thomassit0 Skrevet 6. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2006 natta allesammen ! Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 6. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2006 God natt Bandidos-Pelle, ser deg nok Mr.Anonym Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 6. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2006 (endret) Man kan jo ikke legge seg enda.. Anbefaler forresten alle en lytt til Skymarshall sine låter, de rocker greit bra! Endret 6. januar 2006 av christer-R Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2006 (endret) God morgen! Flere som har stått opp? Rimelig rart at jeg er oppe så tidlig jeg også, har ingenting jeg skulle gjort i dag som krever at jeg kommer tidlig opp. np: Skynyrd - Sweet Home Alabama Endret 6. januar 2006 av Skurupu Lenke til kommentar
2ern Skrevet 6. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2006 God morgen til deg også. Jeg for min del gleder meg til å legge meg, har hatt nattevakt. Tidsfordriv denne natta følger: - CSI Miami - The Green Mile - Ondskan - Saw - 5-6 Sudokoer - Mye internettsurfirng Alt i alt en meget givende natt, ville ikke byttet den bort mot en god natts søvn... Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2006 (endret) Har jobbet som nattevakt før jeg også. Den er den beste jobben jeg har hatt. Surfe og se på film i arbeidstiden er gull verdt. np: Skynyrd - Don't Ask Me No Questions Endret 6. januar 2006 av Skurupu Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 6. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2006 (endret) God morgen! Flere som har stått opp? 5391782[/snapback] Lenge siden, klokken 16:30 tror jeg det var. Men nuh er det lalletid, skal bare se nyhetene på God morgen Norge først Edit: Barnetv på God morgen Norge er syke greier. Endret 6. januar 2006 av CurSe Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2006 God morgen. i dag er det fredag og muligens et lite lan på gang. Lenke til kommentar
reds Skrevet 6. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2006 (endret) Jeg er oppe nå, har spist frokost....*Trøtt* Edit: Leif her også... Endret 6. januar 2006 av Marius E Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2006 Goood morning. ... eller ikke. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2006 Samme her. Trøøøøtt. Litt frokost nå så er jeg igjen. (Og nei, det er ikke som dere tror. Jeg blir ikke hyper.) Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 6. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2006 God morgen. *Hoste* Fortsatt syk Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 6. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2006 Jeg føler meg som en zombie, trøøøøøøtt! Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 6. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2006 *gjeeeesp* God Morgen godtfolk. Deilig å sette seg med morgenrøyken forann pc'n med en kaffekopp altså. Noe av det beste med hele dagen er faktisk det <3 Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 6. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2006 Goood morning. ... eller ikke. 5391827[/snapback] Ditto. Jeg var oppe til halv 2 og jobbet med innlevering i går natt, kroppen min skriker etter en seng å sove i. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2006 @Skymarshall: Hehe, morro å høre. Stikker på skolen nå. Snakkes Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 6. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2006 Jeg så noe skummelt i går. Jeg røyker. Jeg røyker til og med mannerøyk (Rullings type Rød3). I går var jeg på butikken i Brumunddal og fikk til min forferdelse øye på en ROSA Rød3-pakke. Det var visst Rød3 mild. DET er skummelt det. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 6. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2006 PooooorRrrrRrrnnoooooooOOOoo..... Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 6. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2006 Rosa? Som i skikkelig Barbie-rosa? Haha det må jo se rart ut ... Røyker Petterøes 3 jeg, syns den er best. Rød 3 på en god 2. plass. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 6. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2006 Ja, Rosa. Der det vanligvis er rødt på normale rød3 pakker. Også var skrifta rød. Tror folk bak meg ble litt irriterte, for jeg ble litt satt ut av den rosa tobakkspakka at jeg bare sto der og glante Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg