Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette er normalt!?

[*img]http://www.bryanboy.com/photos/uncategorized/nodoubt.jpg[*/img]

5375494[/snapback]

Vel, jeg sa aldri noe om at det var normalt, men siden (eller personen bak) er ingen spøk. Kunne egentlig tenke meg både buksen, t-skjorten og kjedet, forresten. Vesken er grusom, og han kunne gjerne valgt en annen nyanse på lipglossen, men det blir detaljer...

5375504[/snapback]

Eneste jeg kunne hatt var t-skjorta. :hm:

Lenke til kommentar

Tror jeg stikker å finner senga nå hvis ingen finner noen gode argumenter for å døgne.

Motargumenter:

1.Er så stuslig på natta

2. Blir stuptrøtt dagen etter

edit: senga så fryktelig fristende ut, natta

Endret av Impetus90
Lenke til kommentar

Ahahaha

"If ya see Rim lpezster, kill him!"

Her dreper jeg og dreper, får killing spree, stjeler banshee'n osv. Tror du ikke de ble forbanna? Noobs :p

De starta gamen på nytt 2 ganger, fordi jeg tok bansheen. Og ene stjal jeg fra en annen igjen.

Og disse er i en klan. :!:

EDIT: nå kan det nevnes att jeg er med i RIMMERS klanen da :)

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Funnet at jeg er deprimert , livet blir ganske tomt og trist når man har den samme rutine hver dag i flere uker uten kontakt med andre mennesker. Om dagen går det greit men om natta begynner jeg å tenke, over hvor ensformig og trist livet mitt egentlig er. Nei, i morgen skal det bli forandringer, jeg skal tilbringe mer tid med venner, familie og være mer ute :)

Lenke til kommentar
Funnet at jeg er deprimert , livet blir ganske tomt og trist når man har den samme rutine hver dag i flere uker uten kontakt med andre mennesker. Om dagen går det greit men om natta begynner jeg å tenke, over hvor ensformig og trist livet mitt egentlig er. Nei, i morgen skal det bli forandringer, jeg skal tilbringe mer tid med venner, familie og være mer ute :)

5375563[/snapback]

Flott, Impetus90! Når livet er en rutine som gjør livet depresivt, så er det på tide å gjøre noe ;)

Lenke til kommentar

5375563[/snapback]

Besøk en psykiater, eller psykolog :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...