Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da har jeg fått Dell 2005FPW inn i huset. Hjelpe meg for en kraftig hvitfarge det er på den. Dette må jeg bli vant til. ;)

5394188[/snapback]

Blir litt blendet av den ja, men det venner du deg til som du selv sier. Hvordan er baklyset på den?

Peppes lagde mat i dag. Jeg ble ikke helt mett, men godt var det i alle fall.

Kjipt å høre Stefan.

Lenke til kommentar
Blir litt blendet av den ja, men det venner du deg til som du selv sier. Hvordan er baklyset på den?

5395299[/snapback]

Det er faktisk meget bra, litt svinn helt nederst i skjermbildet, men det legger du ikke særlig merke til.

5395312[/snapback]

:thumbup:

Baklyset på min er plagsomt sterkt når jeg ser film, særlig nederst til venstre på skjermen.

Lenke til kommentar

Fikk akuratt vite at vennegjengen skal drikke seg under bordet hos en kammerat, fordi hans militærtjeneste starter neste uke. Ølsalget er allerede stengt, så det var litt seint å si fra. Jeg har to ringnes-bokser stående så jeg får vell ta med meg de.

Jeg har aldri vært den eneste edru karen på et symposium (elsker det ordet) før, men det kan jo bli interresant.

Lenke til kommentar
Fikk akuratt vite at vennegjengen skal drikke seg under bordet hos en kammerat, fordi hans militærtjeneste starter neste uke. Ølsalget er allerede stengt, så det var litt seint å si fra. Jeg har to ringnes-bokser stående så jeg får vell ta med meg de.

Jeg har aldri vært den eneste edru karen på et symposium (elsker det ordet) før, men det kan jo bli interresant.

5395339[/snapback]

Det kan bli spennende det. Bare å slippe seg løs, de andre er så fulle at de ikke reagerer på det uansett.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...