Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helvetes influensa drit!! :(

Det hele begynte seff på nyttårsaften og har faen ikke gitt seg. Idag virker det som om det er på sitt verste men ikke pokker om eg får sove. Feber, hodepine, verker i kroppen, rennende nese, slimete hals.....the whole enchilada.

*avlive seg selv*

:cry:

Edit: Prøver å sove igjen. Here we go.....

Endret av SnowDOG_
Lenke til kommentar

*trøste på mario*

Sett ferdig Band Of Brothers igjen..

Jeg gråter hver eneste gang jeg ser episoden "Why We Fight", nummer 9. Den episoden der de finner konsentrasjonsleiren..fy fan..hadde gladlig vært i krigen med folkene jeg var i førstegangstjeneste med for å bekjempet nazistene.

Lenke til kommentar

*ta imot trøst*

Har faktisk bare sett en episode av band of brothers. Får låne serien av en kompis og begynne å se.

Ok nå har eg tatt "anti flu and cold" piller fra statene som gikk ut på dato for 6mnd siden. Enten blir eg bra eller våkner eg aldri mer og det passer meg perfekt.

Adios.

Lenke til kommentar
*trøste på mario*

Sett ferdig Band Of Brothers igjen..

Jeg gråter hver eneste gang jeg ser episoden "Why We Fight", nummer 9. Den episoden der de finner konsentrasjonsleiren..fy fan..hadde gladlig vært i krigen med folkene jeg var i førstegangstjeneste med for å bekjempet nazistene.

5380973[/snapback]

Er så herlig. Elsker den serien! Blir aldri lei, er så stemning å sette seg ned å se på :wee:

...

Lærern tyter, datan surrer, og jegblirbaregalihodetmitt... er litt trøtt :sleep:

Lenke til kommentar

Vi har fri i dag for å skrive hjemmestil. Hater at lærerne gjør sånt. Hvem klarer å i det hele tatt skrive noe når en har pc, tv og seng liggende foran seg? Kjæresten dro nettopp fra meg, og kommer to timer for sent på jobb. :love: Jeg vil sove, men starter året med å være nerd - så får vi se om det holder resten av terminen. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...