Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Urg. Er doedstroett. Vil sove. Har masse skolearbeid, som jeg ikke kan gjoere naa uansett fordi jeg har en annen time... Dessuten venter nettbutikken jeg har bestilt fra (samt alle andre i Frankrike virker det som) paa varer fra sigma... Deriblant mitt nye objektiv. Haaper det ikke tar lang tid.

 

*kjedeseg*

Lenke til kommentar
Herlig. Søster hadde laget omelett til frokost. :wee:

 

Det er vel nå jeg skal begynne på oppgaven jeg liksom skal ha klart å passe på siden vi slutta på skolen. *lete*

5376608[/snapback]

 

 

 

Dæven det stemmer, den oppgaven der har jeg helt glemt :p er derfor vi har fri idag, stemmer. Lurer på om oppgaven er her hjemme i det hele tatt. Må si at det egentlig ikke frister så mye å gjøre den akkurat nå heller :whistle:

Lenke til kommentar

Fy fabian! Er det virkerlig noen som ikke begynner på skolen før i morra?! :hrm:

Jaja, hadde det nå faktisk litt artig i de to KRL -timene i dag. (les mer om det i bloggen)

 

Nå vurderer jeg om jeg skal spille PS 2 eller gjøre lekser.. :hmm: Nyttårsforsettet mitt om å gjøre det bedre på skolen får vente litt :p .

Nei, tror jeg repeterer på nyrealismen og alt det der, som vi skulle kunne til i morra jeg!

 

EDIT: Strange.. virker som om jeg klarer å bestemme meg for ting underveis, når jeg skriver et innlegg.. snålt.

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Noen andre som har opplevd at de kjeder seg sånn når de gjør leksene at de hviler beina på dataen for så å klare å sparke ut strømkabelen så alt en har gjort hittil er borte?

5377421[/snapback]

 

nei, men har opplevd strømbrudd så jeg har mista alt og at den henger seg opp så jeg måtte boote.

Endret av 2mass
Lenke til kommentar
Innlegg nummer 850 er da mye bedre?

5377414[/snapback]

Neh, 740TIC <3

 

Innlegget ble i tråden av volvo 460 :)

5377455[/snapback]

Ble det 740TIC på deg? :dribble:

5377513[/snapback]

Søskenbarnet mitt har tic'en, har kjørt den...

 

Gikk meget, meget fort. Er vell en 300hk i den..

 

GLE skal jeg ha :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...