Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det kommer vel ann på jobben.

5374859[/snapback]

Ferdig utlært energimontør om en måned, så er det elektriker fagbrevet som står for tur. Deretter skal jeg prøve å komme meg på plattform. Hvis ikke blir jeg jo stuck som elektriker.

 

Tar jeg skole vel da har jeg litt flere muligheter, men mindre penger.

Lenke til kommentar

God kveld alle sammen. Da var Skogli kommet hjem fra juleferien sin. Nesten to uker i Ofredalen, Årdal. Det må være norges beste plass. (Det synes nå jeg)

 

Gavene er ble åpnet på tradisjonelt vis, opplesning på en-og-en pakke.

Armbånd i sølv og "After Shave Lotion" av kjæresten, skinnjakke av muttern og jakt klær av fattern. Poker sett på deling mellom meg og broderen.

 

Farlig nyttårsaften; 2 raketter sprengte feil. Me tente på en, den tente, men ville ikke fly opp, så me hoppet noen skritt tilbake. var vell 5 meter fra når 2 av rakettene sprengte på bakken :scared:

 

Også må jeg meddele; jeg er blitt interresert i rollepsill, morderne d20 rollespill, trur jeg det heter. Skal på bokhandleren og se om jeg får skaffet meg bok og terninger.

Mobilen fikk et te-besøk før vi reiste. Den har ikke fungert etter det, så nå må jeg på Expert i morgen og se hva jeg får gjort.

Jeg må også finne gave til kjæresten min, noen idèer?

 

Ja, det var vell oppdatereringen min. Gratulerer alle sammen med ett godt nytt år!

Og så vil jeg gratulere alle dere som har fått ny avatar. Gratulerer!

 

Mvh: Skogli

Lenke til kommentar
Jeg så nettop et program på tvnorge om hva som ville skje om en meteor vill treffe jorda

 

Egentlig ble jeg litt "skremt" på en måte  :ohmy:

5374871[/snapback]

Hvis det var på TV-Norge skal du ikke ta det alvorlig.

5374939[/snapback]

Var ett eller ana program fra amerika tror jeg. Minna veldig om sånne "discovery-programmer", men med norsk "forteller". På akkurat sammå måte som FBI-files.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...