Anonym234 Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Noen som husker url til den sida som kom etter valget i USA, der folk postet bilder med lapper der de beklaget at valget gikk som det gikk. "im sorry world, we tried" osv.. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 (endret) Denne? EDIT: Ups, så ikke lenger ned på siden. Det var vist bare tre bilder der. Endret 2. januar 2006 av Skarstad Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Fikk Kubrickboksen i dag! 13 dvd'er Lenke til kommentar
applemania Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Skole i morgen, ja. Har visst prøve eller noe også. Haha, for en skole jeg går på. Nå har typen fått nye jobbtider også, så vi kan ikke ta t-banen sammen lenger heller. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Fant den. http://www.sorryeverybody.com/gallery/1/ Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Uff, jeg har valget å starte på skole igjen. Eller gå ut i jobb og kjøpe meg ny bil og leilighet... Bil og leilighet høres mest tiltrekkende ut, men vil jeg jobbe i samme jobben i 10 år til? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Uff, jeg har valget å starte på skole igjen. Eller gå ut i jobb og kjøpe meg ny bil og leilighet... Bil og leilighet høres mest tiltrekkende ut, men vil jeg jobbe i samme jobben i 10 år til? 5374826[/snapback] Det kommer vel ann på jobben. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 (endret) Jeg så nettop et program på tvnorge om hva som ville skje om en meteor vill treffe jorda Egentlig ble jeg litt "skremt" på en måte Endret 2. januar 2006 av danielsn Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Det kommer vel ann på jobben. 5374859[/snapback] Ferdig utlært energimontør om en måned, så er det elektriker fagbrevet som står for tur. Deretter skal jeg prøve å komme meg på plattform. Hvis ikke blir jeg jo stuck som elektriker. Tar jeg skole vel da har jeg litt flere muligheter, men mindre penger. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Jeg så nettop et program på tvnorge om hva som ville skje om en meteor vill treffe jorda Egentlig ble jeg litt "skremt" på en måte 5374871[/snapback] Hvis det var på TV-Norge skal du ikke ta det alvorlig. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 God kveld alle sammen. Da var Skogli kommet hjem fra juleferien sin. Nesten to uker i Ofredalen, Årdal. Det må være norges beste plass. (Det synes nå jeg) Gavene er ble åpnet på tradisjonelt vis, opplesning på en-og-en pakke. Armbånd i sølv og "After Shave Lotion" av kjæresten, skinnjakke av muttern og jakt klær av fattern. Poker sett på deling mellom meg og broderen. Farlig nyttårsaften; 2 raketter sprengte feil. Me tente på en, den tente, men ville ikke fly opp, så me hoppet noen skritt tilbake. var vell 5 meter fra når 2 av rakettene sprengte på bakken Også må jeg meddele; jeg er blitt interresert i rollepsill, morderne d20 rollespill, trur jeg det heter. Skal på bokhandleren og se om jeg får skaffet meg bok og terninger. Mobilen fikk et te-besøk før vi reiste. Den har ikke fungert etter det, så nå må jeg på Expert i morgen og se hva jeg får gjort. Jeg må også finne gave til kjæresten min, noen idèer? Ja, det var vell oppdatereringen min. Gratulerer alle sammen med ett godt nytt år! Og så vil jeg gratulere alle dere som har fått ny avatar. Gratulerer! Mvh: Skogli Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Jeg så nettop et program på tvnorge om hva som ville skje om en meteor vill treffe jorda Egentlig ble jeg litt "skremt" på en måte 5374871[/snapback] Hvis det var på TV-Norge skal du ikke ta det alvorlig. 5374939[/snapback] Var ett eller ana program fra amerika tror jeg. Minna veldig om sånne "discovery-programmer", men med norsk "forteller". På akkurat sammå måte som FBI-files. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Jeg er i Kr.sand så muahha Men jeg skriver på laptopen til min onkel og jeg må si laptop tastaturgreie suger hardt og lenge...Desse tastaturene funker jo ikke og skrive på Men nattifnatt til godtfolk der ute Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Herre, her var det dødt! *kjedepåseg* Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Herre, her var det dødt! *kjedepåseg* 5374986[/snapback] Mener du virkelig det.. alle skolenerdene må opp så de rekker skolen i morgen Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Jeg rekker da alltids skolen. Ingen vits i å legge seg ennå, klarer ikke å sovne uansett. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Herre, her var det dødt! *kjedepåseg* 5374986[/snapback] Mener du virkelig det.. alle skolenerdene må opp så de rekker skolen i morgen 5375009[/snapback] Jeg skulle faktisk ønske jeg var en av de akkurat nå, men får ikke sove. Kanskje ikke så rart siden jeg sitter her men. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Je blir litt sån: *tenke jeg skal legge meg* *bare ta en titt her først* *bare code ferdig den greia der* osv. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Forsinket julegave til meg selv: Å bruke penger er det beste som finnes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg