Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Som mange har påpekt er det unionsdagen! Det er dessverre mer enn 100 år siden nå, det er nemlig 100 år, 7 timer og (nesten) helt nøyaktig 35 minutter siden!

 

I dag gikk jeg på kontoret på skolen for å skaffe meg gul lapp til bussen, da busskortet lå hjemme. Jeg snakka med hu på kontoret, en annen lærer var der også. Den gule lappen koster 5 kroner for en uke og jeg la fram femmeren.

Så sa hu ene læreren: - Er det nødvendig det da? Vi har jo blitt bedt om å samle inn busskortene til elevene snart allikevel, kontordama sa seg enig og jeg gikk fra kontoret med femmer'n i lomma og uten gul lapp.

 

Når jeg så kom til bussen, forklarte jeg dette enkelt og greit for bussjåføren,

men ville han tro meg? Nei da!

Så sa jeg: Ja, men hun sa det var greit!

Bussjafør: Men det er det ikke!

Jeg: Hva skal jeg gjøre nå da liksom?

Jeg så meg fortvilet tilbake til skolebygningen som lå langt nok borte til at jeg ikke ville rukket det før han var kjørt.

- Da får du gå hjem, du har jo tross alt bein og gå med! Så pekte han på beina mine og "illustrerte" for meg med fingrene hvordan jeg skulle gå!

Makan til frekkas! Heldigvis prikket en av kameratene meg på skulderen og sa: - her. Han rakte meg fram en tier og jeg betate motvillig.

I morgen skal jeg ta meg "liten" prat med kontordama :whistle: .

Hater å ikke bli trodd!

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

TSP: For et strengt opplegg dere har med busser! Her blir det aldri kontrollert om man faktisk har busskortet sitt med seg, og det skjer gjerne at videregåendeelever tar bussen for barne- og ungdomsskolen og omvendt, uten å betale en krone. At folk som ikke skal ta bussen i det hele tatt også blir med er heller ikke sjeldent.

Lenke til kommentar

Hadde det vært han ene bussjåføren som heter Bjørn, hadde han hvertfall sluppet meg på og bedt meg om gul lapp i morra, men denne bussjåføren er litt "gammeldags".

Jeg bor 8 kilometer unna skolen, det er mye bakker og jeg har ikke sykkel og skal helst være hjemme til kvart på tre.

 

Edit: Ikke det at jeg tror det.. (er vel den eneste! :grin: )

Men ser noen på serien The Tribe på NRK 1?

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Hihihi. *Mobbe TSP* Bussproblemer og ser på The Tribe. Kniiis. :p

:realmad:

 

:(

 

:hmm:

 

:love:

 

 

Begynte faktisk å se på The Tribe fjor sommer ved en tilfeldighet, det virket faktisk litt spennende og jeg så en episode til, en episode til og enda en :D .

Er nok ikke helt normal, men noen må jo være unormal også!

 

edit: Nå blir det Guild Wars -spilling!

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Som mange har påpekt er det unionsdagen! Det er dessverre mer enn 100 år siden nå, det er nemlig 100 år, 7 timer og (nesten) helt nøyaktig 35 minutter siden!

 

I dag gikk jeg på kontoret på skolen for å skaffe meg gul lapp til bussen, da busskortet lå hjemme. Jeg snakka med hu på kontoret, en annen lærer var der også. Den gule lappen koster 5 kroner for en uke og jeg la fram femmeren.

Så sa hu ene læreren: - Er det nødvendig det da? Vi har jo blitt bedt om å samle inn busskortene til elevene snart allikevel, kontordama sa seg enig og jeg gikk fra kontoret med femmer'n i lomma og uten gul lapp.

 

Når jeg så kom til bussen, forklarte jeg dette enkelt og greit for bussjåføren,

men ville han tro meg? Nei da!

Så sa jeg: Ja, men hun sa det var greit!

Bussjafør: Men det er det ikke!

Jeg: Hva skal jeg gjøre nå da liksom?

Jeg så meg fortvilet tilbake til skolebygningen som lå langt nok borte til at jeg ikke ville rukket det før han var kjørt.

- Da får du gå hjem, du har jo tross alt bein og gå med! Så pekte han på beina mine og "illustrerte" for meg med fingrene hvordan jeg skulle gå!

Makan til frekkas! Heldigvis prikket en av kameratene meg på skulderen og sa: - her. Han rakte meg fram en tier og jeg betate motvillig.

I morgen skal jeg ta meg "liten" prat med kontordama :whistle: .

Hater å ikke bli trodd!

For å si det sånn, så hadde jeg klikka på han uansett alder og debuttert han til han måtte gi seg. Jeg, personlig, er drittlei av at folk skal være så jævlig overlegne og "boss"ete, hele dritten irriterer meg. hrmf..hummm..arghh..GAAHHH, HIT U IN THE FACE WITH A SHOVEL. There u go....

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...