svamper mer gammel melk på stakkarer. Og så må pussing av vårt kjære damplokomotiv selvsagt nevnes! Bjørkelangen! :love:

Lenke til kommentar
That's my school...

nå... åssen har deres dag vært? ÅJ! Faen skulle se på den perfekte stormen! *løpe*

5396091[/snapback]

Ok. Kan brukes: 1 2 3 4 5 6 7 (smågothen til venstre) 8 (Miss Batman) :green:

Når jeg får lappen skal jeg råne opp til bygdene og plukke smårips. :D

5396718[/snapback]

Jasså ja, en liten luring du Peter :p blitt noe mer popcorn og film på deg idag da? :tease: heheh

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...