Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Også adderer jeg den klassiske "Jeg skal aldri drikke igjen :("

5366540[/snapback]

 

Det er isje noe klassiker... noen bør bare holde seg unna alkohol.. føler du for å fortelle mer om det eller?

5366552[/snapback]

Ikke klassiker? Jeg er sikker på at de aller fleste har tenkt / sagt det etter en litt for heftig aften.

Lenke til kommentar
Også adderer jeg den klassiske "Jeg skal aldri drikke igjen :("

5366540[/snapback]

 

Det er isje noe klassiker... noen bør bare holde seg unna alkohol.. føler du for å fortelle mer om det eller?

5366552[/snapback]

Ikke klassiker? Jeg er sikker på at de aller fleste har tenkt / sagt det etter en litt for heftig aften.

5366563[/snapback]

 

 

Jupps.. men hva isje det eg mente.. mente at den ikke burde genraliseres.. for det er ganske alvorlige ting vi snakker om her..

 

Men igjen.. folk gjør feil de angrer på.. men når dette gjentar seg.. så isje det feil.. då e det pure faen :nei:

Endret av chills
Lenke til kommentar
Også adderer jeg den klassiske "Jeg skal aldri drikke igjen :("

5366540[/snapback]

 

Det er isje noe klassiker... noen bør bare holde seg unna alkohol.. føler du for å fortelle mer om det eller?

5366552[/snapback]

Vel, med mindre jeg tar jævlig feil så kjørte du dama mi hjem, og jeg sovna _rundt_ et tre uten sko og sår over halve kroppen.

Og svake minner om å ha gått rundt å be folk om å reise til helvete, og påstå at jeg skulle slå til de hvis de ikke fulgte dama opp til veien.

Med andre ord, jeg er ikke så stolt over gårsdagen.

 

Bare lurte på noe, når starter vi som går på grunnkurs videregående? Er litt usikker laugh.gif

Er det til tirsdag eller onsdag hmm.gif

Jeg starter ihvertfall i morgen.. GK Mek.

Endret av Kvammis
Lenke til kommentar
Også adderer jeg den klassiske "Jeg skal aldri drikke igjen :("

5366540[/snapback]

 

Det er isje noe klassiker... noen bør bare holde seg unna alkohol.. føler du for å fortelle mer om det eller?

5366552[/snapback]

Vel, med mindre jeg tar jævlig feil så kjørte du dama mi hjem, og jeg sovna _rundt_ et tre uten sko og sår over halve kroppen.

Og svake minner om å ha gått rundt å be folk om å reise til helvete, og påstå at jeg skulle slå til de hvis de ikke fulgte dama opp til veien.

Med andre ord, jeg er ikke så stolt over gårsdagen.

 

Bare lurte på noe, når starter vi som går på grunnkurs videregående? Er litt usikker laugh.gif

Er det til tirsdag eller onsdag hmm.gif

Jeg starter ihvertfall i morgen.. GK Mek.

5366605[/snapback]

 

Hmmm.... nei.. for en natt :nei:

Endret av chills
Lenke til kommentar

Ja, da var ringerunden tatt, men det er jo jævlig bra når ingen av de andre heller husker hva som skjedde. :!:

 

Det var masse øl, vin og konjakk med i bildet, og jeg har et brannsår på hånda. Etter kl.24 er hendelsesforløpet heller uklart. Eneste jeg husker var at vi var på et nachspiel og drakk noe sprit som smakte pyton. Kompisen min våkna på sofaen i et fremmed hus ikledd t-skjorte og nisselue. Jeg kom meg hjem på ett eller annet vis. Hmmm.... Hvor i granskauen var vi hen? Jeg kan aldri huske å ha vært der før. :ermm:

Lenke til kommentar
Tirsdag for dere tenker jeg.

Forsåvidt for meg også...

5366580[/snapback]

Når skal du dra tilbake til Frankrike da?

 

---

 

Jeg har vært ute og akt, var kjempemoro. Var en liten gutt som så rart på oss, men han slutta da jeg kansta snø på han. :love:

5366630[/snapback]

Du kan rett og slett ikke vente, eller hva? :p

I morgen tidlig....

Det er slemt å kaste snø på småunger! Morsomt å ake dog

Lenke til kommentar

Ake er dritkult. Jeg og nevnte kamerat var i skiløypa og akte for noen dager siden. Vi knyttet to snow racere sammen, og kjørte ned et par ganger. Så snudde den ene seg rundt og kjørte baklengs mens den andre prøvde å styre. Havna i grøfta noen ganger, og var like ved å kjøre på noen svære steiner. Drit fett!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...