Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har gitt opp å lese SO-lengere.

Da er det vel egentlig historie..er vel den eneste igjen som har lest hele SO1 til SO3.

Man får forrandret prioriteringer. Dog, skal ikke slutte å poste her, men om jeg orker å bry meg like aktivt vet jeg ikke. Jobben tar mye tid og så er det madammen og forumet får lite tid da, men shait happens :)

Lenke til kommentar

Da er det vel egentlig historie..er vel den eneste igjen som har lest hele SO1 til SO3.

Man får forrandret prioriteringer. Dog, skal ikke slutte å poste her, men om jeg orker å bry meg like aktivt vet jeg ikke. Jobben tar mye tid og så er det madammen og forumet får lite tid da, men shait happens :)

ok, care...

EDit: sikkert ikke så mange som bryr seg om hvor mange SO'er du har lest gjennom :roll:

Vil si at det er spess kult å lese gjennom de...

Endret av TheMasteR
Lenke til kommentar

enda en gamling borte, enda en grunn mindre til og henge her.. :no:

Lenke til kommentar

Selv om man endrer prioriteringer betyr det ikke at man slutter her, som han og skriver.. :)

Begynner nesten å føle meg gammel her.. :whistle:

Lenke til kommentar
*snipp*

Selv om man endrer prioriteringer betyr det ikke at man slutter her, som han og skriver.. :)

Begynner nesten å føle meg gammel her.. :whistle:

Stemmer. Kommer forsatt til å være her, men postingen blir det nok mindre av ja.

Lenke til kommentar

Yoyo folkens. Satan kor godt humør eg er i idag. Woohoo. Ingen spesiel grunn.....vel jo eg veide meg idag og eg har godt ned svimlende 4.3kg!! Damn. Har som sagt begynt å trene og greier og kjenner at eg allerede er i så mye bedre form. Pumper ganske mye og gamle musklene vekkes til live sakte men sikkert. :D

RobB: Yup. ;)

Endret av SnowDOG_
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...