Eline Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Sist gang blandet meg og en annen saft, lærerene har mistet troen på oss tror jeg. Vi brukte 30 minutter på å blande det, da. Hvordan skal du noen gang klare å lage frokost på sengen til meg? Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Sist gang blandet meg og en annen saft, lærerene har mistet troen på oss tror jeg. Vi brukte 30 minutter på å blande det, da. Hvordan skal du noen gang klare å lage frokost på sengen til meg? hvorfor tror du at det kommer til å skje i det hele tatt? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Føssi: Blir 6er da? Time will show Lenke til kommentar
Spinnvill88 Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 auu.. falt ned trappa.. ikke deilig vet jeg Flott start på dagen.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 auu.. falt ned trappa.. ikke deilig vet jeg Flott start på dagen.. Haha! Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 auu.. falt ned trappa.. ikke deilig vet jeg Flott start på dagen.. urk *pusepå* Lenke til kommentar
Eline Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 hvorfor tror du at det kommer til å skje i det hele tatt? Because he loves me... Og fordi han skal få lov til å sitte på med traktoren min hvis han gjør det.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Sist gang blandet meg og en annen saft, lærerene har mistet troen på oss tror jeg. Vi brukte 30 minutter på å blande det, da. Hvordan skal du noen gang klare å lage frokost på sengen til meg? Det har med vilje å gjøre, kjære. Jeg vil ikke lage mat på skolen, men jeg vil lage frokost til deg. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Go ahead, punks. Eat my cockcheeze. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Go ahead, punks. Eat my cockcheeze. QOTD Lenke til kommentar
svamp Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Gross. Jeg går ut og slår plenen. Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 (endret) Akkurat brukt 200 kroner på flaxlodd. Vant 75 totalt, brukte dette på nye lodd og tapte. Konklusjon: Ikke kjøp flaxlodd Endret 7. juni 2005 av Serqevx Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Akkurat brukt 200 kroner på flaxlodd. Vant 75 totalt, brukte dette på nye lodd og tapte. Konklusjon: Ikke kjøp flaxlodd Could have told you that ages ago. np: Rob Thomas - [something To Be-Retail #12] Now Comes The Night [4:55] Lenke til kommentar
Flens Vrangnæs Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Akkurat brukt 200 kroner på flaxlodd. Vant 75 totalt, brukte dette på nye lodd og tapte. Konklusjon: Ikke kjøp flaxlodd Could have told you that ages ago. np: Rob Thomas - [something To Be-Retail #12] Now Comes The Night [4:55] Noen ting bør man finne ut av selv... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 www.bash.org eier | | \/ Tsk! Det samme sier X på undernet når man skriver /msg X motd Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 ja.. Nå har sjefen min dratt hjem for å vaske huset. Ikke vaske innvendig, men utenpå. Vaske huset. ja Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 ja.. Nå har sjefen min dratt hjem for å vaske huset. Ikke vaske innvendig, men utenpå. Vaske huset. ja Det er jo omtrent vanlig, gjerne om man skal male og slikt. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 aha! sikkert det han skal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg