Spinnvill88 Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 auu.. falt ned trappa.. ikke deilig vet jeg Flott start på dagen.. urk *pusepå* takk.. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 hyyyyyyyyyl jeg orker ikke mer fagprøve. Jeg er mentalt ikke i stand til å gjøre noe som helst. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Siste nytt på mobilfronten: "BenQ-Siemens" --- Tom for bensin. Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Fy faen asså! I dag skulle jeg kjøre båten til en i klassen, også hadde jeg på sånn vest med trekksnor (patron), jonas, en kamerat nøkka til den jævla snora og plutselig blåste hele driten seg opp opp. faen da klikka jeg. Måtte kjøre rund med hele oppblåste dritten som moste meg på grunn av trykk. Arrrggghhhhh!!!! Lenke til kommentar
diversity Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 *sakse* :!: ------- Nå skal jeg straks å ha kjøretime, det bør går bra Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Fy faen asså!I dag skulle jeg kjøre båten til en i klassen, også hadde jeg på sånn vest med trekksnor (patron), jonas, en kamerat nøkka til den jævla snora og plutselig blåste hele driten seg opp opp. faen da klikka jeg. Måtte kjøre rund med hele oppblåste dritten som moste meg på grunn av trykk. Arrrggghhhhh!!!! Jaja... Kjøper han ny patron til deg da? Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Nei, men fikk en pose marsmallows av han Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Nei, men fikk en pose marsmallows av han Dårlig deal. Koster ikke de patronene noen hundrelapper? Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Jeg har noen her hjemme, men alikevel... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Jeg har noen her hjemme, men alikevel... Ah, ok. Fortsatt utrolig teit gjort av ham. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Jeg har noen her hjemme, men alikevel... Ah, ok. Fortsatt utrolig teit gjort av ham. fortsatt rofl liksom Lenke til kommentar
diversity Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 (endret) rofl? Rolling on floor laughing http://www.urbandictionary.com/define.php?term=rofl&r=f Endret 7. juni 2005 av bakemesterharepus Lenke til kommentar
scoot Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Hm, nå er jeg klar for sommer, endelig SOOOL! Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 rofl? Rolling on floor laughing http://www.urbandictionary.com/define.php?term=rofl&r=f digger sånne svar som dette looool Nei jeg er seriøst irritert, sliten, trøtt, deppa, føkka i kroppen osv. Beklager om jeg har litt rare synspunkter og meninger idag, eller om jeg tråkker noen på tærne. Det er bare å si ifra. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 nå skal jeg formatere!! may the force be with you Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 nå skal jeg formatere!! may the force be with you det får vi se på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg