Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Klikk meg!

 

*Lattis*

5373934[/snapback]

 

Derfor satte han i gang med å sveise en passende tung og kompakt gjenstand til enden på kjettingen. Darwin Awards konkluderer med at han neppe kan ha brukt hodet nevneverdig da han valgte en håndgranat som vekt. Naturlig nok eksploderte denne da han rettet sveiseflammen mot den for å sveise den fast i kjettingen.

 

Marko ble umiddelbart drept, og håndgranatsplintene rev i stykker vegger og tak i redskapsskjulet, og gikk gjennom rutene på Mercedesen på utsiden. Pipa ble derimot ikke skadet.

 

:!:

Lenke til kommentar

 

Som sagt så gjort. Tre runder i Norges nasjonalanlegg er gjennomført.

Noen som tror jeg klarer å gjennomføre skitur en gang i uka i hele vinter? :hmm:

5372388[/snapback]

Ikke værst. Jeg har ikke klart å knote meg ut av døra enda, men det er heldigvis lysløype her oppe.

 

Jeg tror ikke du klarer å gjennomføre én tur i uka i hele vinter. En eller annen uke er det mye å gjøre på skolen, og så er det plutselig et filmprosjekt det må jobbes med, og på søndag når du endelig har tid så er det ikke bra nok vær og du er sliten.

5372441[/snapback]

Jeg får lyst til å ta deg bet på det... Men med hva?

Lenke til kommentar
Vi vet alle hvor rutinert Kenneth er med filmprosjekter. *snøfte noe om hardware-filmen*

5374192[/snapback]

Til din informasjon jobbet jeg faktisk med den her om dagen. Stefan er vitne tilogmed :hrm:

5374210[/snapback]

 

Jobber ikke nok! :green:

 

Når er ETA? Og under hvilket navn shippes den til folk? ^^

Lenke til kommentar

 

Som sagt så gjort. Tre runder i Norges nasjonalanlegg er gjennomført.

Noen som tror jeg klarer å gjennomføre skitur en gang i uka i hele vinter? :hmm:

5372388[/snapback]

Ikke værst. Jeg har ikke klart å knote meg ut av døra enda, men det er heldigvis lysløype her oppe.

 

Jeg tror ikke du klarer å gjennomføre én tur i uka i hele vinter. En eller annen uke er det mye å gjøre på skolen, og så er det plutselig et filmprosjekt det må jobbes med, og på søndag når du endelig har tid så er det ikke bra nok vær og du er sliten.

5372441[/snapback]

Jeg får lyst til å ta deg bet på det... Men med hva?

5374170[/snapback]

Ikke noe voldsomt, ettersom jeg ikke føler meg helt trygg på min uttalelse.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...