Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Å der har jeg hørt igjennom alle skymarshalllåtene... :p

5394375[/snapback]

De er bra eller hva? noen er litt spesielle syns jeg men, det er absolutt musikk jeg kan høre på værtfall :D

5394467[/snapback]

Vil ikke si det er slik musikk jeg hører på :whistle: men mannen har absolutt talent ja.

Lenke til kommentar
Da var det helg, det er digg =)

Har hatt gym idag og det er bare helt for jævlig, hadde noe som var kalt "bip" test eller noe, aldri hørt om det før, men det var slitsomt :p

Uansett, hva skal folket i helgen da?

Edit: En ting, SkyMarshall, vis du ser dette: np: SkyMarshall Arts [Dj Dark] - Alone in the Dark "SkyMarshall Arts - Nostalgia" den sangen der er genial syns jeg, men syns den høres litt kjent ut, akkurat som jeg er har hørt noe lignende tidligere, du har vel ikke lyst til å fortelle hvor sangen er fra?

5394081[/snapback]

Morn igjen. Så akkurat Saw 2 jeg. Brutal, men genial film.

Uansett, den sangen der lagde jeg for altfor lenge siden - men etter å ha leita gjennom noen gamle filer så fant jeg ut hvor den orginalt er fra. Jeg rippa vokalene og speedet opp stemmen enkelt og greit før jeg putta det inn i FastTracker-sekvensene mine.

Orginalen er: "Gary Pucket - Alone"

Lenke til kommentar
Det var ikke ment som en morsom ting. Vi har en riskoker hjemme. Du legger i ris og vann, setter paa, og den stopper naar risen er kokt. Har ikke feilet en eneste gang etter at vi fikk den. Mener ikke en motorsykkel altsaa. Og den koker skikkelig ris ogsa :)

5394940[/snapback]

Pfft..kan vel være riskoker fordetom :whistle:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...