riktig Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Morn. Eller, jeg har jo vært oppe i natt, så det er "god ettermiddag". Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 God Morgen, Ettermiddag, Kveld osv..! Snart skule og... Leder overraskende enda på pollen om det der søteste pusen greiene Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Det burde jo ikke være overaskende! Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 (endret) Nå holdt jeg på og skrive noe ekstremt nasty her. men for en sjelden gangs skyld klarte phax og holde sine slibrige kommentarer for seg selv. :!: --- Satan, det er tidlig. Off to school we go, selv om vi sikkert har fri i alle fag. Det er veldig mulig at jeg sovner på skolen. --- Hvis dette gif-bildet ikke er det beste bildet noensinne, da vet jeg ikke. hyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyl bra start på dagen @ w0rk. Endret 7. juni 2005 av B|Real Lenke til kommentar
Le Quack Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 omfg...!!! den var jo ûber sjuk:P Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2005 FFS, IKKE QUOTE SLIKE BILDER! Lenke til kommentar
svamp Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Good morning, my little friends. Etter at det kom nugatti i huset, har jeg fått for mye matlyst. *Starte tråd* Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 *svare på tråden til svamp* Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 WTF <--Klikk Who the fuck cares? MTV har blitt en grasal søppelkanal med null musikk og bare piss! Før var faktisk MTV en musikk kanal der de ja, sendte musikk..! rart og tenke på ikke sant? nå er det jo bare reklame, dårlig reality og piss.. men jævli god designere det har de. Vel, du sier no der ja....lenge siden jeg faktisk har sett musikk video på mtv Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Brannøvelse på skolen her nå... Røybomber og greier. Kjipt. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Jeg er superslapp, har vondt i halsen, og er uggen i magen. Satser på at det går over av seg selv Lege er stress. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Brannøvelse på skolen her nå... Røybomber og greier. Kjipt. Røybomber? Det høres tungt ut. Er du truffet? Da det var sånn øvelse da jeg gikk på ungdomsskolen, gikk vi inn i røyken igjen, idioter som vi var. Noen fikk kjeft og melding, men jeg kom meg ut før vi var savnet. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Fikk standpunktkarakterer i dag. Norsk, skriftlig: 4 Norsk, muntlig: 4 Engelsk: 5 Matematikk: 4 Naturfag: 4 Kroppsøving: 5 Mediekomm., ind. og samf.: 4 Mediedesign: 4 Medieproduksjon: 3 :| Hybelmat: DELTATT! skulket mer enn jeg har vært der omtrent. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 jeg fant nettopp ut at jeg røyka en 20pk igår Nerver er noe dritt. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Weehee, har hatt 2 prøve muntlig eksamener før vi nå har kommet opp i vanlig muntlig. Tror dere ikke at jeg har kommet opp i det samme hver gang? (Naturfag) Det er ikke til å tro... Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Noen som vil spille BF 1942 med meg? Lenke til kommentar
svamp Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 fredrikrb: Hva er hybelmat? MrLeftfield: Tenkt på å slutte? Føssi: Blir 6er da? Neptun_: Ja, hvis du sender meg en CD med spillet, og så venter på at jeg får spilt noen tutorials. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 MrLeftfield: Tenkt på å slutte? tenkt og prøvd. Hver gang det kommer heftige nedturer, så er det på`n igjen. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 fredrikrb: Hva er hybelmat? Lage mat fra bunnen av på kjøkkenet til Hotell & Næringsmiddelfag. Sist gang blandet meg og en annen saft, lærerene har mistet troen på oss tror jeg. Vi brukte 30 minutter på å blande det, da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg