Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

:lol:

I tilfelle det var serioest:

Kan ikke innstallere msn her, og netmessenger er blokket. Gidder ikke styre med det.

Er saann stille atmosfaere... Hun skriver mail og jeg skriver paa forum, ingen sier en drit. Hvordan bryte stillheten?

Endret av Herr Brun
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan ikke innstallere msn her, og netmessenger er blokket. Gidder ikke styre med det.

Er saann stille atmosfaere... Hun skriver mail og jeg skriver paa forum, ingen sier en drit. Hvordan bryte stillheten?

5393916[/snapback]

Se på mail-adressen hennes da og se om du kan få snikt deg til den da. Ellers så spør du bare om noe :)

Lenke til kommentar

5393916[/snapback]

Se på mail-adressen hennes da og se om du kan få snikt deg til den da. Ellers så spør du bare om noe :)

5393959[/snapback]

Jeg har nok den. Men hun er saa oppslukt i mailen sin at jeg tenker jeg heller venter litt :)

Faar sikkert en ny sjanse, hun kommer neste fredag ogsaa :p

Dessuten blir vi sittende her en halvtime til.

Lenke til kommentar

Da var det helg, det er digg =)

Har hatt gym idag og det er bare helt for jævlig, hadde noe som var kalt "bip" test eller noe, aldri hørt om det før, men det var slitsomt :p

Uansett, hva skal folket i helgen da?

Edit: En ting, SkyMarshall, vis du ser dette: np: SkyMarshall Arts [Dj Dark] - Alone in the Dark "SkyMarshall Arts - Nostalgia" den sangen der er genial syns jeg, men syns den høres litt kjent ut, akkurat som jeg er har hørt noe lignende tidligere, du har vel ikke lyst til å fortelle hvor sangen er fra?

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Nei denne ettermiddagen har vært bedrøvelig..!

Etter skolen gikk jeg til byen, vi kjøpte kebab og tida gikk.. Så da rakk jeg seff ikke den første bussen.

Så kom jeg på at jeg skulle kjøpe kalender til hjemme, var innom 4 butikker ingen hadde :dontgetit:

Når jeg allikevel hadde litt tid igjen, skulle jeg kjøpe CS Anthology!! Ja, det skal være klart til LAN imorgen tenkte jeg!! :)

Var innom Spaceworld hadde gavekort der så, hadde sett det der før så nå skulle jeg endelig ha det.. De hadde det seff ikke akkurat idag :cry:

Dro med godt håp til Spiderman i byen, der hadde jeg også sett det. De hadde det ikke, skulle få om et par dager :ermm: Da er jo LANET ferdig :mad: !

Deretter dro jeg til playshop ovenfor busstasjonen. Der hadde de DOD, inkludert CS tror jeg :hmm: Uansett, alle gode ting er 3 tenkte jeg :cool:

Men den gang ei.. Denne butikken er ikke spes stor, og det jobber en litt dårlig norsktalende utlending der :!:

Han lette i skuffene sine og fant IKKE DOD!! :no:

Ja ja..

Så jeg kom hjem for ikke så lenge siden med en nettverkskabel og en kjøpt kebab i magen :!: Det var den byturen!!

Vet noen forresten hvordan det er å kjøpe CS og spill over Steam, noen som har gjort det?? Litt skeptisk..

Lenke til kommentar

Jeg haapet paa aa faa leke litt med kameraet, men det har visst ikke kommer. Ergo har jeg ingen planer for helgen. Litt lekser tenker jeg meg, ellers vet jeg ikke.

Hun har sittet og skrevet en mail siden hun kom, uten aa si et eneste ord. Hun er kjedelig!

Det er forresten bilder av henne i bloggen min :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...