Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kan ikke få fullrost parkettgulv på rommet i kombinasjon med en hund som legger seg i veien.

Han ligger og sover foran døra mi når jeg skal ut, så da kan jeg bare ta tak i ham, og dra ham vekk uten at han bryr seg. Bare sklir elegant bort dit jeg vil plassere ham.

Takk, parkettprodusenter!

Lenke til kommentar
Jeg kan ikke få fullrost parkettgulv på rommet i kombinasjon med en hund som legger seg i veien.

Han ligger og sover foran døra mi når jeg skal ut, så da kan jeg bare ta tak i ham, og dra ham vekk uten at han bryr seg. Bare sklir elegant bort dit jeg vil plassere ham.

5391441[/snapback]

LOL! :!:

Tar det fra lookalike tråden: Så dette er jack osbourne nå? :wow: utrolig kor anderledes han ser ut slank uten den sveisen hans.

josbourne.jpg

Lenke til kommentar

5391441[/snapback]

Samme taktikk fungerer på irriterende småunger, de kan bare skyves bort. Eneste forskjellen er at de bryr seg da.

Det må man si Lars, han har virkelig tatt en beslutning og jobbet for å få det til.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...