Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror jeg burde få trynet vekk fra PC-skjermen en stund, jeg klarer ikke å feste blikket mitt på noe. Ekkelt!

5379334[/snapback]

Sånn att du gjør det uklart med vilje? :p

Skjer det samme med meg når jeg spiller gta.

EDIT: etter og ha døgna i natt, skal spille litt, så skal jeg legge meg, før 12.

EDIT": legger meg nå og ser litt simpsons.

5379400[/snapback]

Åh, det er det værste. Hater det..uff.

Lenke til kommentar
On the 3rd January 1892 JRR Tolkien was born in Bloemfontein, South Africa. To celebrate this event, on this day each year Tolkien fans around the world are invited to raise a glass and toast the birthday of this much loved author.

 

Skål.

5379726[/snapback]

Haha. Skål. :mrgreen:

Lenke til kommentar
Scheiz. Burde egentlig gjøre leksa. Har gjort under en femtedel. Og siden jeg døgna i natt er jeg trøtt, så det det er ikke lett å konsentrere seg... Å stå opp i morgen blir et helvete.

5379767[/snapback]

 

 

Sliter med leksa selv her. Akkurat nå føler jeg meg ikke helt bra heller, akkurat som om jeg kommer til å bli dårlig snart, jaja shit happends, kansje jeg slipper unna skolen imorgen :p

 

 

Hvis noen gidder så kom gjerne med forslag om reklamer som går på tv, av en eller annen grunn greier jeg ikke å komme på stort mer enn mc donalds reklamene og jule coca cola reklamen for øyeblikket, hjernen sier bare stop :p

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar
Da er me i gang med rollespill søking. har funnetboken på amazon.com.... d20 Modern.. :)

 

Nå må jeg finne terningene... Terninger med 8 kanter.... og masse mer.

5379728[/snapback]

 

Terninger finner du på Outland eller Avalon. Der finner du forøvrig også d20 Modern, så kanskje du er på jakt etter noe billigere.

Lenke til kommentar

Bah... Skolestart. Kommer på skolen som en trøtt, slapp liten deigklump og disse oppgavene kommer i løpet av to uker:

- Skrive en analyse av en musikkvideo til fredag

- Fremføre leseprosjektet fra før jul onsdag

- Bli kjent med en helt ny engelsklærer

- Skrive en oppgave om norsk arbeidsliv, sentralisering og kvinne-/mannsyrker innen neste fredag (denne må jeg skrive alene, da jeg ikke fant noen å jobbe med)

- Et eller annet med Jesus...

 

Og i tillegg har jeg, etter tre uker med sykdom, mistet litt av overskuddet som skal til for å klare nettopp dette. Hipp hurra.

Lenke til kommentar
Da er me i gang med rollespill søking. har funnetboken på amazon.com.... d20 Modern.. :)

 

Nå må jeg finne terningene... Terninger med 8 kanter.... og masse mer.

5379728[/snapback]

 

Terninger finner du på Outland eller Avalon. Der finner du forøvrig også d20 Modern, så kanskje du er på jakt etter noe billigere.

5379792[/snapback]

Ehh... Jeg bur i Førre, Tysvær, Rogaland.... Trur ikke de har Outland eller Avalon i Haugesund...

 

Har funnet boken og terningene til 2O8 kroner og 18 øre. :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...