christer-R Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Hohoho.. 6 dager igjen til skole gitt.. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Men hvem bryr seg egentlig om hva som skjer med en når en dør? 5380028[/snapback] Ca. alle? Tenkte mer på om man kom til himmelen eller helvete. Eller det er ganske vanskelig å formulere. Altså når jeg er dø kan jo ikke jeg vite hva som skjer med meg... Det med begravelse er greit. Men hva skjer når man dør? Hvorfor skal man bry seg om skjæla hopper videre til en ny kropp eller om alt bare blir svart? Hoff nei, jeg er trøtt nå og det kan hende jeg ikke vet hva jeg snakker om her... Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 (endret) Men hvem bryr seg egentlig om hva som skjer med en når en dør? 5380028[/snapback] Ca. alle? Tenkte mer på om man kom til himmelen eller helvete. Eller det er ganske vanskelig å formulere. Altså når jeg er dø kan jo ikke jeg vite hva som skjer med meg... Det med begravelse er greit. Men hva skjer når man dør? Hvorfor skal man bry seg om skjæla hopper videre til en ny kropp eller om alt bare blir svart? Hoff nei, jeg er trøtt nå og det kan hende jeg ikke vet hva jeg snakker om her... 5380099[/snapback] Legg fra deg flaska! EDIT: test Endret 3. januar 2006 av Skogli Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Trur jeg må legge meg nå straks. ellers kommer jeg ikke opp i morra Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Huff da, fant ikke ut at katta hadde klort meg til blods før jeg skulle betale på esso. Men serviceinnstilt som dem er så fikk jeg plaster Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 (endret) Huff da, fant ikke ut at katta hadde klort meg til blods før jeg skulle betale på esso. Men serviceinnstilt som dem er så fikk jeg plaster 5380208[/snapback] Sikkert du som hadde misshandela katta litt på forrhond Gikk å la meg jeg, så må jeg på skolen over i morgen Natta alle sammen! Endret 3. januar 2006 av danielsn Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Huff da, fant ikke ut at katta hadde klort meg til blods før jeg skulle betale på esso. Men serviceinnstilt som dem er så fikk jeg plaster 5380208[/snapback] Sikkert du som hadde misshandela katta litt på forrhond 5380224[/snapback] DÆ tviler jeg på. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Da la jeg meg. God natt! Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Da la jeg meg. God natt! 5380254[/snapback] Natta, sov godt - muss muss..... Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Har akkurat sett Fear and Loathing in Las Vegas, merkelig film synes jeg. On the 3rd January 1892 JRR Tolkien was born in Bloemfontein, South Africa. To celebrate this event, on this day each year Tolkien fans around the world are invited to raise a glass and toast the birthday of this much loved author. Skål. 5379726[/snapback] Det hadde jeg helt glemt, får finne noe å skåle med. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 apropos siste bilde i rpp. Viste det til ei venninne: DU FORANDRER DE SVEISENE DINE HELE TIDEN JO:D og skjegget .. du kunne tatt plassen til david beckham når det gjelder forandre frisyrer.. hehe .... Makan, ser ikke at det er en parykk engang Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Fant meg litt scotch whiskey. To the professor! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 God natta folkens! Sov godt og våkn opp. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Hohoho.. 6 dager igjen til skole gitt.. 5380090[/snapback] Det der gir meg enda mer lyst til å droppe skolen imorgen Hvorfor kan ikke juleferien vare i 2 månder også, hehe ja ja, hadde ikke hatt noe imot en litt lengere ferie gitt. Uansett stikker å legger meg selv nå, godnatt alle dere nattravner =) Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Gud, så merkelig. Duppa av for 2 timer siden, og våknet igjen nå. Var helt sikker på at jeg snart skulle på skolen. Da har jeg bare mer tid til å grue meg til å gå på skolen. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Yay! Da var sesong 1 og 2 av Family Guy, lastet inn på iPoden. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 (endret) natta ! skole i overimorra Endret 3. januar 2006 av 2mass Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Pizza? Eller bare legge seg? Hmm Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Pizza! Hvis det er grandiosa, begå harakiri. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Eller gi grandiosaen til noen du ikke liker og se dem ta harakiri. Mye bedre plan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg