SnittLeif Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Hah! And it was all thanks to meeee (?)! yea. np: Planet X - Midnight Bell Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Det var nok det. Hittil har følgende sanger blitt spilt: The Proclaimers - I'm Gonna Be (500 miles) Les Misérables - Epilogue (finale) Pink Floyd - Mother Gorillaz - 19/2000 Mye spennende når man sitter på lillesøsters PC og shuffler. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Noen som har en genial idé til en melkeskjokolade-reklame? Skoleprosjekt... Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 (endret) Lagde en trist liten sang om alkoholikern "Sigvart" i jula jeg. Ja personelig oppelvelse som er vridd litt på ... hehe. SkyMarshall & R-Win - Sigvart og teksten har dere HER! Mer seriøst enn det her blir det ALDRI fra min side! Endret 5. januar 2006 av SkyMarshall Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Hoho. Sang det var svært lenge siden jeg har hørt gitt.. Np: Mörkegjemsel - Himmelfall Gøy! Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 God morgen Jeg har sinnsykt vondt i hodet og eier ikke matlyst. Sitter på skolen og har regnskap. Wee... Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 (endret) God morgen Hmm ... jeg har akkurat eti og er mett, men får sinnsykt vondt i hodet av å tenke på regnskap Endret 5. januar 2006 av SkyMarshall Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 hehe,ja det gjør jeg og.. Veit du om de har pytt i panne på meny idag eller? De har aldri det når jeg vil ha det.. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 BABYYYY SNAAAAKEEES. Bare for å skrive det. Vanskelig å konsentrere seg om jobben akkurat nå. Kan ikke forumet bare tryne littegran, sånn som i går? Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 hehe,ja det gjør jeg og.. Veit du om de har pytt i panne på meny idag eller? De har aldri det når jeg vil ha det.. 5386588[/snapback] Ja siden det er muttern som står å lager det bak disken der, så kan jeg glede deg med at det er det ja. De har det egentlig hver dag, men det er bare du som er uheldig. Men det er pizza-rundstykkene på Spar som er tingen. (unnskyld mamma) Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Wow, en stor liten kebab her borte er stor egentli.. Skal dra i matfri og kjøpe meg kebab Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 ÅÅh, det er alltid tomt når jeg er der... Blir så skuffa hver gang vettu, så har gått over til salat på spar istedet Kjøpte et horn i kantina nå da, for å slippe å kjede meg i bedriftsøkonomitimen.. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Prøve idag, så det blir ikke mat på meg. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Interessant å vite at Anette_ syns horn, og kanskje også annen brødbakst, er underholdende k9z, liZzZzm I tilfelle noen lurer på hva slags kommentar det der var å komme med; Hakke peiling. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 (endret) Sitter hjemme og drikker solo og spiser pepperkaker og annen julebakst jeg. Musikkmessig er det "Grevlig i taket" akkurat nå. Endret 5. januar 2006 av Zlatzman Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 @ SnittLeif: DU er tilgitt fra min side, for all del. Jeg syns kanskje ordet "brødbakst" er ENDA morsommere enn "klut" - så jeg fnisa litt. "Donkey" er forresten det teiteste engelske ordet. Like poengløs kommentar, men SO4-verdig. @Anette_: Mennesker ble laget for å ete kjøtt, og salat kan umulig være løsningen på noe som helst. 4 pizzarundstykker og 1liter Litago etterfulgt av en kaffekopp og en røyk er lunsjen sin det Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Klut. haheh! Hva er dine følelser om ordet "Gaffel", SkyMarshall? Det har alltid vært en schläger for meg. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Haha, ja alle har vel ord som får hjernen til å grue seg til jul. Men "klut" syns jeg tar kaka jeg altså. Trenger ikke si det høyt mer enn 2-3 ganger før det mister all betydning. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Salat må være løsningen til tider Hadde aldri i verden klart fire av de pizzarundstykkene, men får vel prøve de til uka en gang... Var noe dritt at jeg hadde spist nå og skal til mari og spise mer etter skolen hvis de faktisk har pytt i panne idag.. Men kanskje på tirsdag, har jo masse fritimer og greier da Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Klut... gaffel... *knis*, *KNIIIS*, HAHAHAHAH! :!: Beklager. Er så overtrøtt at det holder, nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg