Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Hvis noen gidder så kom gjerne med forslag om reklamer som går på tv, av en eller annen grunn greier jeg ikke å komme på stort mer enn mc donalds reklamene og jule coca cola reklamen for øyeblikket, hjernen sier bare stop :p

5379780[/snapback]

Den der Telenor-reklamen, der de sier alt det «noen ganger sier vi ting vi ikke mener ... og noen ganger sier vi ting vi VIRKELIG ikke mener»-pjattet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis noen gidder så kom gjerne med forslag om reklamer som går på tv, av en eller annen grunn greier jeg ikke å komme på stort mer enn mc donalds reklamene og jule coca cola reklamen for øyeblikket, hjernen sier bare stop :p

5379780[/snapback]

Den der Telenor-reklamen, der de sier alt det «noen ganger sier vi ting vi ikke mener ... og noen ganger sier vi ting vi VIRKELIG ikke mener»-pjattet.

5379886[/snapback]

sas braatens-reklamen med hu mormora som dytter på dissa folka kaker :p

 

(akkurat som å være hos bestemor)

Lenke til kommentar
On the 3rd January 1892 JRR Tolkien was born in Bloemfontein, South Africa. To celebrate this event, on this day each year Tolkien fans around the world are invited to raise a glass and toast the birthday of this much loved author.

 

Skål.

5379726[/snapback]

 

*Skåle med*

5379875[/snapback]

*Hente brus* *Skåle med*

Lenke til kommentar
Men at Newt32 er et navn som gir deg assosiasjoner til helvete, det må du innrømme.

Nei. Altså Newt32 gir meg ingen assosiasjoner til helvete. Man kan vel heller ikke kalle det et navn.

 

Newt32 har jeg hentet fra en alien film, og systemfiler i windows. Jeg bare laget ett eventyr fordi jeg liker temaet jeg skrev om. Mitt syn på Gud og himmelen, hvis jeg skulle tro på det. Et intrykk jeg har laget, av noe jeg egentlig missliker.

Lenke til kommentar
[Jeg bur i Førre, Tysvær

5379815[/snapback]

Der bor faktisk tanta og unkelen min og :p

5379833[/snapback]

Kult. Førre er ikke så stort, men jeg kjenner ikke hele Førre. Har bare budd her i noen år :p

5379911[/snapback]

Er ikke sikker på om det er førre de bor i, men vertfall ikke langt av gårde, de har bare bodd der noen mnd :p

Lenke til kommentar
[Jeg bur i Førre, Tysvær

5379815[/snapback]

Der bor faktisk tanta og unkelen min og :p

5379833[/snapback]

Kult. Førre er ikke så stort, men jeg kjenner ikke hele Førre. Har bare budd her i noen år :p

5379911[/snapback]

Er ikke sikker på om det er førre de bor i, men vertfall ikke langt av gårde, de har bare bodd der noen mnd :p

5379926[/snapback]

OK. Da kjenner jeg de sikkert ikke :p

Lenke til kommentar
Synet til Newtern på himmelen og helvete og sånt.

Yepp. Jeg missliker den kristene religionen sterkt på noen måter...

 

Var i begravelse i dag. Og det gir meg en liten følelse om at det ikke er så verst å dø. Det er mange sider av religionen som er bra og positive, men det med Gud og Jesus er for det meste bare tøv, fra min side. Men de har alltid vært gode til å slenge med gode ord.

 

Men hvem bryr seg egentlig om hva som skjer med en når en dør?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...