Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan ikke si at jeg var for imponert av Narnia heller.

Som Skurupu sier, passer bedre for dem under en viss alder.

Noen av scenene var ok, historien hadde lite sammenheng (har aldri lest boken), og noe av det som irriterer meg mest er den j*vla Hero-faktoren som blir vist. Argh!

Satt faktisk og skrattlo under en scene der alle andre i salen kvapp og sippet :p

Lenke til kommentar
Narnia er noe av det dårligste jeg har sett. Jeg ble flau på regisørens vegne under omtrent alle scenene i filmen.

Den anbefales kun hvis du er under 12 år, og ikke har noe begrep om virkelighet og logikk.

5387411[/snapback]

Narnia er jo akkurat det da. Beregnet for barn på 12 år med null begrep og\eller interesse for logikk og virkelighet. Jeg dro for å se om sjarmen fra serien på Nrk fortsatt var inntakt, noe den sikkert var - men jeg har blitt for gammel.

Uansett, Harry Potter er insta-classic in my book! :w00t:

Endret av SkyMarshall
Lenke til kommentar
Hmm, håper selskapet er hyggelig da. Når stenger storsenteret? Kan jo drive og stuntemd handlevogner der igjen, og sette fast kompisen i rulledøra(den som går rundt og rundt).

Hahhaha. Og stikke av selv. :!:

5387539[/snapback]

De har åpent til 20:00 på hverdager. Det skal visstnok utvides til 21:00 utpå våren en gang.

Lenke til kommentar
Hmm, håper selskapet er hyggelig da. Når stenger storsenteret? Kan jo drive og stuntemd handlevogner der igjen, og sette fast kompisen i rulledøra(den som går rundt og rundt).

Hahhaha. Og stikke av selv. :!:

5387539[/snapback]

De har åpent til 20:00 på hverdager. Det skal visstnok utvides til 21:00 utpå våren en gang.

5387558[/snapback]

Jaja, får vel gjøre noe sånt før vi drar på kinoen, må hente bilettene 40minutter før uansett.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...