Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette er normalt!?

[*img]http://www.bryanboy.com/photos/uncategorized/nodoubt.jpg[*/img]

5375494[/snapback]

Vel, jeg sa aldri noe om at det var normalt, men siden (eller personen bak) er ingen spøk. Kunne egentlig tenke meg både buksen, t-skjorten og kjedet, forresten. Vesken er grusom, og han kunne gjerne valgt en annen nyanse på lipglossen, men det blir detaljer...

5375504[/snapback]

Eneste jeg kunne hatt var t-skjorta. :hm:

Lenke til kommentar

Ahahaha

"If ya see Rim lpezster, kill him!"

Her dreper jeg og dreper, får killing spree, stjeler banshee'n osv. Tror du ikke de ble forbanna? Noobs :p

De starta gamen på nytt 2 ganger, fordi jeg tok bansheen. Og ene stjal jeg fra en annen igjen.

Og disse er i en klan. :!:

EDIT: nå kan det nevnes att jeg er med i RIMMERS klanen da :)

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Funnet at jeg er deprimert , livet blir ganske tomt og trist når man har den samme rutine hver dag i flere uker uten kontakt med andre mennesker. Om dagen går det greit men om natta begynner jeg å tenke, over hvor ensformig og trist livet mitt egentlig er. Nei, i morgen skal det bli forandringer, jeg skal tilbringe mer tid med venner, familie og være mer ute :)

Lenke til kommentar
Funnet at jeg er deprimert , livet blir ganske tomt og trist når man har den samme rutine hver dag i flere uker uten kontakt med andre mennesker. Om dagen går det greit men om natta begynner jeg å tenke, over hvor ensformig og trist livet mitt egentlig er. Nei, i morgen skal det bli forandringer, jeg skal tilbringe mer tid med venner, familie og være mer ute :)

5375563[/snapback]

Flott, Impetus90! Når livet er en rutine som gjør livet depresivt, så er det på tide å gjøre noe ;)

Lenke til kommentar
Funnet at jeg er deprimert , livet blir ganske tomt og trist når man har den samme rutine hver dag i flere uker uten kontakt med andre mennesker. Om dagen går det greit men om natta begynner jeg å tenke, over hvor ensformig og trist livet mitt egentlig er. Nei, i morgen skal det bli forandringer, jeg skal tilbringe mer tid med venner, familie og være mer ute :)

5375563[/snapback]

Besøk en psykiater, eller psykolog :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...