MyBigMouth Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Noen her som har peil på naturfag og karbin kjemi? (aka organisk kjemi) *Sjekke om det fatisk var det vi hadde prøve i* *Support* Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Har ikke ell verden nede men, skal verfall fikse eggehakk til hu 5391078[/snapback] Om dere har god tid er det koselig med te. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 God natt ja ... hjernen min døde for en time siden den også. Men jeg skal ikke sove. Akkurat kjefta en stakkars liten mann på Hydro i Holmestrand opp og ned fordi de ikke hadde kaffe. Tok med meg skiltet utenfor inn til kassa som det stod: "Gratis kaffe hele året!, kun 99,-" på. Fikk ny kopp da. Så nå har jeg to ... Men gud å dritlei jeg er kald bil, glatte veier, gåent batteri, STYGGE plagsomme trege trafikanter som tror de kjører ut hvis de er over 50km, råttent varmeanlegg, dårlig døgnrytme og ustyrlig vanskelig temperement ... Orker ikke mer jeg! Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Aahhhh! Kenneth er i godt humør nå. Han lukter 5000,- rett rundt hjørnet. Rundt neste ligger det 7000,- og hvis han virkelig står så får han ny mixer til jul Jul er her en metafor for "snart" Noen som vil lekesloss? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 NEEEI! Jeg glemte Prison Break! *daske på wow* *lastened* Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Aahhhh!Kenneth er i godt humør nå. Han lukter 5000,- rett rundt hjørnet. Rundt neste ligger det 7000,- og hvis han virkelig står så får han ny mixer til jul Jul er her en metafor for "snart" Noen som vil lekesloss? 5391211[/snapback] Selvsagt vil jeg det.. utfallet blir vell ei knust flaske igjen Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 God natt ja ... hjernen min døde for en time siden den også. Men jeg skal ikke sove.Akkurat kjefta en stakkars liten mann på Hydro i Holmestrand opp og ned fordi de ikke hadde kaffe. Tok med meg skiltet utenfor inn til kassa som det stod: "Gratis kaffe hele året!, kun 99,-" på. Fikk ny kopp da. Så nå har jeg to ... Men gud å dritlei jeg er kald bil, glatte veier, gåent batteri, STYGGE plagsomme trege trafikanter som tror de kjører ut hvis de er over 50km, råttent varmeanlegg, dårlig døgnrytme og ustyrlig vanskelig temperement ... Orker ikke mer jeg! 5391209[/snapback] Sjekket siden din istad og så at du har fått inn en del nye sanger som jeg ikke har hørt før, uansett lastet den ned, og har sitti og hørt på de i hele dag, syns seriøst sangene dine er geniale Sky Uansett tar kvelden jeg og, blir skole på meg imorgen ser det ut som å, godnatt. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 @ Nitrius: Jammen det varmet et ellers så kaldt hjerte for å si det sånn. Bukker og neier osv. Du får ha en fortreffelig natt og hilse hele veien <3 Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Jeg hater LarsP og fredrikrb... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Jeg hater LarsP og fredrikrb... 5391262[/snapback] Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 (endret) Såpass ... din aggresive mojoklump. Syns de er helt ok jeg! Hadde invitert de i bar mitzvahn min jeg - om jeg var katolsk Edit: Holdt faktisk på å sette tastaturet i halsen av den ugla. Haha! Endret 5. januar 2006 av SkyMarshall Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Jeg hater LarsP og fredrikrb... 5391262[/snapback] Vet ikke om det er en trøst, men jeg liker deg ikke Newt32! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Smil til verden og verden smiler til deg Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Why can't we all just get along? *Ete* Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Såpass ... din aggresive mojoklump.Syns de er helt ok jeg! Hadde invitert de i bar mitzvahn min jeg - om jeg var katolsk Edit: Holdt faktisk på å sette tastaturet i halsen av den ugla. Haha! 5391277[/snapback] Og du skulle fått kommet i min konfirmasjon om jeg var ateist. Hører på låten din nå, forresten, jævlig bra arbeid. (Selv om den egentlig er trist, though.) SkyMarshall & R-Win - [To Med Fritidsproblemer] Sigvart [3:43] Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 (endret) Vet ikke om det er en trøst, men jeg liker deg ikke Newt32! Merkelig nok vil jeg at så mange som mulig her på forumet skal hate meg Edit: her.. Endret 5. januar 2006 av Newt32 Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Kan ikke hate dem? De står for humor og seriøsitet over i hverandre, og er blant de store bidragsyterne her på forumet! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Vet ikke om det er en trøst, men jeg liker deg ikke Newt32! Merkelig nok vil jeg at så mange som mulig er på forumet skal hate meg 5391292[/snapback] Ja, for du er jo demonen fra himmel. *Stille ooo i kor* Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 @ fredrikrb: Jo takker du! Fikk 500kr av en bekjent for å lage en "seriøs" sang. Han skulle bare se om jeg klarte det ... gikk vel sånn halvveis. Er vanskelig å ikke skru tekstene mot det motbydelige, men gikk denne gangen! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 (endret) Hysj, alle sammen! Jeg synes jeg hører Dotten komme trampende. *gjemme halen mellom bena* Sky, fett. Drikk opp pengene. ^^ Endret 5. januar 2006 av fredrikrb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg