Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Reaksjoner på moderering kan man ta på pm. Om man føler noen ikke gjør jobben sin så send en pm til de det gjelder og forklar hvorfor man mener dette.

Det gjør det lettere for moderator å gjøre en bedre jobb og det gir muligheten for moderator å redergjøre hvorfor man reagerer som man gjør.

Bedre det enn å surmule i andre tråder om moderering. Har man problem med en moderator så ta det opp med vedkommende, det er den beste måten å gjøre det på og det er den mest "mandige" ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Grr, hva faen feiler det han jævelen ved navn Jonas?

Var på vei hjem fra skolen i ro og stillhet, så plutselig kommer tullingen bak meg, og klinker til meg, midt i øret! :angry:

Han påstod at det var pga at jeg sa han hadde stor pikk på msn.

Men det er jo bare bra å være velutrustet. :!:

Har aldri kalt han det heller..

Jeg slo ikke tilbake denne gangen, men jeg sa til han at, "Hvis du så mye som prøver å klinke til meg igjen, skal jeg vrenge av deg stoltheten din, jævla homo!"

Hadde aldri ventet å bli slått av noen, ettersom jeg aldri driver å sloss og lager bråk.

Endret av Agressive
Lenke til kommentar
Hvorfor bruke homo som en del av et skjellsord, Agressive?

5393072[/snapback]

Nei, vet ikke..

Er ikke homofob heller så. :)

5393089[/snapback]

Godt å høre :thumbup:

Ellers er forresten "Hvis du så mye som prøver å klinke til meg igjen, skal jeg vrenge av deg stoltheten din" noe av det mest geniale jeg har hørt/lest/sett på lenge :lol:

Endret av SnittLeif
Lenke til kommentar
Ellers er forresten "Hvis du så mye som prøver å klinke til meg igjen, skal jeg vrenge av deg stoltheten din" noe av det mest geniale jeg har hørt/lest/sett på lenge :lol:

5393103[/snapback]

Hehe, unge mennesker kan da finne på mange morsomme setninger de også. :wee:

Endret av Agressive
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...