Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da får jeg se å legge meg jeg også. Når skal du vekkes i morgen Shikaru?

 

LarsP, om du titter innom så var det et bra bilde i RPP. Fin jente, kjæresten din? Du var litt lav da :p

5375350[/snapback]

Hanne fra forumet her er kjæresten hans, det der må værra noe anna rart noe han fant når noen skulle ta bilde :D

Lenke til kommentar
God natt. Mulig jeg skal til tannlegen i morra :\

5375359[/snapback]

 

 

Lykke til, har aldri likt å gå til tannlegen selv :p har hatt så mange høl igjennom årene at ja fy.

5375367[/snapback]

 

Jeg har ikke lagt meg ennå *shame*

Grunnen er fordi det minimale hullet jeg har ( som er det eneste :p ) har plomba eller hva det nå er fallt av.

 

Edit: God natt.

Endret av Shikaru
Lenke til kommentar
Da får jeg se å legge meg jeg også. Når skal du vekkes i morgen Shikaru?

 

LarsP, om du titter innom så var det et bra bilde i RPP. Fin jente, kjæresten din? Du var litt lav da :p

5375350[/snapback]

Hanne fra forumet her er kjæresten hans, det der må værra noe anna rart noe han fant når noen skulle ta bilde :D

5375374[/snapback]

Stemmer, var bare ei jente som ville bli fotografert sammen med den store LarsP. :)

Lenke til kommentar
Da får jeg se å legge meg jeg også. Når skal du vekkes i morgen Shikaru?

 

LarsP, om du titter innom så var det et bra bilde i RPP. Fin jente, kjæresten din? Du var litt lav da :p

5375350[/snapback]

Hanne fra forumet her er kjæresten hans, det der må værra noe anna rart noe han fant når noen skulle ta bilde :D

5375374[/snapback]

Seriøst?

Lenke til kommentar
Da får jeg se å legge meg jeg også. Når skal du vekkes i morgen Shikaru?

 

LarsP, om du titter innom så var det et bra bilde i RPP. Fin jente, kjæresten din? Du var litt lav da :p

5375350[/snapback]

Hanne fra forumet her er kjæresten hans, det der må værra noe anna rart noe han fant når noen skulle ta bilde :D

5375374[/snapback]

Seriøst?

5375386[/snapback]

Ja det er mye rett i den setningen jeg skrev ja.. Noe du tviler på? :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...