Kenneth Dammyr Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Da har vi dessverre måtte konkludere med at Joachim _ikke_ vil filmes. Under noen omstendigheter. Hva hvis du blir sensurert? For de som ikke bor i Oslo: Vest= Velstående mennesker, eneboliger(rekkehus), stemmer høyresiden. Øst= Arbeiderklasse, blokker, stemmer ofte rødt. Det er vel i grove trekk det. Noen spørsmål? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 (endret) Valgkretsen hos oss var 60-70 prosent høyre. EDIT: Mamma driver og er frivillig og deler ut løpeselder på valgdagen. Men de kjørerned til andre deler av byen, her stemmes det blått uansett. Endret 6. juni 2005 av JoachimR Lenke til kommentar
svamp Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 (endret) Hva hvis du blir sensurert? Han sa vel OK til det? Det er vel i grove trekk det. Noen spørsmål? Ja, hva er man hvis man bor like ved Voksen? (kjenner noen der) edit: quote-tull Endret 6. juni 2005 av svamp Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 (endret) Puss puss så blir du så leet Puss så blir du så leet Hver eneste tann med børste og vann Puss så blir du neste like leet som meg(Carl M) Ellerno. <-- *Pusse tennene* Flode Endret 6. juni 2005 av Carl M Lenke til kommentar
diversity Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Puss puss så blir du så leetPuss så blir du så leet Hver eneste tann med børste og vann Puss så blir du neste like leet som meg(Carl M) Ellerno. <-- *Pusse tennene* Flode Flode er konge :!: Lenke til kommentar
Eline Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Åhh, Flode... Husker jeg hadde en bok om han da jeg var mindre.. Husker at jeg alltid ble så trist fordi han var ute alene i mørket.. Stakkars Flode Lenke til kommentar
svamp Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Husker Flode jeg også, fra det gikk på TV. *Se opp til venstre med tankefulle øyne* Men fy, som jeg hatet det programmet der Trond Viggo var barneombud og bablet i vei om barnas rettigheter og sånt. Kje-de-lig. Legger meg. God natt! Lenke til kommentar
diversity Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 WTF <--Klikk håper ikke det skjer her Lenke til kommentar
phax Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 WTF <--Klikk Who the fuck cares? MTV har blitt en grasal søppelkanal med null musikk og bare piss! Før var faktisk MTV en musikk kanal der de ja, sendte musikk..! rart og tenke på ikke sant? nå er det jo bare reklame, dårlig reality og piss.. men jævli god designere det har de. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 For øvrig, 100 år med uavhengighet, folkens! Grattis! Norge for alltid! Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 (endret) Norge + Sverige= Supermakt. Edit: Samma det, hurra for Norge. Endret 6. juni 2005 av Neptun_ Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 For øvrig, 100 år med uavhengighet, folkens! Grattis! Norge for alltid! Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Side 400, og ingen nevner det? O_o *Støvsuge gangen* Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 God Natt! Tar resten av den siste naturfags innleveringen imorgen tidlig... bare tegninger ol. igjen da Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Heia Norge. Takk til r, kaiern, fredrik og eline for god kveldsunderholdning, og natta til alle teens. Jeg kommer meg ALDRI opp imorgen. Lenke til kommentar
phax Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Nå holdt jeg på og skrive noe ekstremt nasty her. men for en sjelden gangs skyld klarte phax og holde sine slibrige kommentarer for seg selv. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Nå holdt jeg på og skrive noe ekstremt nasty her. men for en sjelden gangs skyld klarte phax og holde sine slibrige kommentarer for seg selv. :!: --- Satan, det er tidlig. Off to school we go, selv om vi sikkert har fri i alle fag. Det er veldig mulig at jeg sovner på skolen. --- Hvis dette gif-bildet ikke er det beste bildet noensinne, da vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Mattetentamen snart...Wee...Vi gleder oss. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg