Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor bruke homo som en del av et skjellsord, Agressive?

5393072[/snapback]

Fordi det er ingenting som treffer stoltheten mer enn å bli framstilt som homofil. Ingenting i veien med å være kvinne eller jøde, men jeg vil ikke bli kalt det, for jeg er ingen av delene.

--

Vi badet idag, i et basseng som ikke var oppvarmet. Jeg har ikke hatt så liten penis siden jeg var 5 år gammel. Jeg hater kaldt vann. Mange stive brystvorter å se gjennom bikinitopper, da, men det var en mager trøst.

--

Det er godt å ha helg, det blir Earl og film ikveld. Bestilte 15 stykker fra Play igår, til £105. Det var en fin følelse. Gleder meg til å motta 15 pakker i posten :wee:

Lenke til kommentar

5393072[/snapback]

Fordi det er ingenting som treffer stoltheten mer enn å bli framstilt som homofil. Ingenting i veien med å være kvinne eller jøde, men jeg vil ikke bli kalt det, for jeg er ingen av delene.

5393288[/snapback]

Hvis det verste noen kan si til deg er at du er homofil sliter du :p

Lenke til kommentar

5393072[/snapback]

5393288[/snapback]

Hvis det verste noen kan si til deg er at du er homofil sliter du :p

5393306[/snapback]

Vel, nå er virkelig det, da. :p

Jeg tenkte mest på andre, barske gutter som er redd for å forbindes med homofili.

Lenke til kommentar
Ser fram til å tape 50 kr i kveld i poker :innocent:

5393391[/snapback]

Vi pleier å spille poker på skolen, det er dritfett :D

Vi får ikke lov til å bruke penger :( , men vinneren får hånning kake i kantina :p

EDIT: kan ikke noen andre en meg si noe i denne tråden, kjeder meg :(

Endret av goliatmo
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...