Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Yahoo! :D
RMA 700189372: Krediteres 100% til kontonr.: 4534.29.18933 da lik eller tilsvarende vare ikke er tilgjengelig.

Da har jeg 848,99 kroner å bruke på nytt socket A-hovedkort.

5371633[/snapback]

 

da får du vel råd til 4-5 hk da. kjekt og ha noen i reserve!

Lenke til kommentar

nerdVANNA: Får man så dyre socket A hovedkort lenger, da? :p

 

sjekket prisguiden, og det er ganske spinkelt med socket A hovedkort nå :( De blir jo faset ut av produksjon, sammen med prosessorene..

 

----

 

edit: For alle som har hørt om wow, eller spiller: World of Warcraft is a feeling. Who needs a social life? <- Genial sang fra purepwnage.com. Rett og slett genialt! :D

Endret av clvn
Lenke til kommentar
sånn går det når man bruker 6000,- på en jakke. :green:

 

var den satt på hodet med vilje eller bare hjernedød oppskyter?

5371190[/snapback]

 

Spør du meg så er vel oppskyteren hjernedød uansett om han satt den oppned med eller uten vilje :p

5371197[/snapback]

 

Det var mørkt og han "antok" at den var riktig vei. Det viste seg at det var den ikke. Hjernedød? Tviler, men ikke særlig oppvakt gjort.

 

@phax: Jakken er tross alt ganske fin, da. :) Jeg har ikke for vane å kjøpe jakker i den prisklassen.

Lenke til kommentar
Ah. Døgnrytme FTW!

5372003[/snapback]

Jepp, er så deilig og våkne når skolen vaneligvis ferdig.

Har heldigvis fri jeg da.

5372019[/snapback]

 

det deiligste er jo å våkne tidlig og vite at nå skulle man egentlig vært på skolen/jobb, men istedet kan man sitte naken og spille xbox og spise grandiosa & cola til frokost.

Lenke til kommentar
Ah. Døgnrytme FTW!

5372003[/snapback]

Jepp, er så deilig og våkne når skolen vaneligvis ferdig.

Har heldigvis fri jeg da.

5372019[/snapback]

 

det deiligste er jo å våkne tidlig og vite at nå skulle man egentlig vært på skolen/jobb, men istedet kan man sitte naken og spille xbox og spise grandiosa & cola til frokost.

5372111[/snapback]

ORD! :love:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...