Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Wey.. tilbake på skolen, ikke noe spesielt gøy.. Noen tips til å få tiden til å gå?

5371239[/snapback]

Næhæ! :p

 

Skole i dag... Tenker vi tar en skitur i dag jeg. Eller hva sier dere forumslaver?

5371343[/snapback]

En skitur er en ypperlig idé.

5371351[/snapback]

Som sagt så gjort. Tre runder i Norges nasjonalanlegg er gjennomført.

Noen som tror jeg klarer å gjennomføre skitur en gang i uka i hele vinter? :hmm:

Lenke til kommentar
Wey.. tilbake på skolen, ikke noe spesielt gøy.. Noen tips til å få tiden til å gå?

5371239[/snapback]

Næhæ! :p

 

Skole i dag... Tenker vi tar en skitur i dag jeg. Eller hva sier dere forumslaver?

5371343[/snapback]

En skitur er en ypperlig idé.

5371351[/snapback]

Som sagt så gjort. Tre runder i Norges nasjonalanlegg er gjennomført.

Noen som tror jeg klarer å gjennomføre skitur en gang i uka i hele vinter? :hmm:

5372388[/snapback]

Ikke værst. Jeg har ikke klart å knote meg ut av døra enda, men det er heldigvis lysløype her oppe.

 

Jeg tror ikke du klarer å gjennomføre én tur i uka i hele vinter. En eller annen uke er det mye å gjøre på skolen, og så er det plutselig et filmprosjekt det må jobbes med, og på søndag når du endelig har tid så er det ikke bra nok vær og du er sliten.

Lenke til kommentar
Pavel Trofimovich Morozov (November 14, 1918 - September 3, 1932), better known by diminutive Pavlik or Pavka, was a Soviet youth glorified by the Soviet Union propaganda as a martyr. His story, dated to 1932, is that of a 13-year old boy who denounced his father to the authorities and was in turn killed by his family. It was a Soviet morality tale: opposing the state was selfish and reactionary, and state was more important than family. ...

 

Uthevet av meg. Oversatt betydning: forumet er viktigere enn sine brukere?

Endret av Zlatzman
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...