Daniel Hovden Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 Gratulerer med dagen alle nerder + resten av forumet Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 I dag er 100 år siden unionen oppløsningen jejejejej Partey! Jess, ferdig på skola den 17. Gleder seg? jaa Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 Satan, det er tidlig. Off to school we go, selv om vi sikkert har fri i alle fag. Det er veldig mulig at jeg sovner på skolen. Vi fikk fri de første 6 timene, dro til byn på kunstmuseum i en time, for så å drasse meg tilbake til skolen for å framføre et prosjekt som jeg trodde skulle påvirke karakteren. Det gjorde den altså ikke, og jeg får bare 5 i psykologi. FORBANNET. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 *Snip* 26 Mai 1990 10.? 1990 er vel 10ende det.. Steffffffffffy: var det matte idag? Lenke til kommentar
robB Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 *Snip* 26 Mai 1990 10.? 1990 er vel 10ende det.. Steffffffffffy: var det matte idag? Nope, er 9ende det. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 Steffffffffffy: var det matte idag? Jeg var der kl 8, men Thore-Gunnar dukket aldri opp. Drittmattelærer. Det er heller ikke matte imorgen. --- Rob Thomas er nydelig. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 Hvis jeg importerer mat fra utlandet, må jeg betale moms eller andre ekstra utgifter da? http://forum.hardware.no/index.php?s=&act=...=0#entry4307941 Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 Noen som ligner på meg som kan ta eksamen for meg på torsdag? Flotters. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 Det er heller ikke matte imorgen. :!: har bare 2 timer da.. *vurdere å gå på skolen* jaja. det er fint vær her, og jeg spiser IS! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 Rob Thomas er nydelig. Det stemmer, gutten min. Du var heldig som fikk komme på nattåpent hos Fredrikrb's musikkbutikk! Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 Noen som ligner på meg som kan ta eksamen for meg på torsdag? Flotters. Hva heter han som ligner noe SYKT på deg på forumet? ilpostino? Tror det kanskje var det. Steffy, help me out. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 (endret) Noen som ligner på meg som kan ta eksamen for meg på torsdag? Flotters. Hva heter han som ligner noe SYKT på deg på forumet? ilpostino? Tror det kanskje var det. Steffy, help me out. Ut i fra det jeg vet så er det vel ikke akkurat noen som ligner SYKT mye på meg her på forumet menneh Endret 7. juni 2005 av Ø.B. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 (endret) Var ikke det BeFs og Sub-Lock, da? Edit: Nei, når jeg tenker over det var det Ø.B. og noen.. Endret 7. juni 2005 av svamp Lenke til kommentar
Flens Vrangnæs Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 Noen som ligner på meg som kan ta eksamen for meg på torsdag? Flotters. hva skal du opp i? Jeg tar ikke realfag, men alt annet burde gå. Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 (endret) Yesyes, fri i morgen og på torsdag. Det er en mulig vi får fri onsdag og torsdag neste uke også. Lærerene skal sitte ''vakt'' (ellerno) på noen andre skoler. (bare hvis det blir får få lærere) Livet er hærlig Endret 7. juni 2005 av Strategery Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 Noen som ligner på meg som kan ta eksamen for meg på torsdag? Flotters. Hva heter han som ligner noe SYKT på deg på forumet? ilpostino? Tror det kanskje var det. Steffy, help me out. Det høres riktig ut, men jeg sliter med å finne det. *fortsette søkingen* Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 Vet dere hva melodien i barne-tv serien "Flukten fra dyreskogen" heter? Lenke til kommentar
svamp Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 Post i SO3 And... RPP ! Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 (endret) Noen som vil spille BF 1942 med meg? Du VIL ikke spille BF med meg. Jeg er overlegen. For your own good. Sorry. EDIT: The animal var det som lignet på Ø.B, ja. Takk, svamp. Endret 7. juni 2005 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 Post i SO3 And... RPP ! Der ja! GG! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg