Eline Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Ahh, nylagde muffins, ingen hjemme, Boston Public på tv'en... Hadde jeg bare hatt litt skummetMelk nå, så hadde livet vært max Lenke til kommentar
phax Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Ahh, nylagde muffins, ingen hjemme, Boston Public på tv'en... Hadde jeg bare hatt litt skummetMelk nå, så hadde livet vært max gå ut og rist deg ei ku da. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Ahh, nylagde muffins, ingen hjemme, Boston Public på tv'en... Hadde jeg bare hatt litt skummetMelk nå, så hadde livet vært max Kom og rist meg da Fixed! Lenke til kommentar
svamp Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Ahh, nylagde muffins, ingen hjemme, Boston Public på tv'en... Hadde jeg bare hatt litt skummetMelk nå, så hadde livet vært max Høres topp ut.. Jeg er sulten, men må ut og slå ferdig plenen. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Fikk standpunktkarakterer i dag. Norsk, skriftlig: 4 Norsk, muntlig: 4 Engelsk: 5 Matematikk: 4 Naturfag: 4 Kroppsøving: 5 Mediekomm., ind. og samf.: 4 Mediedesign: 4 Medieproduksjon: 3 :| Hybelmat: DELTATT! skulket mer enn jeg har vært der omtrent. Standpunktkarakterer i dag jeg også. (10. klasse vel og merke) Norsk hovedmål skriftlig - 6 Norsk sidemål skriftlig - 5 Norsk muntlig - 6 Engelsk skriftlig - 6 Engelsk muntlig - 5 Gym - 4 (faens drittlærer) Kunst & håndtverk - 5 (fullstendig ufortjent, men whatever) Matte - 5 Natur og miljøfag - 5 Samfunnsfag - 6 KRL - 6 (har glemt ett fag, men hva? ) Ellers slo vi ball i hele dag nesten, og alle bare tullet. Var ganske morsomt egentlig. Herr Brun Lenke til kommentar
svamp Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Herr Brun: Musikk Gode karakterer, forresten. Lenke til kommentar
Eline Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Fixed! Du er såå morsom! Herr Brun: Gode karakterer Mine standpunkt karakterer: Alle fag - 5 Lenke til kommentar
royale Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 fy faen, fikk 3 på samfunnsfag muntlig idag... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 fy faen, fikk 3 på samfunnsfag muntlig idag... Den er lei Lenke til kommentar
robB Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 (endret) fy faen, fikk 3 på samfunnsfag muntlig idag... Ingenting å klage over. Jeg fikk 2'er på mattetentamen. Som tydlegvis betyr at jeg får 2 på karakterheftet Edit: Jeg var jo syk den dagen da, så det sier litt. Endret 7. juni 2005 av robB Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Fixed! Du er såå morsom! Herr Brun: Gode karakterer Mine standpunkt karakterer: Alle fag - 5 Nice. ----------- Jeg klarer ikke la være å høre på Rob Thomas - Now Comes The Night. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Jeg kan ikke la være å irritere meg over at jeg aldri har hørt de sangene dere sier dere sitter og hører på hele tiden. Og nå skal jeg spise middag Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 "Skriftlig sensur (resultatet av sensurering av vurderingsmappa) kunngjøres ved oppslag/på fronter onsdag 8. juni kl.11" Håper jeg stryker. Vil ikke opp til eksamen akkurat nå.. Kontinuasjonseksamen er en fin ting.. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Fader for noe geeks som er her ass (no offence).. Hadde 3.3 i standpunkt i 10.klasse og var strålende fornøyd med det.. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Kommet hjem fra hyttetur med skolen. Jeg mista brillene i sjøen når det dunka og vi kjørte i max fart. Så har vondt i ræva. Men skolens forsikring dekker brillene mine Får vel bruke linser noen uker da.. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Idag fikk jeg vite at det var engelsk muntligtentamen i morgen, hvor vi liksom skulle ha laget noe å fremføre for læreren Jeg har ingenting.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Fader for noe geeks som er her ass (no offence).. Hadde 3.3 i standpunkt i 10.klasse og var strålende fornøyd med det.. Watch out! The stupid ones are stumbling in on us! Lenke til kommentar
brd Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 I dag er 100 år siden unionen oppløsningen jejejejej Lenke til kommentar
Blax Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 I dag er 100 år siden unionen oppløsningen jejejejej Er det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg