Ol'H Skrevet 6. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2006 *Hyrlen ser ut vinduet og fryder seg over regnet som vasker bort all den stygge snøen, gradstokken viser 6grader. Hyrlen finner fram bermudashortsen* Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 6. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2006 Stod og ventet på bussen i dag. DRITTKALDT! Bussing sucks om vinteren... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2006 Hvorfor bruke homo som en del av et skjellsord, Agressive? 5393072[/snapback] Fordi det er ingenting som treffer stoltheten mer enn å bli framstilt som homofil. Ingenting i veien med å være kvinne eller jøde, men jeg vil ikke bli kalt det, for jeg er ingen av delene. -- Vi badet idag, i et basseng som ikke var oppvarmet. Jeg har ikke hatt så liten penis siden jeg var 5 år gammel. Jeg hater kaldt vann. Mange stive brystvorter å se gjennom bikinitopper, da, men det var en mager trøst. -- Det er godt å ha helg, det blir Earl og film ikveld. Bestilte 15 stykker fra Play igår, til £105. Det var en fin følelse. Gleder meg til å motta 15 pakker i posten Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 6. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2006 Stod og ventet på bussen i dag. DRITTKALDT! Bussing sucks om vinteren... 5393201[/snapback] Jeg venter 15 min på T-banen hver dag. Måtte sporveien brenne i hælvete til evig tid! Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 6. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2006 Hvorfor bruke homo som en del av et skjellsord, Agressive? 5393072[/snapback] Fordi det er ingenting som treffer stoltheten mer enn å bli framstilt som homofil. Ingenting i veien med å være kvinne eller jøde, men jeg vil ikke bli kalt det, for jeg er ingen av delene. 5393288[/snapback] Hvis det verste noen kan si til deg er at du er homofil sliter du Lenke til kommentar
embark Skrevet 6. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2006 Fewst i kveld! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 6. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2006 hahaha, jeg har sovet frem til nå. Hadde en time som jeg sto opp til, og resten skulket jeg og sov:/ Jaja, back to teh loppekasse now! (om jeg klarer å sove nå..) Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2006 Hvorfor bruke homo som en del av et skjellsord, Agressive? 5393072[/snapback] Fordi det er ingenting som treffer stoltheten mer enn å bli framstilt som homofil. Ingenting i veien med å være kvinne eller jøde, men jeg vil ikke bli kalt det, for jeg er ingen av delene. 5393288[/snapback] Hvis det verste noen kan si til deg er at du er homofil sliter du 5393306[/snapback] Vel, nå er virkelig det, da. Jeg tenkte mest på andre, barske gutter som er redd for å forbindes med homofili. Lenke til kommentar
brd Skrevet 6. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2006 Ser fram til å tape 50 kr i kveld i poker Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 6. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2006 hahaha, jeg har sovet frem til nå. Hadde en time som jeg sto opp til, og resten skulket jeg og sov:/ Jaja, back to teh loppekasse now! (om jeg klarer å sove nå..) 5393357[/snapback] Du lurer bare deg selv... Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 6. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2006 Jeg skulle nesten ønske at en moderator kunne gi meg en advarsel sån at det står noe når jeg trykker på advarsels nivået, det ser bare stygt og trist ut når det ikke er noe der ... Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 6. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2006 (endret) Ser fram til å tape 50 kr i kveld i poker 5393391[/snapback] Vi pleier å spille poker på skolen, det er dritfett Vi får ikke lov til å bruke penger , men vinneren får hånning kake i kantina EDIT: kan ikke noen andre en meg si noe i denne tråden, kjeder meg Endret 6. januar 2006 av goliatmo Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 6. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2006 Ble kjedelig å sitte på PCen igjen, stikker og titter på en film til tenker jeg. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2006 EDIT: kan ikke noen andre en meg si noe i denne tråden, kjeder meg 5393432[/snapback] Greit da. I dag har vi hatt lydteori og litt Audition. Dritkjipt. Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 6. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2006 EDIT: kan ikke noen andre en meg si noe i denne tråden, kjeder meg 5393432[/snapback] Greit da. I dag har vi hatt lydteori og litt Audition. Dritkjipt. 5393454[/snapback] Jeg har fått rollen som hønselouvisa (jeg er gutt) (ofesiel tråd) Øvde på cat fight i dag Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 6. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2006 Vil noen leke synonym-ord-leken eller historie-et-ord-om-gangen-leken? Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 6. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2006 kom igjen mine med-nerder, lå oss være sosiale Lenke til kommentar
brd Skrevet 6. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2006 Last ned pokerstar Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 6. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2006 Last ned pokerstar 5393652[/snapback] Høres skummelt ut *skule olmt* Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 6. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2006 WOOOOO! Hovedkortet mitt kom i dag! Nå har dere til helvete å håpe det virker, for hvis ikke, så kommer jeg hit og spammer ned med hvor irritert jeg er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg