SnittLeif Skrevet 5. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2006 Skummelt å tenke på hvor flott musikk som egentlig kommer med navnet "Katie Melua". Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 5. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2006 Jeg er syyyyyyyyk Så sitter jeg på jobb. Skal hjem snart da, må bare få unna noe arbeid... Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2006 Hmm, trur jeg lager et par hold-its og setter meg ned forran Fullmetal Alchemist. np: Iniquity - Tides of Vengeance Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 5. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2006 Skummelt å tenke på hvor flott musikk som egentlig kommer med navnet "Katie Melua". 5386728[/snapback] Skummelt? Hvorfor? Selv har jeg hørt en god del på en del av sangene fra det første albumet hennes, og jeg synes de er fantastiske. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 5. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2006 Ja så du mener hu lager bra musikk? Kom med noen spesielt bra sanger da, så kan jeg teste a litt mens jeg sitter her å dør på meg av kjedsomhet og venter på ei berte jeg skal transportere rundt halve bygda. Pulverkaffe smaker forresten gjødsel. Men det er kaffe iallefall. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 5. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2006 Dra på hydro og hent kaffe isteden davel. Men SkyMarshall, hva er greia med Ole Thomas? Kødder han bare med Mari eller tar han ikke et hint? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 5. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2006 Faraway Voice og Tiger in the Night er ganske bra synes jeg å huske, har ikke sangene her dessverre så kan ikke sjekke at jeg tenker på de riktige sangene. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 5. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2006 Skummelt å tenke på hvor flott musikk som egentlig kommer med navnet "Katie Melua". 5386728[/snapback] Skummelt? Hvorfor? Selv har jeg hørt en god del på en del av sangene fra det første albumet hennes, og jeg synes de er fantastiske. 5386742[/snapback] Bare skummelt i den forstand at diverse mennesker har fått meg til å tro at det bare er pop-slarv og at hun egentlig bare er "just another pop-bitch". @SkyMarshall: Personlig har jeg bare det siste albummet hennes her, så de sanger jeg kan foreslå er vel "Nine Million Bicycles", "Just Like Heaven", "Blues in the Night" og "Halfway up the Hindu Kush" Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 5. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2006 (endret) Dra på hydro og hent kaffe isteden davel. Men SkyMarshall, hva er greia med Ole Thomas? Kødder han bare med Mari eller tar han ikke et hint? 5386746[/snapback] Nei bilen ser ufyselig kald ut, og jeg orker ikke. Greia med Ole Thomas er at han er MAX på utkikk, og lar ikke muligheten gå ifra seg for å si det sånn. Når jeg spurte han etter at Mari fortalte meg om det en dag så var svarene rimelig: "høh? jeg nei ... nei du ... øhøhø ... psssff... " så fikk ikke stort ut av det. Men Ole er snill han, eneste problemet hans er at han er stein hakke gæærn. Men som jeg sa til Mari: Skal a først ha seg majnn - så er Ole tingen - han har jo både odel, 600mål skog og penger til oppetter øra @ Snittleif: Nine Million Bicycles", "Just Like Heaven", "Blues in the Night" og "Halfway up the Hindu Kush" er på vei ned ... takker Endret 5. januar 2006 av SkyMarshall Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2006 Bah, hadde ikke mere Hold-its. Så jeg gikk for nudler. Det passer vel uansett bedre til anime. ^^ Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 5. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2006 Tror kanskje ikke de passer sammen uansett. Men nå har jeg nettopp hatt fin pause på 20 min midt i timen. Digg å bare "glemme" å gå inn til timen igjen også har læreren bare surra imens. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 5. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2006 @ Snittleif: Nine Million Bicycles", "Just Like Heaven", "Blues in the Night" og "Halfway up the Hindu Kush" er på vei ned ... takker 5386757[/snapback] Du har sikkert hørt sangene The Closest Thing to Crazy og Call of the Search også? Den første har blitt spilt en del på radio, og jeg synes den er bra. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 5. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2006 @ Anette_: Nei det har du forferdelig rett i Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 5. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2006 Ahh. Ferie jo! Det går opp for meg hele tiden. Skal se "Million Dollar Baby" nå. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 5. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2006 Da har jeg endelig fått en god natt søvn, og ser ut til å endelig være frisk, så da blir det vel endelig skole på meg, hehe. Lenke til kommentar
-jH Skrevet 5. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2006 Eeek, skal ha muntlig prøve-eksamen om en time *skjelve* Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2006 *Growl* Kjørte en total opprensking av kabelstyret ved å flytte pc'n under bordet. Etter alt var frakoblet og pc'n var flyttet under så la meg merke til at jeg hadde gått tom for strips, elektrikertape og opphengere. :S Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 5. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2006 Jeg var på pølsefest i stad. Når jeg kommer hjem tror jeg at jeg popper meg popcorn og setter på Gudfaren. Np:The White Stripes - Little Acorns Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2006 Skummelt å tenke på hvor flott musikk som egentlig kommer med navnet "Katie Melua". 5386728[/snapback] Jeg har fått litt dilla på Korn: See You On The Other Side - Twisted Transistor [04:12] Lenke til kommentar
Seether Skrevet 5. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2006 Jøssda..fikk et lite prosjekt i hendene i dag. Fantastisk! Hadde store planer om å gjøre ingenting i dag, men neida..kanskje like greit. Skal jo tross alt ut og henge opp plakater for skoleteater... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg