Shikaru Skrevet 5. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2006 God natt. I morra er det fredag og antakeligvis lan Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 5. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2006 Hysj, alle sammen! Jeg synes jeg hører Dotten komme trampende. *gjemme halen mellom bena* 5391303[/snapback] Neineinei, du må ikke løpe! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 5. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2006 *gjemme seg for Dotten* Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2006 Skjønner ikke helt poenget med å hate noen på et forum akkurat.. Stress , Ingen av dere som bor i nærheten av meg heller, Så lenge jeg slipper å se dere går det bra Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2006 Løper da ikke, jeg. Bare gjemmer halen. Enda mer teori i morgen, lydteori om alt mulig piss. Æsj. Eneste positive er at man er ferdig når man reiser hjem, ikke noe prosjekt som henger over ryggen din og spiser deg opp innenfra jo nærmere deadline du kommer, og jo lengre vekk fra arbeidet du beveger deg. Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 5. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2006 Forslag til tidsfordriv? noen? Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 5. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2006 Ja, for du er jo demonen fra himmel. *Stille ooo i kor* Only if you want me to be... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2006 Ja, for du er jo demonen fra himmel. *Stille ooo i kor* Only if you want me to be... 5391318[/snapback] Take it all off! *rope litt høyere enn Tomat-Ulf* Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 5. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2006 Skjønner ikke helt poenget med å hate noen på et forum akkurat.. Stress , Ingen av dere som bor i nærheten av meg heller, Så lenge jeg slipper å se dere går det bra Vel egentlig ikke noe poeng. Kan egentlig ikke si at jeg hater de, men jeg kan si at jeg hater deler av de. Eller hater noe av det de har skrevet her... Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 5. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2006 Løper da ikke, jeg. Bare gjemmer halen. Enda mer teori i morgen, lydteori om alt mulig piss. Æsj. Eneste positive er at man er ferdig når man reiser hjem, ikke noe prosjekt som henger over ryggen din og spiser deg opp innenfra jo nærmere deadline du kommer, og jo lengre vekk fra arbeidet du beveger deg. 5391312[/snapback] Hale? Skjerf rundt hodet? Gaffateip? Rare bilder dukker opp i hodet mitt! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 5. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2006 Vel egentlig ikke noe poeng. Kan egentlig ikke si at jeg hater de, men jeg kan si at jeg hater deler av de. Eller hater noe av det de har skrevet her... 5391325[/snapback] Skulle du hate noe vi har skrevet? Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 5. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2006 Skulle du hate noe vi har skrevet? Fullt lovelig det. Dere er bare irriterende, for det meste. Små fluer som driver å flyger rundt hodet mitt hele tiden Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 5. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2006 Skjønner ikke helt poenget med å hate noen på et forum akkurat.. Stress , Ingen av dere som bor i nærheten av meg heller, Så lenge jeg slipper å se dere går det bra 5391311[/snapback] 6 mil nord påsan, 6 mil nord... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2006 Personhets i SO4, og det er ikke jeg som står bak? Jeg har tapt meg =( Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 5. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2006 Skjønner ikke helt poenget med å hate noen på et forum akkurat.. Stress , Ingen av dere som bor i nærheten av meg heller, Så lenge jeg slipper å se dere går det bra 5391311[/snapback] La oss samle sammen noen sjåfører og stappe bilene fulle av forumfolk. Vi kommer Ø.B.! Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 5. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2006 Ja siden samtalen her inne ble styggelig uinteressant plutselig, så kan jeg medelde at jeg spiste pakistaner-pizza istad - og må forferdelig drite akkurat nå. Count me out for a minute ... my water just broke! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2006 Skjønner ikke helt poenget med å hate noen på et forum akkurat.. Stress , Ingen av dere som bor i nærheten av meg heller, Så lenge jeg slipper å se dere går det bra 5391311[/snapback] 6 mil nord påsan, 6 mil nord... 5391342[/snapback] Jadajada Ringebu er stedet sitt det.. Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 5. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2006 Geniale sanger, SkyMarshall.. Virkelig! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2006 Ja altså, er bare å fyre opp et lillehammertreff, hadde vært viktig det Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2006 Skienstreff. Newt32 og Share The Pain får også lov å komme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg