Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

God natt ja ... hjernen min døde for en time siden den også. Men jeg skal ikke sove.

Akkurat kjefta en stakkars liten mann på Hydro i Holmestrand opp og ned fordi de ikke hadde kaffe. Tok med meg skiltet utenfor inn til kassa som det stod: "Gratis kaffe hele året!, kun 99,-" på. Fikk ny kopp da. Så nå har jeg to ...

Men gud å dritlei jeg er kald bil, glatte veier, gåent batteri, STYGGE plagsomme trege trafikanter som tror de kjører ut hvis de er over 50km, råttent varmeanlegg, dårlig døgnrytme og ustyrlig vanskelig temperement ...

Orker ikke mer jeg! :ohmy:

Lenke til kommentar
Aahhhh!

Kenneth er i godt humør nå.

Han lukter 5000,- rett rundt hjørnet. Rundt neste ligger det 7000,- og hvis han virkelig står så får han ny mixer til jul :D

Jul er her en metafor for "snart"

Noen som vil lekesloss? :fun:

5391211[/snapback]

Selvsagt vil jeg det.. utfallet blir vell ei knust flaske igjen :wee:

Lenke til kommentar
God natt ja ... hjernen min døde for en time siden den også. Men jeg skal ikke sove.

Akkurat kjefta en stakkars liten mann på Hydro i Holmestrand opp og ned fordi de ikke hadde kaffe. Tok med meg skiltet utenfor inn til kassa som det stod: "Gratis kaffe hele året!, kun 99,-" på. Fikk ny kopp da. Så nå har jeg to ...

Men gud å dritlei jeg er kald bil, glatte veier, gåent batteri, STYGGE plagsomme trege trafikanter som tror de kjører ut hvis de er over 50km, råttent varmeanlegg, dårlig døgnrytme og ustyrlig vanskelig temperement ...

Orker ikke mer jeg!  :ohmy:

5391209[/snapback]

Sjekket siden din istad og så at du har fått inn en del nye sanger som jeg ikke har hørt før, uansett lastet den ned, og har sitti og hørt på de i hele dag, syns seriøst sangene dine er geniale Sky :D

Uansett tar kvelden jeg og, blir skole på meg imorgen ser det ut som å, godnatt.

Lenke til kommentar
Såpass ... din aggresive mojoklump.

Syns de er helt ok jeg! Hadde invitert de i bar mitzvahn min jeg - om jeg var katolsk  ;)

Edit: Holdt faktisk på å sette tastaturet i halsen av den ugla. Haha!

5391277[/snapback]

Og du skulle fått kommet i min konfirmasjon om jeg var ateist. :)

Hører på låten din nå, forresten, jævlig bra arbeid. (Selv om den egentlig er trist, though.)

SkyMarshall & R-Win - [To Med Fritidsproblemer] Sigvart [3:43]

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...