nerval Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 jeg skal ikke på skolen i morra.. har for mye søvn å ta igjen Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Sakl på skolen til onsdag jeg ^^ Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Jeg skal på skolen imorgen. Kanskje jeg bør legge meg snart.. for å opparbeide en god døgnrytme som jeg kan ødelegge. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 pokker, må snart legge meg for å ikke bli ødelagt i morra... tirsdag er værste dagen å da. allmen grunnkurs: naturfag, matte,tysk,økonomi, så boksetrening, er hjemme 8 på kvelden Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Sakl på skolen til onsdag jeg ^^ 5373869[/snapback] Jeg også...Men også i morgen. (Gleder meg til de to første timene.) Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 (endret) Kommer til å bli et helvete å stå opp i morgen, har stått opp tidligst 12.00-13.00 i hele ferien. Endret 2. januar 2006 av Skarstad Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Word Skarstad. hater når ferien slutter... huff vil ikke gå på skole og ha eksamener... vil bare være rik og leve livet hehe. neida er ikke så ille. np Queen - Bohemian Rhapsody Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Klikk meg! *Lattis* Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Kommer til å bli et helvete å stå opp i morgen, har stått opp tidligst 12.00-13.00 i hele ferien. 5373912[/snapback] ehh. jeg har ikke sett dagslys på ei uke.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 (endret) Tidligste jeg har stått opp som jeg kan huske er vel rundt 1300. Skjedd en gang i ferien. Endret 2. januar 2006 av fredrikrb Lenke til kommentar
nerval Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 frister lite med 7 timer fysikk i morgen.. eller var det matte? hmm.. jaja, suger like hardt begge deler! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Le av dere! Stod opp 09:30 i dag jeg, og jeg har ikke skole før på mandag! Ikke jobb heller for den saks skyld. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Jeg har allerade prøvd meg på å stå opp kl8 i dag.. gikk ikke så bra. Vekkeklokka ringer kl 0750, jeg setterpå slumring og vokner opp igjenn kl. 1010 elns Da var det rett opp, ut på nasbakken å hente tp,en min hos mormor, ned på buss"terminalen" her og over på lunner, venta i 10 min. der elns på toget. Da klarte jeg å glemme igjen en halv-oppdrikki villa farris, jaja ok. Jeg setter meg på toget, og alt går helt fint, kommer frem til harestua og tusler av toget. Når jeg kommer ut blåser konduktøren i fløyta og toget stengte dørene.. Da kom jeg på at jeg hadde lagt igjen tpen min på toget og spurter tilbake. Når jeg prøver å trykke på dørknappen går ikke døre oppg, og toget ruller av gåde. Så.. når jeg skal hjem igjen kommer jeg på at jeg faktisk hadde med sekken min med laptoppen i. Så da blir det nokk en tur på nsb,s hittegodskontor elns en dag i løpet av uka, så får jeg enten besøk, ellers så blir det gjøvikbanen hjem fra oslo Tre gjennglemte ting på en dag Lenke til kommentar
nerval Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 har jo gått i ett med festing og jobb hele ferien, så har blitt lite tid til soving Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Hvis Zelda hadde kommet på data, måtte det brukt MYE plass, ikke bare bittelitt, MYE.Du kunne ikke vært på internett, lagret bilder, lagre diverse tekster som du skriver på data, eller noe annet du gjør når du er på dataen. Folk har peiling. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Prøvde å rette litt på døgnrytmen min i dag, ble vekt klokken 09.30, men jeg sovnet av igjen med en gang og voknet 13.00 av at telefonen ringte. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Jeg har allerade prøvd meg på å stå opp kl8 i dag.. gikk ikke så bra. Vekkeklokka ringer kl 0750, jeg setterpå slumring og vokner opp igjenn kl. 1010 elns Da var det rett opp, ut på nasbakken å hente tp,en min hos mormor, ned på buss"terminalen" her og over på lunner, venta i 10 min. der elns på toget. Da klarte jeg å glemme igjen en halv-oppdrikki villa farris, jaja ok. Jeg setter meg på toget, og alt går helt fint, kommer frem til harestua og tusler av toget. Når jeg kommer ut blåser konduktøren i fløyta og toget stengte dørene.. Da kom jeg på at jeg hadde lagt igjen tpen min på toget og spurter tilbake. Når jeg prøver å trykke på dørknappen går ikke døre oppg, og toget ruller av gåde. Så.. når jeg skal hjem igjen kommer jeg på at jeg faktisk hadde med sekken min med laptoppen i. Så da blir det nokk en tur på nsb,s hittegodskontor elns en dag i løpet av uka, så får jeg enten besøk, ellers så blir det gjøvikbanen hjem fra oslo Tre gjennglemte ting på en dag 5373954[/snapback] Glemte du igjen laptopen? Lenke til kommentar
nerval Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 var hardt komme seg på jobb kl 9 i dag tidlig, med bare 5 timer på øret siden nyttårsaften Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Glemte du igjen laptopen? 5373975[/snapback] Jepp, men den likker heldig vis inne hos en kompis Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 (endret) Glemte du igjen laptopen? 5373975[/snapback] Jepp, men den likker heldig vis inne hos en kompis 5374016[/snapback] Åja. Trodde du glemte den igjen på toget jeg. nerval, på øret? Høhø. ^^ Endret 2. januar 2006 av fredrikrb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg