Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skummelt å tenke på hvor flott musikk som egentlig kommer med navnet "Katie Melua".

5386728[/snapback]

Skummelt? Hvorfor?

Selv har jeg hørt en god del på en del av sangene fra det første albumet hennes, og jeg synes de er fantastiske.

5386742[/snapback]

Bare skummelt i den forstand at diverse mennesker har fått meg til å tro at det bare er pop-slarv og at hun egentlig bare er "just another pop-bitch".

@SkyMarshall: Personlig har jeg bare det siste albummet hennes her, så de sanger jeg kan foreslå er vel "Nine Million Bicycles", "Just Like Heaven", "Blues in the Night" og "Halfway up the Hindu Kush"

Lenke til kommentar
Dra på hydro og hent kaffe isteden davel. :wee:

Men SkyMarshall, hva er greia med Ole Thomas? Kødder han bare med Mari eller tar han ikke et hint? :)

5386746[/snapback]

Nei bilen ser ufyselig kald ut, og jeg orker ikke.

Greia med Ole Thomas er at han er MAX på utkikk, og lar ikke muligheten gå ifra seg for å si det sånn. Når jeg spurte han etter at Mari fortalte meg om det en dag så var svarene rimelig: "høh? jeg nei ... nei du ... øhøhø ... psssff... " så fikk ikke stort ut av det. Men Ole er snill han, eneste problemet hans er at han er stein hakke gæærn.

Men som jeg sa til Mari: Skal a først ha seg majnn - så er Ole tingen - han har jo både odel, 600mål skog og penger til oppetter øra ;)

@ Snittleif: Nine Million Bicycles", "Just Like Heaven", "Blues in the Night" og "Halfway up the Hindu Kush" er på vei ned ... takker :)

Endret av SkyMarshall
Lenke til kommentar
@ Snittleif: Nine Million Bicycles", "Just Like Heaven", "Blues in the Night" og "Halfway up the Hindu Kush" er på vei ned ... takker :)

5386757[/snapback]

Du har sikkert hørt sangene The Closest Thing to Crazy og Call of the Search også? Den første har blitt spilt en del på radio, og jeg synes den er bra.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...