Dotten Skrevet 6. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2006 Reaksjoner på moderering kan man ta på pm. Om man føler noen ikke gjør jobben sin så send en pm til de det gjelder og forklar hvorfor man mener dette. Det gjør det lettere for moderator å gjøre en bedre jobb og det gir muligheten for moderator å redergjøre hvorfor man reagerer som man gjør. Bedre det enn å surmule i andre tråder om moderering. Har man problem med en moderator så ta det opp med vedkommende, det er den beste måten å gjøre det på og det er den mest "mandige" Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 6. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2006 Mhm, jeg tok det opp med moderator og alt løste seg Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 6. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2006 (endret) Grr, hva faen feiler det han jævelen ved navn Jonas? Var på vei hjem fra skolen i ro og stillhet, så plutselig kommer tullingen bak meg, og klinker til meg, midt i øret! Han påstod at det var pga at jeg sa han hadde stor pikk på msn. Men det er jo bare bra å være velutrustet. :!: Har aldri kalt han det heller.. Jeg slo ikke tilbake denne gangen, men jeg sa til han at, "Hvis du så mye som prøver å klinke til meg igjen, skal jeg vrenge av deg stoltheten din, jævla homo!" Hadde aldri ventet å bli slått av noen, ettersom jeg aldri driver å sloss og lager bråk. Endret 6. januar 2006 av Agressive Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 6. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2006 Hvorfor bruke homo som en del av et skjellsord, Agressive? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 6. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2006 Han påstod at det var pga at jeg sa han hadde stor pikk på msn. 5393044[/snapback] Jaja slikt skjer. *Frokost* Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 6. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2006 Hvorfor bruke homo som en del av et skjellsord, Agressive? 5393072[/snapback] Nei, vet ikke.. Er ikke homofob heller så. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 6. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2006 (endret) Hvorfor bruke homo som en del av et skjellsord, Agressive? 5393072[/snapback] Nei, vet ikke.. Er ikke homofob heller så. 5393089[/snapback] Godt å høre Ellers er forresten "Hvis du så mye som prøver å klinke til meg igjen, skal jeg vrenge av deg stoltheten din" noe av det mest geniale jeg har hørt/lest/sett på lenge Endret 6. januar 2006 av SnittLeif Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 6. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2006 Uff, nå skal jeg hjem for helgen, kommer til å savne bredbåndet mitt. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 6. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2006 Jeg er har ikke noe mot homofili i det hele tatt. Man burde da få være sammen med den man elsker, uansett kjønn. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 6. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2006 Godt å høre 5393103[/snapback] Du sto klar med den moralske pekefingeren ja? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 6. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2006 Word! Men nå. Jeg sliten ikke gidde skrive hel setning, jeg hjem vil trøtt av jobb Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 6. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2006 (endret) Ellers er forresten "Hvis du så mye som prøver å klinke til meg igjen, skal jeg vrenge av deg stoltheten din" noe av det mest geniale jeg har hørt/lest/sett på lenge 5393103[/snapback] Hehe, unge mennesker kan da finne på mange morsomme setninger de også. Endret 6. januar 2006 av Agressive Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 6. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2006 Godt å høre 5393103[/snapback] Du sto klar med den moralske pekefingeren ja? 5393121[/snapback] Så absolutt ikke, egentlig. Bare lurte på hvorfor han gjorde det. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 6. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2006 *pakke bagen min* Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 6. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2006 Så absolutt ikke, egentlig. Bare lurte på hvorfor han gjorde det. 5393128[/snapback] Spøker bare med deg Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 6. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2006 Så absolutt ikke, egentlig. Bare lurte på hvorfor han gjorde det. 5393128[/snapback] Jeg gjorde det egentlig bare fordi det virket som en god ting å si der og da. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 6. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2006 Hehe. Jeg har av en eller annen grunn en tendens til å kalle mine bleke venner(altså "hvite" mennesker) for negere, så jeg vet hvordan det er Nå sliten hjem slappe av god bok lese Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 6. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2006 Joda, da har jeg vært på skøyteisen. Det var skikkelig kjekt, og god trening må det da være! Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 6. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2006 Hehe. Jeg har av en eller annen grunn en tendens til å kalle mine bleke venner(altså "hvite" mennesker) for negere, så jeg vet hvordan det er Nå sliten hjem slappe av god bok lese 5393141[/snapback] Hehe, har noe av den samme greia du nevner. Du skal lese en e-bok, sant? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 6. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2006 -15 her jo *Legge seg i fosterstilling og dævve* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg