Zlatzman Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 @fredrikrb Litt usikker på hvor du siterer fra, men jeg tenkte at ettersom MSN-adressene deres ligger i profilene kunne du ha tatt initiativet og bekreftet informasjonen. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Jeg svarte på om det var bekreftet. Nei, det er ikke bekreftet? Men trenger man bekreftelse? Mye kulere å være forut bekreftelsene, og ha en knallsak. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 JEg har gått og mistenkt det i sikkert en måned nå. At det var noe der.. Men han kan kanskje si selv om det er noe. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Virker som om han tar "Ingen kommentar"-stilen. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 La ikke merke til signaturen hans før nå. Hvorfor, hvordan.. stygge ord.. spesielt viss du e forelska.. Livet er ikke hardt det bare rart og uforståelig. CK Hvor lenge har den delen med CK vært der? Er det CrazyKimmi eller bare Calvin Klein? Tror jeg tar sjansen på å gratulere dere jeg chills! Good luck, have fun! Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Yay! chills er innom! Forklaring, takk! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 La ikke merke til signaturen hans før nå.Hvorfor, hvordan.. stygge ord.. spesielt viss du e forelska.. Livet er ikke hardt det bare rart og uforståelig. CK Hvor lenge har den delen med CK vært der? Er det CrazyKimmi eller bare Calvin Klein? Tror jeg tar sjansen på å gratulere dere jeg chills! Good luck, have fun! 5389972[/snapback] Vært der en stund. chills, kan du svare eller? Er det noe på gang? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Ok. Bare jeg som er lite oppmerksom altså. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 (endret) La nå guttungen være forelska i fred da Da er saken oppklart iallefall Endret 5. januar 2006 av Ø.B. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Ehm.. Ikke sammen folkens.. Men vi har en god tone og han er en flott fyr Ikke noe kjærlighetsdrama her i gården. Sorry Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Ehm.. Ikke sammen folkens.. Men vi har en god tone og han er en flott fyr Ikke noe kjærlighetsdrama her i gården. Sorry 5390115[/snapback] Fucking good friends? *poff* Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 And I rehearse in my room or what I call the dragon’s tumb When I’m not I’m with my girlfriend Wow wow wow You’ve got a girlfriend? Yea... Yea... No. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Narni, er det mest, dedikerte dritten jeg har sett. Ikke rart kinosalen var nesten tom(50%). Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 (endret) Narni, er det mest, dedikerte dritten jeg har sett. Ikke rart kinosalen var nesten tom(50%). 5390177[/snapback] Øyyyh Likte den jeg Skuespillerprestajonene i starten var jo verre enn det verste på cæsar men, ellers greit Endret 5. januar 2006 av Ø.B. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Eyh, jeg skjemtes over de folkene som har lagdt det. Tror jeg saksøker for stjelt livstid. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Da har jeg sett Broken Flowers. Utrolig bra film. Skjønner godt hva Steffy mente. Er egentlig farlig trøtt nå, men må jo få med meg Prison Break om et kvarter. Om ikke jeg sover på skolen i morgen er jeg imponert. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Den har jeg lyst til å se! Jaja dere får ha en god kveld, jeg stikker herifra straks. hreaam Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 (endret) fredrikrb: Sorry.. heheh middag Ehm.. jupps.. hun har nok rett.. hehhe beklager for den setningen i kjærlighets tråden.. så først no at den kunne tolkes på litt andre måter hahahahha :!: :!: men you know.. hehehe forelska.. ting går litt i ja.. heheh ååå den jenta azz Sorry CrazyKimmi=) for bryet Bare en ting til.. til spes fredrik.. heheh JENTA.. og CrazyKimmi=) to forskjellige personer :!: du e jo hyper du gutt Endret 5. januar 2006 av chills Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 (endret) Fra mandag av blir jeg trekt i ukelønn når det er rotete på rommet Burde ikke oppdragelsen bygges på å få meg til å forstå og ikke true meg til å gjøre det hun vil? Jeg streiker iallefall på rom-rydding fra og med mandag EDIT: slurve leif Endret 5. januar 2006 av goliatmo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg