Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hehe,ja det gjør jeg og..

Veit du om de har pytt i panne på meny idag eller? De har aldri det når jeg vil ha det..

5386588[/snapback]

Ja siden det er muttern som står å lager det bak disken der, så kan jeg glede deg med at det er det ja. De har det egentlig hver dag, men det er bare du som er uheldig. Men det er pizza-rundstykkene på Spar som er tingen. (unnskyld mamma)

Lenke til kommentar

@ SnittLeif: DU er tilgitt fra min side, for all del. Jeg syns kanskje ordet "brødbakst" er ENDA morsommere enn "klut" - så jeg fnisa litt. "Donkey" er forresten det teiteste engelske ordet. Like poengløs kommentar, men SO4-verdig.

@Anette_: Mennesker ble laget for å ete kjøtt, og salat kan umulig være løsningen på noe som helst. 4 pizzarundstykker og 1liter Litago etterfulgt av en kaffekopp og en røyk er lunsjen sin det :love:

Lenke til kommentar

Salat må være løsningen til tider :p Hadde aldri i verden klart fire av de pizzarundstykkene, men får vel prøve de til uka en gang...

Var noe dritt at jeg hadde spist nå og skal til mari og spise mer etter skolen hvis de faktisk har pytt i panne idag.. Men kanskje på tirsdag, har jo masse fritimer og greier da :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...