Tonio Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 Er ikke min skyld at vi har to kjøleskap og bare jeg bruker den som står på datarommet vel! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 Jeg har gitt opp å lese SO-lengere. Da er det vel egentlig historie..er vel den eneste igjen som har lest hele SO1 til SO3. Man får forrandret prioriteringer. Dog, skal ikke slutte å poste her, men om jeg orker å bry meg like aktivt vet jeg ikke. Jobben tar mye tid og så er det madammen og forumet får lite tid da, men shait happens Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 men shait happens Sant Fikk kjeft av dama idag siden jeg sitter så mye på forumet... *vudere å melde seg ut av rein frykt for å bli slakta* Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 (endret) Jeg har gitt opp å lese SO-lengere.Da er det vel egentlig historie..er vel den eneste igjen som har lest hele SO1 til SO3. Man får forrandret prioriteringer. Dog, skal ikke slutte å poste her, men om jeg orker å bry meg like aktivt vet jeg ikke. Jobben tar mye tid og så er det madammen og forumet får lite tid da, men shait happens ok, care... EDit: sikkert ikke så mange som bryr seg om hvor mange SO'er du har lest gjennom Vil si at det er spess kult å lese gjennom de... Endret 7. juni 2005 av TheMasteR Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 Var det great minds du sa? Ja... TheMaster, ja, tenk! *klemme b-real* Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 *Snip* 26 Mai 1990 10.? Jupp. Begynte et år for tidlig. Vet dere hva folkens? Jeg kjeder meg! Herr Brun Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 God natt, utslitt etter hyttetur og sånt. Ikke minst skal vi på skolen dagen etter også.. Blir sliten av og springe i skogen, anbefales ikke. Er støl som pokker i beina.. Sov vått alle sammen. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 TheMasteR, styst på deg din søring. http://vol.no/nyhet.asp?F=F&N=13114 <- *gråte* Lenke til kommentar
phax Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 Jeg har gitt opp å lese SO-lengere.Da er det vel egentlig historie..er vel den eneste igjen som har lest hele SO1 til SO3. Man får forrandret prioriteringer. Dog, skal ikke slutte å poste her, men om jeg orker å bry meg like aktivt vet jeg ikke. Jobben tar mye tid og så er det madammen og forumet får lite tid da, men shait happens enda en gamling borte, enda en grunn mindre til og henge her.. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 Jeg har gitt opp å lese SO-lengere.Da er det vel egentlig historie..er vel den eneste igjen som har lest hele SO1 til SO3. Man får forrandret prioriteringer. Dog, skal ikke slutte å poste her, men om jeg orker å bry meg like aktivt vet jeg ikke. Jobben tar mye tid og så er det madammen og forumet får lite tid da, men shait happens enda en gamling borte, enda en grunn mindre til og henge her.. Selv om man endrer prioriteringer betyr det ikke at man slutter her, som han og skriver.. Begynner nesten å føle meg gammel her.. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 TheMasteR, styst på deg din søring. http://vol.no/nyhet.asp?F=F&N=13114 <- *gråte* 50Mbit/s linje (ja driter i hvordan det skrives) Og jeg som koser meg med 2Mbit/s linjen min Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 Begynner nesten å føle meg gammel her.. Du er ikke alene om det Lenke til kommentar
phax Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 Selv om man endrer prioriteringer betyr det ikke at man slutter her, som han og skriver.. Begynner nesten å føle meg gammel her.. neida, men blir jo mindre oldies innlegg.. ikke det at jeg ikke setter pris på småripsen her da! Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 (endret) JaJA, stikker å spiller litt Hitman 2, digger spillet Sett bilder fra det nye spillet som kommer til høsten? DET, blir digg det Endret 7. juni 2005 av Gnomenz Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 Har ikke USA noen spesial linjer som går utenfor Troms? de går visst til Svalbard el. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 *snipp* enda en gamling borte, enda en grunn mindre til og henge her.. Selv om man endrer prioriteringer betyr det ikke at man slutter her, som han og skriver.. Begynner nesten å føle meg gammel her.. Stemmer. Kommer forsatt til å være her, men postingen blir det nok mindre av ja. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 *Føle seg kreativ med den nye signaturen* Lenke til kommentar
Senz0r Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 Hva sjer a folken`s? Fred og hermoni håper jeg Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 (endret) Yoyo folkens. Satan kor godt humør eg er i idag. Woohoo. Ingen spesiel grunn.....vel jo eg veide meg idag og eg har godt ned svimlende 4.3kg!! Damn. Har som sagt begynt å trene og greier og kjenner at eg allerede er i så mye bedre form. Pumper ganske mye og gamle musklene vekkes til live sakte men sikkert. RobB: Yup. Endret 7. juni 2005 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
robB Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 (endret) How you doing Snow? Er du i Danmarik fremdeles? Godt å høre med helsa di da! Endret 7. juni 2005 av robB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg